Animation (Closed voor making) - Pagina 3

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Animation (Closed voor making)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 16  Volgende
Birdpaw
Member
Animation (Closed voor making) - Pagina 3 DPKsfdL
Daphne
392

CAT'S PROFILE
Birdpaw
BerichtOnderwerp: Re: Animation (Closed voor making)   Animation (Closed voor making) - Pagina 3 Icon_minitimema 5 sep 2011 - 18:52

Doe je ook update's haha lol. Zodat ze een beetje inzicht kunnen krijgen over hoe de opstelling is?

Animation (Closed voor making) - Pagina 3 2h6eqsk
birdpaw x dawnkit
Animation (Closed voor making) - Pagina 3 28v3jgm Animation (Closed voor making) - Pagina 3 288nrd2 Animation (Closed voor making) - Pagina 3 2dl2ert

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Despairheart
Member
166

CAT'S PROFILE
Despairheart
BerichtOnderwerp: Re: Animation (Closed voor making)   Animation (Closed voor making) - Pagina 3 Icon_minitimema 5 sep 2011 - 18:53

Flashcoat schreef:
Ik weet niet of het mag (Ben ook Lionclaw) Maar Flashcoat is de partner van Redeye mag hij er misschien ook op bij haar offzzo

Okey, zoals ik al in de bericht zij 1 poes per persoon... maar als je wil kan je Lionclaw verwisselen met Flashcoat
Het maakt nu nog niet uit namelijk, omdat ik met de andere poesen bezig ben aan het te maken,

-Despairheart

Birdkit schreef:
Doe je ook update's haha lol. Zodat ze een beetje inzicht kunnen krijgen over hoe de opstelling is?

Sorry Nee ^^"

//~Loss of Hope, utter Hopelessness, complete Despondency, Despair is anywhere. Can you prove the contradistinction of it?~//
Spoiler:

Laatst aangepast door Despairheart op ma 5 sep 2011 - 21:05; in totaal 1 keer bewerkt
Despairheart
Member
166

CAT'S PROFILE
Despairheart
BerichtOnderwerp: Re: Animation (Closed voor making)   Animation (Closed voor making) - Pagina 3 Icon_minitimema 5 sep 2011 - 18:55

Birdkit schreef:

Sorry Nee ^^"

//~Loss of Hope, utter Hopelessness, complete Despondency, Despair is anywhere. Can you prove the contradistinction of it?~//
Spoiler:
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Animation (Closed voor making)   Animation (Closed voor making) - Pagina 3 Icon_minitimema 5 sep 2011 - 19:44

Despairheart schreef:
Birdkit schreef:

Sorry Nee ^^"

Despairheart, dit kon ook in je vorige post! We hebben niet voor niks een edit knop Wink

Voor vragen kun je me PMen, niet op deze door mij gemaakt post reageren in dit topic, dat telt als spam!

Mvg,

Strawberry.

Animation (Closed voor making) - Pagina 3 T4W3e3N
Stamps
Animation (Closed voor making) - Pagina 3 PS18GM0Animation (Closed voor making) - Pagina 3 W0qAlxRAnimation (Closed voor making) - Pagina 3 EjrsROFAnimation (Closed voor making) - Pagina 3 FWu1gsfAnimation (Closed voor making) - Pagina 3 D85Fpr8
Indi
Member
Damien
524
Afwezig

CAT'S PROFILE
Indi
BerichtOnderwerp: Re: Animation (Closed voor making)   Animation (Closed voor making) - Pagina 3 Icon_minitimema 5 sep 2011 - 19:49

Kan er nog een kat bij, want anders wil ik Indi er wel op. En als dit enkel voor clankatten bedoelt is, is Lunarkit ook goed. Indi zie je op haar avatar, en os denk ik, net als Lunarkit(Luna is helemaal zwart, en gek op pompoenen)

