Animation (Closed voor making) - Pagina 4

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Animation (Closed voor making)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 16  Volgende
Birdpaw
Member
Animation (Closed voor making) - Pagina 4 DPKsfdL
Daphne
392

CAT'S PROFILE
Birdpaw
BerichtOnderwerp: Re: Animation (Closed voor making)   Animation (Closed voor making) - Pagina 4 Icon_minitimedi 6 sep 2011 - 19:02

Maak birdkit niet belachelijk :[ Maar je bent een goede tekening. Teken je ook appart? Dus 2 of 1 katten?

Animation (Closed voor making) - Pagina 4 2h6eqsk
birdpaw x dawnkit
Animation (Closed voor making) - Pagina 4 28v3jgm Animation (Closed voor making) - Pagina 4 288nrd2 Animation (Closed voor making) - Pagina 4 2dl2ert

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Despairheart
Member
166

CAT'S PROFILE
Despairheart
BerichtOnderwerp: Re: Animation (Closed voor making)   Animation (Closed voor making) - Pagina 4 Icon_minitimedi 6 sep 2011 - 19:03

Palominokit schreef:
''Hee! Ik doe dat'' Plons!

Ik Heb 'em ik heb 'em!

Birdkit schreef:
Maak birdkit niet belachelijk :[ Maar je bent een goede tekening. Teken je ook appart? Dus 2 of 1 katten?

We liepen alleen te dollen D:
Maar ik ben wel van plan om requets te doen bijvoorbeeld als iemand iets aan me vraagt te tekenen kan ik het wel doen.
:3

//~Loss of Hope, utter Hopelessness, complete Despondency, Despair is anywhere. Can you prove the contradistinction of it?~//
Spoiler:

Laatst aangepast door Despairheart op di 6 sep 2011 - 19:06; in totaal 1 keer bewerkt
Palominopaw
Member
113

CAT'S PROFILE
Palominopaw
BerichtOnderwerp: Re: Animation (Closed voor making)   Animation (Closed voor making) - Pagina 4 Icon_minitimedi 6 sep 2011 - 19:04

Birdkit schreef:

Sorry

Western Dragon Egg on Dragonadopters
Palominokit en Birdkit.:

Verdrietig momen:

Liedje voor Birdkit, zogenaamd gezongen door Palominopaw:
https://www.youtube.com/watch?v=8yPiPVS6_Uw

╔╦╦
╠╬╬╬╣
╠╬╬╬╣OK! WHO ATE MY
╠╬╬╬╣CHOCOLATE!!?
╚╩╩╩╝

CHOCOLATE ARMY!!!
Dotpaw
Member
Animation (Closed voor making) - Pagina 4 2qiqr8x

Joos
1456

CAT'S PROFILE
Rank:
Dotpaw
BerichtOnderwerp: Re: Animation (Closed voor making)   Animation (Closed voor making) - Pagina 4 Icon_minitimedi 6 sep 2011 - 19:09

D'awww! You're so good «3

Animation (Closed voor making) - Pagina 4 Aesi09
other:
Birdpaw
Member
Daphne
392

CAT'S PROFILE
Birdpaw
BerichtOnderwerp: Re: Animation (Closed voor making)   Animation (Closed voor making) - Pagina 4 Icon_minitimedi 6 sep 2011 - 19:11

Despairheart schreef:
Maar ik ben wel van plan om requets te doen bijvoorbeeld als iemand iets aan me vraagt te tekenen kan ik het wel doen.

Okk nice, dan wil ik je eerste klant zijn haha

birdpaw x dawnkit
Animation (Closed voor making) - Pagina 4 28v3jgm Animation (Closed voor making) - Pagina 4 288nrd2 Animation (Closed voor making) - Pagina 4 2dl2ert

Spoiler:
Despairheart
Member
166

CAT'S PROFILE
Despairheart
BerichtOnderwerp: Re: Animation (Closed voor making)   Animation (Closed voor making) - Pagina 4 Icon_minitimedi 6 sep 2011 - 19:14

Birdkit schreef:
Despairheart schreef:

OMG REALLY!
:3 Zeg gewoon maar wat je wilt in een tekening en ik maak em dan wel ff ;D

//~Loss of Hope, utter Hopelessness, complete Despondency, Despair is anywhere. Can you prove the contradistinction of it?~//
Spoiler:
Dotpaw
Member

Joos
1456

CAT'S PROFILE
Rank:
Dotpaw
BerichtOnderwerp: Re: Animation (Closed voor making)   Animation (Closed voor making) - Pagina 4 Icon_minitimedi 6 sep 2011 - 19:21

Ik wil je tweede zijn, ik wil de tweede zijn D:

Lolz

other:
Birdpaw
Member
Daphne
392

CAT'S PROFILE
Birdpaw
BerichtOnderwerp: Re: Animation (Closed voor making)   Animation (Closed voor making) - Pagina 4 Icon_minitimedi 6 sep 2011 - 19:23

Despairheart schreef:
Birdkit schreef:
Despairheart schreef:

OMG REALLY!

yeah hahaha, kun je Palominokit && Birdkit samen tekenen. Dat ze aan het stoeienzijn ofzo. Ze zijn maatjees hahahah

birdpaw x dawnkit

Spoiler:
Despairheart
Member
166

CAT'S PROFILE
Despairheart
BerichtOnderwerp: Re: Animation (Closed voor making)   Animation (Closed voor making) - Pagina 4 Icon_minitimedi 6 sep 2011 - 19:25

Birdkit schreef:
Despairheart schreef:
Birdkit schreef:
Despairheart schreef:

OMG REALLY!

yeah hahaha, kun je Palominokit && Birdkit samen tekenen. Dat ze aan het stoeienzijn ofzo. Ze zijn maatjees hahahah

Sure! Ik weet niet wanneer hij dan af is.
Ga morgen op poldersport namelijk...
Overmorgen misschien anders een dag daarna...

PREVIEW:
Spoiler:

Spoiler:

Laatst aangepast door Despairheart op di 6 sep 2011 - 19:50; in totaal 1 keer bewerkt
Mousefur
Member
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: Animation (Closed voor making)   Animation (Closed voor making) - Pagina 4 Icon_minitimedi 6 sep 2011 - 19:29

Seleen!
Je tekening is zoo awesome<3
Hij is echt epic geworden :'3

Animation (Closed voor making) - Pagina 4 J9n2nr
Thanks Thessa! <3

Spoiler:
Stripedpaw
Member
Viktor
126

CAT'S PROFILE
Stripedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Animation (Closed voor making)   Animation (Closed voor making) - Pagina 4 Icon_minitimedi 6 sep 2011 - 19:39

"Tailpaw! Indi! Ga aan de kant!!! Ik kan de camera niet zien!" "Ga dan ergens anders staan Suntail!" "Dat gaat niet, de foto kan ieder moment genomen worden en dan sta ik er niet op!" *Zucht*

Animation (Closed voor making) - Pagina 4 Stripe12
Tailpaw
Member
66

CAT'S PROFILE
Tailpaw
BerichtOnderwerp: Re: Animation (Closed voor making)   Animation (Closed voor making) - Pagina 4 Icon_minitimedi 6 sep 2011 - 19:43

MOOI!!

Animation (Closed voor making) - Pagina 4 Tailpawsig
Despairheart
Member
166

CAT'S PROFILE
Despairheart
BerichtOnderwerp: Re: Animation (Closed voor making)   Animation (Closed voor making) - Pagina 4 Icon_minitimedi 6 sep 2011 - 20:01

Mousefur, Stripedpaw, Tailpaw,
Thank you all!

Spoiler:
Deathstrike
StarClan
788

CAT'S PROFILE
Deathstrike
BerichtOnderwerp: Re: Animation (Closed voor making)   Animation (Closed voor making) - Pagina 4 Icon_minitimedi 6 sep 2011 - 20:03

Wauw je hebt echt talent! ;D
Keep up the good work!

Animation (Closed voor making) - Pagina 4 Deathstrike1sig
Despairheart
Member
166

CAT'S PROFILE
Despairheart
BerichtOnderwerp: Re: Animation (Closed voor making)   Animation (Closed voor making) - Pagina 4 Icon_minitimedi 6 sep 2011 - 20:20

Deathpaw schreef:
Wauw je hebt echt talent! ;D
Keep up the good work!

Bedankt!! :3 yay

Birdkit schreef:

DUN DUN DUNNNN Hier is die dan, de lang vervachte tekening (ZOMG 2 UUR!)

Spoiler:

Dah DAHHH!

Spoiler:

Laatst aangepast door Despairheart op za 10 sep 2011 - 16:05; in totaal 2 keer bewerkt
Dotpaw
Member

Joos
1456

CAT'S PROFILE
Rank:
Dotpaw
BerichtOnderwerp: Re: Animation (Closed voor making)   Animation (Closed voor making) - Pagina 4 Icon_minitimedi 6 sep 2011 - 22:18

Hij is zo prachtig! Zou je ook een tekening voor mij willen maken?

other:
Bluewisp
Founder
Animation (Closed voor making) - Pagina 4 LM31bul
Sanne (:
2461
Be balanced

CAT'S PROFILE
Rank:
Bluewisp
BerichtOnderwerp: Re: Animation (Closed voor making)   Animation (Closed voor making) - Pagina 4 Icon_minitimedi 6 sep 2011 - 22:23

Ik heb ook wel intresse in zo'n tekeningetje :3
i like it a lott,

kun je misschien, als je zin hebt; een Littlepaw en Fireheart gewond tekenen, vanaf de zeikant naast elkaar. En dan Bluestar die er huilend, vol ongeloof voor ligt. Ik weet niet of je het een beetje snapt, maaaaaaaaaaar als je het niet snapt wil ik het nog wel uitleggen, als je t wilt doen dan xD

Animation (Closed voor making) - Pagina 4 QHTBjCa
Animation (Closed voor making) - Pagina 4 Et9xeo

Bluestar&Bluewisp:
Dotpaw
Member

Joos
1456

CAT'S PROFILE
Rank:
Dotpaw
BerichtOnderwerp: Re: Animation (Closed voor making)   Animation (Closed voor making) - Pagina 4 Icon_minitimedi 6 sep 2011 - 22:37

Oeh, zou ik maar een beschrijving geven van mijn situatie?
Ik heb twee dingen, en jij mag kiezen want ik kan dat niet :3

1. Nooit in de RPG gebeurd, alleen in Dotpaws verleden.
Je ziet een zwarte kat met witte pootjes en een witte punt aan haar staart het kamp uitlopen, in de achtergrond. Aan de voorgrond zie je een kleine wit metzwart gevlekte kitten zitten; Dotkit. Ze speelt met een balletje mos, maar je ziet dat ze vanuit vaar ooghoek naar haar moeder kijkt, de zwart witte poes die het kamp uitloopt. Misschien kun je daaronder nog zetten, "She never said goodbye.."

2. Je ziet Dotpaw, wit met zwart gevlekt, naar Darkfire, een zwarte, langharige kat, grommen. Ze heeft een grote schram 'op' haar oog die bloed. In de achtergrond zie je het donkere bos en een donkerblauwe nachthemel die wordt doorkruist door een witte donderflits.

Nou, ik hoop dat je de leukste kiest.. Haha.

Thanks ;3

other:
Lucy
Member
Gail
952

CAT'S PROFILE
Lucy
BerichtOnderwerp: Re: Animation (Closed voor making)   Animation (Closed voor making) - Pagina 4 Icon_minitimedi 6 sep 2011 - 22:39

Oew echt awsome ^^

Animation (Closed voor making) - Pagina 4 Lucys

Forgive me Gast, my heart is turned cold and you will be my next prey.
Madiebo-Deadstorm-Silverflower-Smeyer-Lucy-Wolfwhisper
Despairheart
Member
166

CAT'S PROFILE
Despairheart
BerichtOnderwerp: Re: Animation (Closed voor making)   Animation (Closed voor making) - Pagina 4 Icon_minitimewo 7 sep 2011 - 8:14

Bluestar schreef:
Ik heb ook wel intresse in zo'n tekeningetje :3
i like it a lott,

kun je misschien, als je zin hebt; een Littlepaw en Fireheart gewond tekenen, vanaf de zeikant naast elkaar. En dan Bluestar die er huilend, vol ongeloof voor ligt. Ik weet niet of je het een beetje snapt, maaaaaaaaaaar als je het niet snapt wil ik het nog wel uitleggen, als je t wilt doen dan xD

:3 Omg Ofcourse!
Ik kan alleen vandaag niks aan de tekening doen D: Ga zo weg naar poldersport. Kan wel proberen of het erdaarna kan ^v^
Hoe erg moeten Littlepaw en Fireheart gewond zijn? Kan heel erg zijn *grins* of een beetje.
Ik teken als eerst een schets voor je, dan kan je zien of ik het gesnapt heb met de pose waarin ze staan ^w^"

Dotpaw schreef:

Oeh, zou ik maar een beschrijving geven van mijn situatie?
Ik heb twee dingen, en jij mag kiezen want ik kan dat niet :3

1. Nooit in de RPG gebeurd, alleen in Dotpaws verleden.
Je ziet een zwarte kat met witte pootjes en een witte punt aan haar staart het kamp uitlopen, in de achtergrond. Aan de voorgrond zie je een kleine wit metzwart gevlekte kitten zitten; Dotkit. Ze speelt met een balletje mos, maar je ziet dat ze vanuit vaar ooghoek naar haar moeder kijkt, de zwart witte poes die het kamp uitloopt. Misschien kun je daaronder nog zetten, "She never said goodbye.."

2. Je ziet Dotpaw, wit met zwart gevlekt, naar Darkfire, een zwarte, langharige kat, grommen. Ze heeft een grote schram 'op' haar oog die bloed. In de achtergrond zie je het donkere bos en een donkerblauwe nachthemel die wordt doorkruist door een witte donderflits.

Nou, ik hoop dat je de leukste kiest.. Haha.

Thanks ;3

Zelfde als Bluestar Ik kan er morgen aan werken of na poldersport ^^"
Hmm, Ik kies voor 1 die lijkt me wel leuk om te doen ^^
Ook jij krijgt als eerst een schets om te zien of je het zo goed vind.

Redeye schreef:
Oew echt awsome ^^

Thanks! ^v^

Spoiler:
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Animation (Closed voor making)   Animation (Closed voor making) - Pagina 4 Icon_minitime

Animation (Closed voor making)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 16Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10 ... 16  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Art corner-
Ga naar: