Animation (Closed voor making) - Pagina 15

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Animation (Closed voor making)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16  Volgende
Wolfie
Member
Animation (Closed voor making) - Pagina 15 DPKsfdL
Mighty Miss M >:]
331

CAT'S PROFILE
Wolfie
BerichtOnderwerp: Re: Animation (Closed voor making)   Animation (Closed voor making) - Pagina 15 Icon_minitimezo 16 okt 2011 - 13:40

zoow awesum!

Animation (Closed voor making) - Pagina 15 Qya9og
Terug naar boven Ga naar beneden
Despairheart
Member
166

CAT'S PROFILE
Despairheart
BerichtOnderwerp: Re: Animation (Closed voor making)   Animation (Closed voor making) - Pagina 15 Icon_minitimezo 16 okt 2011 - 14:08

Palominopaw schreef:
En mInnie? Speelt zij ook al mee?

*grins* die uhmm... Zit vast in een tornado Razz (25 seconden)

//~Loss of Hope, utter Hopelessness, complete Despondency, Despair is anywhere. Can you prove the contradistinction of it?~//
Spoiler:
Palominopaw
Member
113

CAT'S PROFILE
Palominopaw
BerichtOnderwerp: Re: Animation (Closed voor making)   Animation (Closed voor making) - Pagina 15 Icon_minitimezo 16 okt 2011 - 14:58

gezien, gaaf jo.

Dit is toch maar het begin? Dus komt ze in de rest ook voor, laat die tornado ophouden!

Western Dragon Egg on Dragonadopters
Palominokit en Birdkit.:

Verdrietig momen:

Liedje voor Birdkit, zogenaamd gezongen door Palominopaw:
https://www.youtube.com/watch?v=8yPiPVS6_Uw

╔╦╦
╠╬╬╬╣
╠╬╬╬╣OK! WHO ATE MY
╠╬╬╬╣CHOCOLATE!!?
╚╩╩╩╝

CHOCOLATE ARMY!!!
Despairheart
Member
166

CAT'S PROFILE
Despairheart
BerichtOnderwerp: Re: Animation (Closed voor making)   Animation (Closed voor making) - Pagina 15 Icon_minitimezo 16 okt 2011 - 14:59

Palominopaw schreef:
gezien, gaaf jo.

Dit is toch maar het begin? Dus komt ze in de rest ook voor, laat die tornado ophouden!

^^ geen zorgen, ze komt er meer in dan dat. :3

//~Loss of Hope, utter Hopelessness, complete Despondency, Despair is anywhere. Can you prove the contradistinction of it?~//
Spoiler:
Wolfie
Member
Mighty Miss M >:]
331

CAT'S PROFILE
Wolfie
BerichtOnderwerp: Re: Animation (Closed voor making)   Animation (Closed voor making) - Pagina 15 Icon_minitimezo 16 okt 2011 - 15:19

zou je (indien mogelijk) heel misschien Wolfie nog in het filmpje laten meespelen? Ze is een zandkleurige, langharige poes met koperkleurige ogen. Echt geweldig filmpje <3<3<3

Animation (Closed voor making) - Pagina 15 Qya9og
Palominopaw
Member
113

CAT'S PROFILE
Palominopaw
BerichtOnderwerp: Re: Animation (Closed voor making)   Animation (Closed voor making) - Pagina 15 Icon_minitimezo 16 okt 2011 - 16:06

Zolang die tornado maar ophoudt! Waaah!

Western Dragon Egg on Dragonadopters
Palominokit en Birdkit.:

Verdrietig momen:

Liedje voor Birdkit, zogenaamd gezongen door Palominopaw:
https://www.youtube.com/watch?v=8yPiPVS6_Uw

╔╦╦
╠╬╬╬╣
╠╬╬╬╣OK! WHO ATE MY
╠╬╬╬╣CHOCOLATE!!?
╚╩╩╩╝

CHOCOLATE ARMY!!!
Lucy
Member
Gail
952

CAT'S PROFILE
Lucy
BerichtOnderwerp: Re: Animation (Closed voor making)   Animation (Closed voor making) - Pagina 15 Icon_minitimezo 16 okt 2011 - 17:55

aaaaaaaah Morny xD
dat was me nog eens een zoektocht xD
maar cuwlllllll

Animation (Closed voor making) - Pagina 15 Lucys

Forgive me Gast, my heart is turned cold and you will be my next prey.
Madiebo-Deadstorm-Silverflower-Smeyer-Lucy-Wolfwhisper
Deathstrike
StarClan
788

CAT'S PROFILE
Deathstrike
BerichtOnderwerp: Re: Animation (Closed voor making)   Animation (Closed voor making) - Pagina 15 Icon_minitimezo 16 okt 2011 - 19:26

Hij is cool, maar ik denk dat ik Deathpaw een beetje verwar met iemand anders? Want de kat op 0:33 met de rode, pupilloze ogen en de rode gloed om haar heen lijkt erg veel op haar. Maar ik heb zo'n vermoeden dat zij dat niet is ..? xd

Animation (Closed voor making) - Pagina 15 Deathstrike1sig
Thunderheart
Member
155

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Animation (Closed voor making)   Animation (Closed voor making) - Pagina 15 Icon_minitimezo 16 okt 2011 - 21:07

Cooooooooooooooooooowl!!!!!!!! *Valt flauw* ... *Word weer wakker* Nou dan vraag ik het ook maar welke is Thunderheart?