Animation (Closed voor making) - Pagina 3 Indios
Indi ~ Slenderstep ~ Silvergale
Despairheart
Member
166

CAT'S PROFILE
Despairheart
BerichtOnderwerp: Re: Animation (Closed voor making)   Animation (Closed voor making) - Pagina 3 Icon_minitimema 5 sep 2011 - 19:57

Indi schreef:
Kan er nog een kat bij, want anders wil ik Indi er wel op. En als dit enkel voor clankatten bedoelt is, is Lunarkit ook goed. Indi zie je op haar avatar, en os denk ik, net als Lunarkit(Luna is helemaal zwart, en gek op pompoenen)

Jup, kan nog!

Spoiler:
Thunderheart
Member
155

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Animation (Closed voor making)   Animation (Closed voor making) - Pagina 3 Icon_minitimema 5 sep 2011 - 20:00

Kan Thunderheart er nog bij? Hij is een rode kater met groene ogen.

Ik hou van MLP, en het maakt me niet uit wat jij vind Animation (Closed voor making) - Pagina 3 Rainbowdashx

Animation (Closed voor making) - Pagina 3 002

Andere signature:
Despairheart
Member
166

CAT'S PROFILE
Despairheart
BerichtOnderwerp: Re: Animation (Closed voor making)   Animation (Closed voor making) - Pagina 3 Icon_minitimema 5 sep 2011 - 20:02

Thunderheart schreef:
Kan Thunderheart er nog bij? Hij is een rode kater met groene ogen.

Je bent de laaste die er nog bij kan!
De tekening is nu in de maak! LOL WAS HET AL!

Spoiler:
Despairheart
Member
166

CAT'S PROFILE
Despairheart
BerichtOnderwerp: Re: Animation (Closed voor making)   Animation (Closed voor making) - Pagina 3 Icon_minitimedi 6 sep 2011 - 16:58

Zie eerste bericht voor eind resultaat!!!

-Despairheart

Spoiler:
Stripedpaw
Member
Viktor
126

CAT'S PROFILE
Stripedpaw
BerichtOnderwerp: Re: Animation (Closed voor making)   Animation (Closed voor making) - Pagina 3 Icon_minitimedi 6 sep 2011 - 17:01

UBERCUTE!!!! Jij bent ECHT Goed! *Gives a hug* Suntail is ERRUG mooi geworden love

(Suntail op andere account)

Animation (Closed voor making) - Pagina 3 Stripe12
Feliks
Member
39

CAT'S PROFILE
Feliks
BerichtOnderwerp: Re: Animation (Closed voor making)   Animation (Closed voor making) - Pagina 3 Icon_minitimedi 6 sep 2011 - 17:03

Ik lief de tekening,
thanks, thanks, thanks x'D

Animation (Closed voor making) - Pagina 3 Lalanaamlooscopy
Birdpaw
Member
Daphne
392

CAT'S PROFILE
Birdpaw
BerichtOnderwerp: Re: Animation (Closed voor making)   Animation (Closed voor making) - Pagina 3 Icon_minitimedi 6 sep 2011 - 17:04

SUPER CUTE OMG LIEFTS DEZE TEKENING. Thankyousomutch! :'D

Animation (Closed voor making) - Pagina 3 2h6eqsk
birdpaw x dawnkit
Animation (Closed voor making) - Pagina 3 28v3jgm Animation (Closed voor making) - Pagina 3 288nrd2 Animation (Closed voor making) - Pagina 3 2dl2ert

Spoiler:
Thunderheart
Member
155

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Animation (Closed voor making)   Animation (Closed voor making) - Pagina 3 Icon_minitimedi 6 sep 2011 - 17:08

COOOOWL!!! THANK YOU!!! xD

Ik hou van MLP, en het maakt me niet uit wat jij vind Animation (Closed voor making) - Pagina 3 Rainbowdashx

Animation (Closed voor making) - Pagina 3 002

Andere signature:
Despairheart
Member
166

CAT'S PROFILE
Despairheart
BerichtOnderwerp: Re: Animation (Closed voor making)   Animation (Closed voor making) - Pagina 3 Icon_minitimedi 6 sep 2011 - 17:19

Qoute/blalala iedereenQoute
Omg, all those comments..
DANKJEHH!!!!!
happy

Spoiler:
Snowrose
Member
Viktor
1075
Actief

CAT'S PROFILE
Snowrose
BerichtOnderwerp: Re: Animation (Closed voor making)   Animation (Closed voor making) - Pagina 3 Icon_minitimedi 6 sep 2011 - 17:30

WAAH DANKJE 8D <3

Softcream | Snowrose | James | Oddeye | Blithesoul | Glidingpaw | Kestrelpaw | Cinderflame | Whisperkit
Animation (Closed voor making) - Pagina 3 15xa6vn
Palominopaw
Member
113

CAT'S PROFILE
Palominopaw
BerichtOnderwerp: Re: Animation (Closed voor making)   Animation (Closed voor making) - Pagina 3 Icon_minitimedi 6 sep 2011 - 18:52

Super, heb me bijna doodgelachen.

Het gevolg van de grote foto: "Blijf met je poten van mijn lens af!'' ''Nee Birdkit! Andere kant op!'' ''Waarom ik?'' ''Even lachen!'' ''Ik dacht dat hij al gemaakt was?'' ''Laat ook maar...'' ''Ik zie niks! Ga eens aan de kant!'' ''Ik ook niks'' ''Ja, maar jij bent blind'' ''Als jij maar ook een vinger uitsteekt naar Birdkit'' ''Palominokit! Nee!''. Even later.... ''Ik neem aan dat jullie het nu weten?'' ''Jaa! Auw'' ''Cool, mijn eigen bodyguard'' ''Nog een foto?'' ''Neee!'' ''Oké dan?'' ''Hoe laat is het eigenlijk?'' ''Heeft iemand de tijd bij zich'' ''Hee? Waar is Despairheart'' ''Vlug, wegwezen!'' '' Despairheart!'' ''Hoe laat is het nou?'' ''Rustig Indi, haast?'' ''Nee, maar'' ''Het is al 6 uur'' ''Oh oh....'' ''Je moeder?'' ''Ja. *Glup*'' ''Birdkit?'' ''Ja?'' ''Wat dacht je ervan om eens lekker op vakantie te gaan?'' ''Oké'' ''Wij gaan mee!'' Sjoef!

Hoe het verder ging: Ze gingen lekker naar Spanje toe en bleven daar een dikke vakantie van 3 weken. Toen ze thuis kwamen hadden Birdkit en Palominokit een plattegrond nodig. Ze waren met de vliegtuig naar de plaats van de foto gegaan. Moest Suntail dringend een duik nemen. Het was gewoon niet uit te houden in het Vliegtuig. Despairheart ging er maar vlug vandoor, voordat ze een vakantiefoto wouden nemen en weer terug naar Spanje gingen.

Iemand nog meer?

Western Dragon Egg on Dragonadopters
Palominokit en Birdkit.:

Verdrietig momen:

Liedje voor Birdkit, zogenaamd gezongen door Palominopaw:
https://www.youtube.com/watch?v=8yPiPVS6_Uw

╔╦╦
╠╬╬╬╣
╠╬╬╬╣OK! WHO ATE MY
╠╬╬╬╣CHOCOLATE!!?
╚╩╩╩╝

CHOCOLATE ARMY!!!
Despairheart
Member
166

CAT'S PROFILE
Despairheart
BerichtOnderwerp: Re: Animation (Closed voor making)   Animation (Closed voor making) - Pagina 3 Icon_minitimedi 6 sep 2011 - 18:56

Palominokit schreef:
Super, heb me bijna doodgelachen.

Het gevolg van de grote foto: "Blijf met je poten van mijn lens af!'' ''Nee Birdkit! Andere kant op!'' ''Waarom ik?'' ''Even lachen!'' ''Ik dacht dat hij al gemaakt was?'' ''Laat ook maar...'' ''Ik zie niks! Ga eens aan de kant!'' ''Ik ook niks'' ''Ja, maar jij bent blind'' ''Als jij maar ook een vinger uitsteekt naar Birdkit'' ''Palominokit! Nee!''. Even later.... ''Ik neem aan dat jullie het nu weten?'' ''Jaa! Auw'' ''Cool, mijn eigen bodyguard'' ''Nog een foto?'' ''Neee!'' ''Oké dan?'' ''Hoe laat is het eigenlijk?'' ''Heeft iemand de tijd bij zich'' ''Hee? Waar is Despairheart'' ''Vlug, wegwezen!'' '' Despairheart!'' ''Hoe laat is het nou?'' ''Rustig Indi, haast?'' ''Nee, maar'' ''Het is al 6 uur'' ''Oh oh....'' ''Je moeder?'' ''Ja. *Glup*'' ''Birdkit?'' ''Ja?'' ''Wat dacht je ervan om eens lekker op vakantie te gaan?'' ''Oké'' ''Wij gaan mee!'' Sjoef!

Hoe het verder ging: Ze gingen lekker naar Spanje toe en bleven daar een dikke vakantie van 3 weken. Toen ze thuis kwamen hadden Birdkit en Palominokit een plattegrond nodig. Ze waren met de vliegtuig naar de plaats van de foto gegaan. Moest Suntail dringend een duik nemen. Het was gewoon niet uit te houden in het Vliegtuig. Despairheart ging er maar vlug vandoor, voordat ze een vakantiefoto wouden nemen en weer terug naar Spanje gingen.

Iemand nog meer?

OMG LOL!!!
Zo kan je het ook bekijken dus
Lach me eigen te pletter hier!!!!
:3 OP NAAR VAKATIE!
IK HEB DEH TICKEDS AL!!
OMG LET'S GO!!!

Spoiler:
Palominopaw
Member
113

CAT'S PROFILE
Palominopaw
BerichtOnderwerp: Re: Animation (Closed voor making)   Animation (Closed voor making) - Pagina 3 Icon_minitimedi 6 sep 2011 - 18:57

Nee Birdkit! Niet die kant op'' Plons! ''Laat ook maar. Zucht...''

Palominokit en Birdkit.:

Verdrietig momen:

╔╦╦
╠╬╬╬╣
╠╬╬╬╣OK! WHO ATE MY
╠╬╬╬╣CHOCOLATE!!?
╚╩╩╩╝

CHOCOLATE ARMY!!!
Despairheart
Member
166

CAT'S PROFILE
Despairheart
BerichtOnderwerp: Re: Animation (Closed voor making)   Animation (Closed voor making) - Pagina 3 Icon_minitimedi 6 sep 2011 - 18:58

Palominokit schreef:
Nee Birdkit! Niet die kant op'' Plons! ''Laat ook maar. Zucht...''

TO THE RESCUE!
*plons*

Spoiler:
Palominopaw
Member
113

CAT'S PROFILE
Palominopaw
BerichtOnderwerp: Re: Animation (Closed voor making)   Animation (Closed voor making) - Pagina 3 Icon_minitimedi 6 sep 2011 - 18:59

''Hee! Ik doe dat'' Plons!

Palominokit en Birdkit.:

Verdrietig momen:

╔╦╦
╠╬╬╬╣
╠╬╬╬╣OK! WHO ATE MY
╠╬╬╬╣CHOCOLATE!!?
╚╩╩╩╝

CHOCOLATE ARMY!!!
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Animation (Closed voor making)   Animation (Closed voor making) - Pagina 3 Icon_minitime

Animation (Closed voor making)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 16Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 16  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Art corner-
Ga naar: