| Animation (Closed voor making) | |
|
|
Mighty Miss M >:] 331
| |
| Onderwerp: Re: Animation (Closed voor making) zo 16 okt 2011 - 13:40 | |
| |
|
| |
166
| |
| Onderwerp: Re: Animation (Closed voor making) zo 16 okt 2011 - 14:08 | |
| - Palominopaw schreef:
- En mInnie? Speelt zij ook al mee?
*grins* die uhmm... Zit vast in een tornado (25 seconden) //~ Loss of Hope, utter Hopelessness, complete Despondency, Despair is anywhere. Can you prove the contradistinction of it?~// - Spoiler:
Kijk naar mijn DA account voor de Super Robot Monkey Team Hyperforce Go tekeningen! http://digidespairheart.deviantart.com/
|
|
| |
113
| |
| Onderwerp: Re: Animation (Closed voor making) zo 16 okt 2011 - 14:58 | |
| gezien, gaaf jo.
Dit is toch maar het begin? Dus komt ze in de rest ook voor, laat die tornado ophouden! |
|
| |
166
| |
| Onderwerp: Re: Animation (Closed voor making) zo 16 okt 2011 - 14:59 | |
| - Palominopaw schreef:
- gezien, gaaf jo.
Dit is toch maar het begin? Dus komt ze in de rest ook voor, laat die tornado ophouden! ^^ geen zorgen, ze komt er meer in dan dat. :3 //~ Loss of Hope, utter Hopelessness, complete Despondency, Despair is anywhere. Can you prove the contradistinction of it?~// - Spoiler:
Kijk naar mijn DA account voor de Super Robot Monkey Team Hyperforce Go tekeningen! http://digidespairheart.deviantart.com/
|
|
| |
Mighty Miss M >:] 331
| |
| Onderwerp: Re: Animation (Closed voor making) zo 16 okt 2011 - 15:19 | |
| zou je (indien mogelijk) heel misschien Wolfie nog in het filmpje laten meespelen? Ze is een zandkleurige, langharige poes met koperkleurige ogen. Echt geweldig filmpje <3<3<3 |
|
| |
113
| |
| Onderwerp: Re: Animation (Closed voor making) zo 16 okt 2011 - 16:06 | |
| Zolang die tornado maar ophoudt! Waaah! |
|
| |
Gail 952
| |
| |
| |
788
| |
| Onderwerp: Re: Animation (Closed voor making) zo 16 okt 2011 - 19:26 | |
| Hij is cool, maar ik denk dat ik Deathpaw een beetje verwar met iemand anders? Want de kat op 0:33 met de rode, pupilloze ogen en de rode gloed om haar heen lijkt erg veel op haar. Maar ik heb zo'n vermoeden dat zij dat niet is ..? xd |
|
| |
155
| |
| Onderwerp: Re: Animation (Closed voor making) zo 16 okt 2011 - 21:07 | |
| Cooooooooooooooooooowl!!!!!!!! *Valt flauw* ... *Word weer wakker* Nou dan vraag ik het ook maar welke is Thunderheart? Ik hou van MLP, en het maakt me niet uit wat jij vind - Andere signature:
|
|
| |
166
| |
| Onderwerp: Re: Animation (Closed voor making) zo 16 okt 2011 - 22:02 | |
| - Deathpaw schreef:
- Hij is cool, maar ik denk dat ik Deathpaw een beetje verwar met iemand anders? Want de kat op 0:33 met de rode, pupilloze ogen en de rode gloed om haar heen lijkt erg veel op haar. Maar ik heb zo'n vermoeden dat zij dat niet is ..? xd
^^ Nope das Graykit. De poes met nog geen kleur en die nog moet afgemaakt nog moet worden is Deathpaw. Het is nog een preview en er moet nog veel aan gedaan worden (bijv. de achtergronden) (42- 44 seconden is Deathpaw) - Thunderheart schreef:
- Cooooooooooooooooooowl!!!!!!!! *Valt flauw* ... *Word weer wakker* Nou dan vraag ik het ook maar welke is Thunderheart?