Ik hou van MLP, en het maakt me niet uit wat jij vind Animation (Closed voor making) - Pagina 15 Rainbowdashx

Animation (Closed voor making) - Pagina 15 002

Andere signature:
Despairheart
Member
166

CAT'S PROFILE
Despairheart
BerichtOnderwerp: Re: Animation (Closed voor making)   Animation (Closed voor making) - Pagina 15 Icon_minitimezo 16 okt 2011 - 22:02

Deathpaw schreef:
Hij is cool, maar ik denk dat ik Deathpaw een beetje verwar met iemand anders? Want de kat op 0:33 met de rode, pupilloze ogen en de rode gloed om haar heen lijkt erg veel op haar. Maar ik heb zo'n vermoeden dat zij dat niet is ..? xd

^^ Nope das Graykit.

De poes met nog geen kleur en die nog moet afgemaakt nog moet worden is Deathpaw. Het is nog een preview en er moet nog veel aan gedaan worden (bijv. de achtergronden)

(42- 44 seconden is Deathpaw)

Thunderheart schreef:
Cooooooooooooooooooowl!!!!!!!! *Valt flauw* ... *Word weer wakker* Nou dan vraag ik het ook maar welke is Thunderheart?

35-36sec is hem,
44-53 is Thunderheart ook.

Glad you liked it guys! :3

~_------x------_~

Random note:
D: D: *Sadface*
Iemand vind het niet leuk D: D: -3 leuk 1 niet leuk-
D:< Random Youtuber zeker,
Oh well, Maakt niet uit... ^^ Niet iedereen hoeft het leuk te vinden!
~_------x------_~

Spoiler:
Lionclaw
StarClan
Juul Koujirou.
798

CAT'S PROFILE
Lionclaw
BerichtOnderwerp: Re: Animation (Closed voor making)   Animation (Closed voor making) - Pagina 15 Icon_minitimema 17 okt 2011 - 9:15

Coooooool!! Ik neem aan dat dat katje op 0:48 kita is Razz
AWSOMENESSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Ik heb een klein tipje.
Misschien kan je in het begin bijvoorbeeld; Kitas hoofd en dan staat er Chikita bij
en dan Thundertaarts hoofd en daar staat dan Thunderheart bij ofzzo get it?
Ver SUPER AWSOME!@!!%R^$

Animation (Closed voor making) - Pagina 15 Nyg0h1

Animation (Closed voor making) - Pagina 15 M9EKCDX  Animation (Closed voor making) - Pagina 15 MKN7vHE  Animation (Closed voor making) - Pagina 15 PgKKyjM  Animation (Closed voor making) - Pagina 15 EjrsROF
Despairheart
Member
166

CAT'S PROFILE
Despairheart
BerichtOnderwerp: Re: Animation (Closed voor making)   Animation (Closed voor making) - Pagina 15 Icon_minitimema 17 okt 2011 - 10:27

Lionclaw schreef:
Coooooool!! Ik neem aan dat dat katje op 0:48 kita is Razz
AWSOMENESSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Ik heb een klein tipje.
Misschien kan je in het begin bijvoorbeeld; Kitas hoofd en dan staat er Chikita bij
en dan Thundertaarts hoofd en daar staat dan Thunderheart bij ofzzo get it?
Ver SUPER AWSOME!@!!%R^$

*SuperUltraAwesomeUltimateSadfaceOfDoom!* 'Kita zit er nog niet in....

Ze komt later er pas in,

*Boehoes op de achtergrond*
*Hits herself*
*Dizzy*
*Bewusteloos*

---
^^ Was dat in het begin wel van plan om der boven hun namen te zetten, dat verliep niet zo heel goed alleen.

