Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Surprise!! Shout out Wazoula & Maaike!! wo 3 mei 2017 - 13:17 | |
| - Waz & Maaike:
Pfoe, waar begin je zoiets als dit. 6 jaar geleden kwam ik hier op WC als een enorme noob. Wist ik alles wat maar semi fout kon gaan fout te doen. Daarnaast had ik er een flink handje van om ruzies te starten waar ik dan ook heen ging. (hé Juul). Maar toch hebben jullie niet de hoop opgegeven met mij en hebben jullie mij ruim een jaar nadat ik op WC was gekomen Angelvoice gegeven, de medicine cat waar ik helemaal niet van wist wat ik er mee moest doen. (mis dr nogsteeds). Ik ben vaak afwezig gevallen en weer actief geworden. Onze vriendschap groeide (tnx FFXIII) en jullie gaven mij Butterstar om vervolgens niet heel veel later mij ook nog eens de rang van Moderator te gunnen. Om het kort te houden. 6 jaar van mijn leven, een vriendschap van 5 jaar en een onschatbare waarde aan levenslessen en fijne momenten. Dit geld niet alleen voor mij zo, maar voor iedereen hier denk ik wel, dat is allemaal te danken aan jullie. Waz en Maaike na 7 jaar onderhouden jullie nog steeds met plezier deze site. Deze mooie, spammige, drama gevulde en vreselijke site. Ik heb zo veel respect voor hoe jullie het nog steeds vol kunnen houden en hoop dan ook dat we het voor de komende 7 jaar alsnog volhouden (Hey Julia jouw wcbaby neemt het over right).
Maar daarnaast ben ik jullie nog het meeste dankbaar voor de vriendschap die jullie mij gegeven hebben. Ik kan soms overenthousiast zijn. Mijn emoties zijn vaak een rollercoaster en ik ben een wanhopig hoopje ongemakkelijkheid af en toe. Maar toch zien jullie mij als een vriend en zie ik jullie als mijn beste vrienden. Waz we hadden het er al over, onze vriendschap heeft geen woorden nodig. Maar het is toch soms fijn om het te beschrijven. Want in all honesty, zonder jullie was ik hier niet meer. Helemaal niet meer zelfs. Ik heb zo veel aan jullie te danken. En hoop dat ik jullie nooit verlies. Waz, Maaike. dank jullie I love you guys
(I promised myself not to get emotional but now I'm crying damnit)
|
|
Nath 1161 Actief Better to reign in Hell, then serve in Heav'n
| |
| Onderwerp: Re: Surprise!! Shout out Wazoula & Maaike!! do 4 mei 2017 - 20:16 | |
| - Voor W&M:
Lieve Waz en Maaike, Ik kwam hier op de site en wist eigenlijk niet wat het inhield hier. En nu is het al ruim 6 jaar een onderdeel van mijn leven. Ik weer er geen afstand van te doen omdat ik hier vrienden heb gemaakt (waaronder jullie twee) en het hier gewoon ontzettend gezellig is. Zonder jullie was Warrior Cats gone. Maaike met haar mooie layouts en Wazoula die de boel hier zo mooi regelt. In het begin was ik zelfs bang voor jullie. De grote hoge rangen, alsof jullie zouden bijten. Maar ik weet nu wel beter, jullie twee zijn super aardig, super gezellig en ook nog eens super mooi (ja dat moest ik ook zeggen.) Jullie hebben mij de rang deputy en leader gegeven, Innerghost en daarna Innerstar en ook hebben jullie mij moderator gemaakt, tot ik er zelf mee stopte, wat ook heel vlot en fijn ging. Want het as geen probleem en jullie gaven alleen maar begrip. En dat waardeer ik enorm! Jullie zijn top meiden en nu hou ik op haha.
Love you x
|
|