| Animation (Closed voor making) | |
|
|
Daphne 392
| |
| Onderwerp: Re: Animation (Closed voor making) di 6 sep 2011 - 19:02 | |
| |
|
| |
166
| |
| Onderwerp: Re: Animation (Closed voor making) di 6 sep 2011 - 19:03 | |
| - Palominokit schreef:
- ''Hee! Ik doe dat'' Plons!
Ik Heb 'em ik heb 'em! - Birdkit schreef:
- Maak birdkit niet belachelijk :[ Maar je bent een goede tekening. Teken je ook appart? Dus 2 of 1 katten?
We liepen alleen te dollen D: Maar ik ben wel van plan om requets te doen bijvoorbeeld als iemand iets aan me vraagt te tekenen kan ik het wel doen. :3 //~ Loss of Hope, utter Hopelessness, complete Despondency, Despair is anywhere. Can you prove the contradistinction of it?~// - Spoiler:
Kijk naar mijn DA account voor de Super Robot Monkey Team Hyperforce Go tekeningen! http://digidespairheart.deviantart.com/
Laatst aangepast door Despairheart op di 6 sep 2011 - 19:06; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
113
| |
| Onderwerp: Re: Animation (Closed voor making) di 6 sep 2011 - 19:04 | |
| - Birdkit schreef:
- Maak birdkit niet belachelijk :[ Maar je bent een goede tekening. Teken je ook appart? Dus 2 of 1 katten?
Sorry |
|
| |
Joos 1456
| |
| |
| |
Daphne 392
| |
| Onderwerp: Re: Animation (Closed voor making) di 6 sep 2011 - 19:11 | |
| |
|
| |
166
| |
| Onderwerp: Re: Animation (Closed voor making) di 6 sep 2011 - 19:14 | |
| - Birdkit schreef:
- Despairheart schreef:
- Maar ik ben wel van plan om requets te doen bijvoorbeeld als iemand iets aan me vraagt te tekenen kan ik het wel doen.
:3 Okk nice, dan wil ik je eerste klant zijn haha OMG REALLY! :3 Zeg gewoon maar wat je wilt in een tekening en ik maak em dan wel ff ;D //~ Loss of Hope, utter Hopelessness, complete Despondency, Despair is anywhere. Can you prove the contradistinction of it?~// - Spoiler:
Kijk naar mijn DA account voor de Super Robot Monkey Team Hyperforce Go tekeningen! http://digidespairheart.deviantart.com/
|
|
| |
Joos 1456
| |
| |
| |
Daphne 392
| |
| Onderwerp: Re: Animation (Closed voor making) di 6 sep 2011 - 19:23 | |
| |
|
| |
166
| |
| Onderwerp: Re: Animation (Closed voor making) di 6 sep 2011 - 19:25 | |
| - Birdkit schreef:
- Despairheart schreef:
- Birdkit schreef:
- Despairheart schreef:
- Maar ik ben wel van plan om requets te doen bijvoorbeeld als iemand iets aan me vraagt te tekenen kan ik het wel doen.
:3 Okk nice, dan wil ik je eerste klant zijn haha OMG REALLY! :3 Zeg gewoon maar wat je wilt in een tekening en ik maak em dan wel ff ;D yeah hahaha, kun je Palominokit && Birdkit samen tekenen. Dat ze aan het stoeienzijn ofzo. Ze zijn maatjees hahahah Sure! Ik weet niet wanneer hij dan af is. Ga morgen op poldersport namelijk... Overmorgen misschien anders een dag daarna... PREVIEW: - Spoiler:
//~ Loss of Hope, utter Hopelessness, complete Despondency, Despair is anywhere. Can you prove the contradistinction of it?~// - Spoiler:
Laatst aangepast door Despairheart op di 6 sep 2011 - 19:50; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| |
| |
Viktor 126
| |
| Onderwerp: Re: Animation (Closed voor making) di 6 sep 2011 - 19:39 | |
| "Tailpaw! Indi! Ga aan de kant!!! Ik kan de camera niet zien!" "Ga dan ergens anders staan Suntail!" "Dat gaat niet, de foto kan ieder moment genomen worden en dan sta ik er niet op!" *Zucht* |
|
| |
66
| |
| Onderwerp: Re: Animation (Closed voor making) di 6 sep 2011 - 19:43 | |
| |
|
| |
166
| |
| Onderwerp: Re: Animation (Closed voor making) di 6 sep 2011 - 20:01 | |
| Mousefur, Stripedpaw, Tailpaw, Thank you all! //~ Loss of Hope, utter Hopelessness, complete Despondency, Despair is anywhere. Can you prove the contradistinction of it?~// - Spoiler:
|
|
| |
788
| |
| Onderwerp: Re: Animation (Closed voor making) di 6 sep 2011 - 20:03 | |
| Wauw je hebt echt talent! ;D Keep up the good work! |
|
| |
166
| |
| Onderwerp: Re: Animation (Closed voor making) di 6 sep 2011 - 20:20 | |
| - Deathpaw schreef:
- Wauw je hebt echt talent! ;D
Keep up the good work! Bedankt!! :3 - Birdkit schreef:
- yeah hahaha, kun je Palominokit && Birdkit samen tekenen. Dat ze aan het stoeienzijn ofzo. Ze zijn maatjees hahahah
DUN DUN DUNNNN Hier is die dan, de lang vervachte tekening (ZOMG 2 UUR!) - Spoiler:
Dah DAHHH! //~ Loss of Hope, utter Hopelessness, complete Despondency, Despair is anywhere. Can you prove the contradistinction of it?~// - Spoiler:
Laatst aangepast door Despairheart op za 10 sep 2011 - 16:05; in totaal 2 keer bewerkt |
|
| |
Joos 1456
| |
| |
| |
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Animation (Closed voor making) di 6 sep 2011 - 22:23 | |
| Ik heb ook wel intresse in zo'n tekeningetje :3 i like it a lott,
kun je misschien, als je zin hebt; een Littlepaw en Fireheart gewond tekenen, vanaf de zeikant naast elkaar. En dan Bluestar die er huilend, vol ongeloof voor ligt. Ik weet niet of je het een beetje snapt, maaaaaaaaaaar als je het niet snapt wil ik het nog wel uitleggen, als je t wilt doen dan xD
|
|
| |
Joos 1456
| |
| Onderwerp: Re: Animation (Closed voor making) di 6 sep 2011 - 22:37 | |
| Oeh, zou ik maar een beschrijving geven van mijn situatie? Ik heb twee dingen, en jij mag kiezen want ik kan dat niet :3
1. Nooit in de RPG gebeurd, alleen in Dotpaws verleden. Je ziet een zwarte kat met witte pootjes en een witte punt aan haar staart het kamp uitlopen, in de achtergrond. Aan de voorgrond zie je een kleine wit metzwart gevlekte kitten zitten; Dotkit. Ze speelt met een balletje mos, maar je ziet dat ze vanuit vaar ooghoek naar haar moeder kijkt, de zwart witte poes die het kamp uitloopt. Misschien kun je daaronder nog zetten, "She never said goodbye.."
2. Je ziet Dotpaw, wit met zwart gevlekt, naar Darkfire, een zwarte, langharige kat, grommen. Ze heeft een grote schram 'op' haar oog die bloed. In de achtergrond zie je het donkere bos en een donkerblauwe nachthemel die wordt doorkruist door een witte donderflits.
Nou, ik hoop dat je de leukste kiest.. Haha.
Thanks ;3 - other:
|
|
| |
Gail 952
| |
| |
| |
166
| |
| Onderwerp: Re: Animation (Closed voor making) wo 7 sep 2011 - 8:14 | |
| - Bluestar schreef:
- Ik heb ook wel intresse in zo'n tekeningetje :3
i like it a lott,
kun je misschien, als je zin hebt; een Littlepaw en Fireheart gewond tekenen, vanaf de zeikant naast elkaar. En dan Bluestar die er huilend, vol ongeloof voor ligt. Ik weet niet of je het een beetje snapt, maaaaaaaaaaar als je het niet snapt wil ik het nog wel uitleggen, als je t wilt doen dan xD
:3 Omg Ofcourse! Ik kan alleen vandaag niks aan de tekening doen D: Ga zo weg naar poldersport. Kan wel proberen of het erdaarna kan ^v^ Hoe erg moeten Littlepaw en Fireheart gewond zijn? Kan heel erg zijn *grins* of een beetje. Ik teken als eerst een schets voor je, dan kan je zien of ik het gesnapt heb met de pose waarin ze staan ^w^" - Dotpaw schreef:
Oeh, zou ik maar een beschrijving geven van mijn situatie? Ik heb twee dingen, en jij mag kiezen want ik kan dat niet :3
1. Nooit in de RPG gebeurd, alleen in Dotpaws verleden. Je ziet een zwarte kat met witte pootjes en een witte punt aan haar staart het kamp uitlopen, in de achtergrond. Aan de voorgrond zie je een kleine wit metzwart gevlekte kitten zitten; Dotkit. Ze speelt met een balletje mos, maar je ziet dat ze vanuit vaar ooghoek naar haar moeder kijkt, de zwart witte poes die het kamp uitloopt. Misschien kun je daaronder nog zetten, "She never said goodbye.."
2. Je ziet Dotpaw, wit met zwart gevlekt, naar Darkfire, een zwarte, langharige kat, grommen. Ze heeft een grote schram 'op' haar oog die bloed. In de achtergrond zie je het donkere bos en een donkerblauwe nachthemel die wordt doorkruist door een witte donderflits.
Nou, ik hoop dat je de leukste kiest.. Haha.
Thanks ;3 Zelfde als Bluestar Ik kan er morgen aan werken of na poldersport ^^" Hmm, Ik kies voor 1 die lijkt me wel leuk om te doen ^^ Ook jij krijgt als eerst een schets om te zien of je het zo goed vind. - Redeye schreef:
- Oew echt awsome ^^
Thanks! ^v^ //~ Loss of Hope, utter Hopelessness, complete Despondency, Despair is anywhere. Can you prove the contradistinction of it?~// - Spoiler:
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Animation (Closed voor making) | |
| |
|
| |
|