~*Flashback*~

*Computer vliegt het raam uit en beland in de vijvertje*

~*End Flashback*~

Yeah... >:3

Spoiler:
Chikita
Member
Juuuul
1262

CAT'S PROFILE
Chikita
BerichtOnderwerp: Re: Animation (Closed voor making)   Animation (Closed voor making) - Pagina 15 Icon_minitimema 17 okt 2011 - 11:26

D:
KITAAA NOOOOO~

Animation (Closed voor making) - Pagina 15 2gxnp75Animation (Closed voor making) - Pagina 15 10pvxmwAnimation (Closed voor making) - Pagina 15 10pvxmw
Animation (Closed voor making) - Pagina 15 2vcas0g
» feel it everywhere and you see it growing
enemies arise and the hate is flowing

Animation (Closed voor making) - Pagina 15 9Q4zHFx Animation (Closed voor making) - Pagina 15 NK3Ql0Q
Thunderheart
Member
155

CAT'S PROFILE
BerichtOnderwerp: Re: Animation (Closed voor making)   Animation (Closed voor making) - Pagina 15 Icon_minitimezo 23 okt 2011 - 21:01

Dit topic moet in leven gehouden worden! *Springt uit raam met laptop en komt toevallig op een trampoline terecht zodat weer in het huis glanceerd word* (Slecht Nederlands! o.0) OEH! Thundie komt lekker vaak voor. J... Oeps had bijna je naam gezegd Kita! Rustig maar je komt nog wel!=)

Ik hou van MLP, en het maakt me niet uit wat jij vind Animation (Closed voor making) - Pagina 15 Rainbowdashx

Animation (Closed voor making) - Pagina 15 002

Andere signature:
Despairheart
Member
166

CAT'S PROFILE
Despairheart
BerichtOnderwerp: Re: Animation (Closed voor making)   Animation (Closed voor making) - Pagina 15 Icon_minitimezo 23 okt 2011 - 21:16

-----------Random news----------------

[News1] Heb net SonyVegas gedownload. Het is ff wennen maar het is fantasties! Net nieuwe dingen geleerd! >> Na random dingen drukken en bijna alles perongeluk wissen~

Yeah... Razz

[News2] Op Youtube zie je misschien dat "tailsfan12" op alles reageerde. Geen zorgen, dat ben ik. Het is mijn oude account die ik altijd aan heb staan voor muziek te luisteren. (De afspeellijst zit op........198.. Sh*** Te veel he? Lawl) Dus maak je daar maar geen zorgen over. Volgende keer reageer ik met DigiDespairheart.
Hoop ik teminste, kan lui zijn met dat soort dingen.

[News3] Topic blijft leven! ZOMG!!

[News4] Verder is er geen nieuws meer.

-------------------------------------------

Spoiler:
Blacksoul
Member
Animation (Closed voor making) - Pagina 15 FJeftj2
C.
2472
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blacksoul
BerichtOnderwerp: Re: Animation (Closed voor making)   Animation (Closed voor making) - Pagina 15 Icon_minitimezo 23 okt 2011 - 21:20

waneer is ie af?

Animation (Closed voor making) - Pagina 15 Blacksoul1
Despairheart
Member
166

CAT'S PROFILE
Despairheart
BerichtOnderwerp: Re: Animation (Closed voor making)   Animation (Closed voor making) - Pagina 15 Icon_minitimezo 23 okt 2011 - 21:23

Blacksoul schreef:
waneer is ie af?

Gok ongeveer in November. Natuurlijk hangt 'et er vanaf hoe soepel alles gaat. En het hangt of mijn school niet te irritant doet >>

Spoiler:
Despairheart
Member
166

CAT'S PROFILE
Despairheart
BerichtOnderwerp: Re: Animation (Closed voor making)   Animation (Closed voor making) - Pagina 15 Icon_minitimezo 30 okt 2011 - 19:49

OMGOMGOMG Zit nu snel op mijn LP(de oudeh die te traag voor woorden is)

Mag voor een week of 2 niet meer op mijn CP Omdat ik niet naar school ben geweest, lang berhaal

--moet gaan snel. ik ben er voorloopig niet meer op WW. 2weken

Sht-moet gaan
ta

Spoiler:
Lionclaw
StarClan
Juul Koujirou.
798

CAT'S PROFILE
Lionclaw
BerichtOnderwerp: Re: Animation (Closed voor making)   Animation (Closed voor making) - Pagina 15 Icon_minitimevr 11 nov 2011 - 16:52

Hoe ver ben je al?

Animation (Closed voor making) - Pagina 15 Nyg0h1

Animation (Closed voor making) - Pagina 15 M9EKCDX  Animation (Closed voor making) - Pagina 15 MKN7vHE  Animation (Closed voor making) - Pagina 15 PgKKyjM  Animation (Closed voor making) - Pagina 15 EjrsROF
Despairheart
Member
166

CAT'S PROFILE
Despairheart
BerichtOnderwerp: Re: Animation (Closed voor making)   Animation (Closed voor making) - Pagina 15 Icon_minitimeza 12 nov 2011 - 12:27

Niet echt verder iets van een paar seconden. Ik mocht namelijk 2 weken niet meer op mijn computer door iets met school. ^^ Ben wel weer aan de gang ermee, sinds 2 dagen geleden mocht ik pas weer erop.

Spoiler:
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Animation (Closed voor making)   Animation (Closed voor making) - Pagina 15 Icon_minitime

Animation (Closed voor making)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 15 van 16Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Art corner-
Ga naar: