|
|
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 mei 2017 - 12:41 | |
| alt-J c: vind 't heerlijke muziek om op de achtergrond te hebben als je post hehe |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 mei 2017 - 12:43 | |
| @Q; Deerkit of Coyotekit zullen ook luisteren c: |
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 mei 2017 - 13:11 | |
| |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 mei 2017 - 13:14 | |
| Je bent drie seconden weg en plots zijn er twee pagina's bij o:
Anyhoo @iedereen die drie pagina's terug reageerde: goed dat life goed is! Blij dat te horen (: |
|
| |
Quinty 282 Actief There are times when I look at people and see nothing worth liking
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 mei 2017 - 13:15 | |
| Geweldig c: Zal ik vanavond of morgen t topic maken. Ik wilde vandaag bijposten, but Im tired as hell van 3u slapen ;-; |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 mei 2017 - 13:16 | |
| Guys even een reminder dat ik heb gezegd ongeveer begin mei. 1 mei als een soort van deadline, maar geen harde deadline. Moet vandaag namelijk ook mijn scriptie inleveren (eerste versie). |
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 mei 2017 - 13:18 | |
| Ah, dat heldert al wat op. Fijn dat je het hier nog eens neerzet en succes met je scriptie! c: |
|
| |
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 mei 2017 - 13:19 | |
| Thanks! Ik ga zo snel mogelijk proberen om de verhaallijn verder te helpen, maar ik kan dus niet beloven dat dat vandaag al lukt. |
|
| |
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 mei 2017 - 13:21 | |
| Succes trouwens vandaag Wazz ^^. |
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 mei 2017 - 13:22 | |
| Ah, okay c: Don't rush, je scriptie is natuurlijk belangrijker en we kunnen wel wachten hoor <3 Good luck ^^ |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 mei 2017 - 13:24 | |
| Succes met scriptie!!! Guys ik denk dat er een link is die jullie wel interesseerd... :") |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 mei 2017 - 13:25 | |
| Natuurlijk gaat je scriptie voor Waz, wij kunnen wachten c: Succes! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 mei 2017 - 13:44 | |
| Oh btw dat topic, wat ik net pas zie en alles en mega confused was waar dat zo opeens vandaan kwam. Wtf guys. K opende dat en zat bij t eerste stukje al bijna met tranen in mn ogen. Jullie willen me echt laten huilen ofzo :'D Nee k vind t heel lief en ik huil gewoon snel. Jullie zijn echt veel te lief weet je dat. Ik ga echt hard aan mn scriptie nu, dus ik zal tot vanavond wel wat afwezig zijn, maar dan zal ik nog even een goede reactie erop typen en nu ben ik zo gedreven ook echt vanavond da nieuwe stuk af te krijgen. *ratel ratel* |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 mei 2017 - 13:46 | |
| - Firedance schreef:
- Oh btw dat topic, wat ik net pas zie en alles en mega confused was waar dat zo opeens vandaan kwam. Wtf guys. K opende dat en zat bij t eerste stukje al bijna met tranen in mn ogen. Jullie willen me echt laten huilen ofzo :'D Nee k vind t heel lief en ik huil gewoon snel. Jullie zijn echt veel te lief weet je dat. Ik ga echt hard aan mn scriptie nu, dus ik zal tot vanavond wel wat afwezig zijn, maar dan zal ik nog even een goede reactie erop typen en nu ben ik zo gedreven ook echt vanavond da nieuwe stuk af te krijgen. *ratel ratel*
Succes met je scriptie! Voordeel is dat als je straks terug bent je een boel leuke dingen hebt om te lezen ;3 Neem de zakdoekjes er straks al maar bij |
|
| |
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 mei 2017 - 13:48 | |
| In de startpost gaat ook nog wat toegevoegd worden, dus hou dat ook maar in de gaten (a)
En prachtig, ik vroeg me al af of ik me de laatste weken vergiste wanneer ik af en toe voor een letterlijke fractie van een seconde vlaggetjes zag verschijnen... Dit verklaart zo veel :'D |
|
| |
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 mei 2017 - 13:49 | |
| |
|
| |
Floriske 2583 Actief Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know
Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 mei 2017 - 13:56 | |
| - Thornface schreef:
- In de startpost gaat ook nog wat toegevoegd worden, dus hou dat ook maar in de gaten (a)
En prachtig, ik vroeg me al af of ik me de laatste weken vergiste wanneer ik af en toe voor een letterlijke fractie van een seconde vlaggetjes zag verschijnen... Dit verklaart zo veel :'D Die vlaggetjes komen bij mij al sinds de verjaardag vorig jaar steeds als de pagina nog aan het laden is xD |
|
| |
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 mei 2017 - 13:57 | |
| - Everstar schreef:
- Thornface schreef:
- In de startpost gaat ook nog wat toegevoegd worden, dus hou dat ook maar in de gaten (a)
En prachtig, ik vroeg me al af of ik me de laatste weken vergiste wanneer ik af en toe voor een letterlijke fractie van een seconde vlaggetjes zag verschijnen... Dit verklaart zo veel :'D Die vlaggetjes komen bij mij al sinds de verjaardag vorig jaar steeds als de pagina nog aan het laden is xD Het is hier dan ook altijd een feest c: @Inge: Awesome video! Het geeft echt een klassieke RPG-sfeer |
|
| |
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 mei 2017 - 14:03 | |
| - Thornface schreef:
- Everstar schreef:
- Thornface schreef:
En prachtig, ik vroeg me al af of ik me de laatste weken vergiste wanneer ik af en toe voor een letterlijke fractie van een seconde vlaggetjes zag verschijnen... Dit verklaart zo veel :'D Die vlaggetjes komen bij mij al sinds de verjaardag vorig jaar steeds als de pagina nog aan het laden is xD Het is hier dan ook altijd een feest c:
@Inge: Awesome video! Het geeft echt een klassieke RPG-sfeer Thanks! Ik heb er hard aan gewerkt. Gemaakt met PowerPoint, heel simpel en het zit meestal al op je computer <3 |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 1 mei 2017 - 14:23 | |
| Ik heb vannacht niet geslapen mijn concentratie op mijn werk is dus ook echt gewoon onder nul :') ... |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|