35-36sec is hem, 44-53 is Thunderheart ook. Glad you liked it guys! :3 ~_------x------_~ Random note: D: D: *Sadface* Iemand vind het niet leuk D: D: -3 leuk 1 niet leuk- D:< Random Youtuber zeker, Oh well, Maakt niet uit... ^^ Niet iedereen hoeft het leuk te vinden! ~_------x------_~ //~ Loss of Hope, utter Hopelessness, complete Despondency, Despair is anywhere. Can you prove the contradistinction of it?~// - Spoiler:
|
|
| |
Juul Koujirou. 798
| |
| Onderwerp: Re: Animation (Closed voor making) ma 17 okt 2011 - 9:15 | |
| Coooooool!! Ik neem aan dat dat katje op 0:48 kita is AWSOMENESSSSSSSSSSSSSSSSSSS Ik heb een klein tipje. Misschien kan je in het begin bijvoorbeeld; Kitas hoofd en dan staat er Chikita bij en dan Thundertaarts hoofd en daar staat dan Thunderheart bij ofzzo get it? Ver SUPER AWSOME!@!!%R^$ |
|
| |
166
| |
| Onderwerp: Re: Animation (Closed voor making) ma 17 okt 2011 - 10:27 | |
| - Lionclaw schreef:
- Coooooool!! Ik neem aan dat dat katje op 0:48 kita is
AWSOMENESSSSSSSSSSSSSSSSSSS Ik heb een klein tipje. Misschien kan je in het begin bijvoorbeeld; Kitas hoofd en dan staat er Chikita bij en dan Thundertaarts hoofd en daar staat dan Thunderheart bij ofzzo get it? Ver SUPER AWSOME!@!!%R^$ *SuperUltraAwesomeUltimateSadfaceOfDoom!* 'Kita zit er nog niet in.... Ze komt later er pas in, *Boehoes op de achtergrond* *Hits herself* *Dizzy* *Bewusteloos* --- ^^ Was dat in het begin wel van plan om der boven hun namen te zetten, dat verliep niet zo heel goed alleen. ~*Flashback*~ *Computer vliegt het raam uit en beland in de vijvertje* ~*End Flashback*~ Yeah... >:3 //~ Loss of Hope, utter Hopelessness, complete Despondency, Despair is anywhere. Can you prove the contradistinction of it?~// - Spoiler:
|
|
| |
Juuuul 1262
| |
| Onderwerp: Re: Animation (Closed voor making) ma 17 okt 2011 - 11:26 | |
| |
|
| |
155
| |
| Onderwerp: Re: Animation (Closed voor making) zo 23 okt 2011 - 21:01 | |
| Dit topic moet in leven gehouden worden! *Springt uit raam met laptop en komt toevallig op een trampoline terecht zodat weer in het huis glanceerd word* (Slecht Nederlands! o.0) OEH! Thundie komt lekker vaak voor. J... Oeps had bijna je naam gezegd Kita! Rustig maar je komt nog wel!=) Ik hou van MLP, en het maakt me niet uit wat jij vind - Andere signature:
|
|
| |
166
| |
| Onderwerp: Re: Animation (Closed voor making) zo 23 okt 2011 - 21:16 | |
| -----------Random news---------------- [News1] Heb net SonyVegas gedownload. Het is ff wennen maar het is fantasties! Net nieuwe dingen geleerd! >> Na random dingen drukken en bijna alles perongeluk wissen~Yeah... [News2] Op Youtube zie je misschien dat "tailsfan12" op alles reageerde. Geen zorgen, dat ben ik. Het is mijn oude account die ik altijd aan heb staan voor muziek te luisteren. (De afspeellijst zit op........ 198.. Sh*** Te veel he? Lawl) Dus maak je daar maar geen zorgen over. Volgende keer reageer ik met DigiDespairheart. Hoop ik teminste, kan lui zijn met dat soort dingen. [News3] Topic blijft leven! ZOMG!! [News4] Verder is er geen nieuws meer. ------------------------------------------- //~ Loss of Hope, utter Hopelessness, complete Despondency, Despair is anywhere. Can you prove the contradistinction of it?~// - Spoiler:
|
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Animation (Closed voor making) zo 23 okt 2011 - 21:20 | |
| |
|
| |
166
| |
| Onderwerp: Re: Animation (Closed voor making) zo 23 okt 2011 - 21:23 | |
| - Blacksoul schreef:
- waneer is ie af?
Gok ongeveer in November. Natuurlijk hangt 'et er vanaf hoe soepel alles gaat. En het hangt of mijn school niet te irritant doet >> //~ Loss of Hope, utter Hopelessness, complete Despondency, Despair is anywhere. Can you prove the contradistinction of it?~// - Spoiler:
|
|
| |
166
| |
| Onderwerp: Re: Animation (Closed voor making) zo 30 okt 2011 - 19:49 | |
| OMGOMGOMG Zit nu snel op mijn LP(de oudeh die te traag voor woorden is)
Mag voor een week of 2 niet meer op mijn CP Omdat ik niet naar school ben geweest, lang berhaal
--moet gaan snel. ik ben er voorloopig niet meer op WW. 2weken
Sht-moet gaan ta //~ Loss of Hope, utter Hopelessness, complete Despondency, Despair is anywhere. Can you prove the contradistinction of it?~// - Spoiler:
|
|
| |
Juul Koujirou. 798
| |
| Onderwerp: Re: Animation (Closed voor making) vr 11 nov 2011 - 16:52 | |
| |
|
| |
166
| |
| Onderwerp: Re: Animation (Closed voor making) za 12 nov 2011 - 12:27 | |
| Niet echt verder iets van een paar seconden. Ik mocht namelijk 2 weken niet meer op mijn computer door iets met school. ^^ Ben wel weer aan de gang ermee, sinds 2 dagen geleden mocht ik pas weer erop. //~ Loss of Hope, utter Hopelessness, complete Despondency, Despair is anywhere. Can you prove the contradistinction of it?~// - Spoiler:
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Animation (Closed voor making) | |
| |
|
| |
|