|
|
{ Loïs 281 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 apr 2017 - 11:08 | |
| - Routpaw schreef:
- Softkit, schreef:
- Routpaw schreef:
- Softkit, schreef:
- Routpaw schreef:
- Oeh Loïs, wie is dat persoon in je mini avatar van Hazel? o:
Hoofdpersoon van een serie, Eyewitness <3 Ik raad hem heel erg aan, het heeft echt een geweldige plot! Oeh die ga ik onthouden, thanks! c: weet je toevallig of ie op Netflix staat? Nope, staat tie niet op jammer genoeg. Het is ook echt geen bekende serie, dus je moet m wel in wat mindere kwaliteit kijken. Maar ja ik vond hem nog steeds echt geweldig! Hehe, dan maar illegaal c': Ga 'm iig opzoeken, thank you <3
Heb je btw al iets gehoord over Pyre? Jep, die mag ik niet overnemen als er niets aan Dani gevraagd is, snap ik ook wel ofc. Maar dan moet ik dat een keertje vragen c; |
|
| |
Inge 124 Actief I didn't kill him but I bet his balls are still bruised
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 apr 2017 - 11:11 | |
| - .Swiftkit schreef:
- Ben ik de enige die de attributes & skills van mijn katten al way voordat ze senior warrior zullen worden plan? xD
Zeker niet. Voor Glazepaw ga ik hierna bijna alleen maar Speed points toevoegen vanwege zijn slanke bouw, lange staart en lange poten. Hij is een soort jachtluipaard. XD |
|
| |
Anouk 168 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 apr 2017 - 11:12 | |
| Eeeeh ik denk dat ik serieus voor zo goed als al mijn oude accounts setjes ga maken... ah well
Ik plan dat ook altijd helemaal X"D |
|
| |
Linn 108 Actief Alone, by herself
she built the kingdom that she wanted
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 apr 2017 - 11:13 | |
| - Roughkit schreef:
- .Swiftkit schreef:
- Ben ik de enige die de attributes & skills van mijn katten al way voordat ze senior warrior zullen worden plan? xD
Zeker niet.
Voor Glazepaw ga ik hierna bijna alleen maar Speed points toevoegen vanwege zijn slanke bouw, lange staart en lange poten. Hij is een soort jachtluipaard. XD Swift heeft uiteindelijk als ze senior warrior is 11 punten voor intelligence so .. xD En neat, hoeveel punten ga je hem daarvoor geven denk je? |
|
| |
Daan 1295 Actief A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 apr 2017 - 11:13 | |
| ahaha omg Anouk je haalt wel enorm oude naar boven zeg x3
And same, al verander ik vaak wel van mn planning xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 apr 2017 - 11:14 | |
| - .Swiftkit schreef:
- Roughkit schreef:
- .Swiftkit schreef:
Zeker niet.
Voor Glazepaw ga ik hierna bijna alleen maar Speed points toevoegen vanwege zijn slanke bouw, lange staart en lange poten. Hij is een soort jachtluipaard. XD Swift heeft uiteindelijk als ze senior warrior is 11 punten voor intelligence so .. xD En neat, hoeveel punten ga je hem daarvoor geven denk je? Ik weet dat hele schema niet uit mijn hoofd maar veel in ieder geval. En ook een beetje stamina. Slim is 'ie niet echt XD |
|
| |
Anouk 168 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 apr 2017 - 11:17 | |
| - Tigergaze schreef:
- ahaha omg Anouk je haalt wel enorm oude naar boven zeg x3
And same, al verander ik vaak wel van mn planning xD Ik stop niet tot ik ze allemaal heb gehad >: D |
|
| |
Daan 1295 Actief A man unwilling to fight for what he wants deserves what he gets
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 apr 2017 - 11:18 | |
| Tiger gaat uiteindelijk eindigen op 15 strength fso x3 |
|
| |
Linn 94 Actief Let's be sinners to be saints
Let's be winners by mistake
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 apr 2017 - 11:18 | |
| - Roughkit schreef:
- .Swiftkit schreef:
- Roughkit schreef:
- .Swiftkit schreef:
Zeker niet.
Voor Glazepaw ga ik hierna bijna alleen maar Speed points toevoegen vanwege zijn slanke bouw, lange staart en lange poten. Hij is een soort jachtluipaard. XD Swift heeft uiteindelijk als ze senior warrior is 11 punten voor intelligence so .. xD En neat, hoeveel punten ga je hem daarvoor geven denk je? Ik weet dat hele schema niet uit mijn hoofd maar veel in ieder geval. En ook een beetje stamina. Slim is 'ie niet echt XD Dit zijn de uiteindelijke skills die ik wil voor Swift: Senior Warrior Strength: 4 Defense: 4 Speed: 7 + 2 (9) Stamina: 6 + 1 (7) Intelligence: 4 + 7 (11) Sterk is ze namelijk niet, dus lijkt me niet dat ze veel strenght & defense heeft. Echter is ze wel ontzettend snel en vrij klein dus ze kan lange afstanden ook makkelijk volhouden, maar over het algemeen is ze gewoon heeel erg intelligent. En dan attributes be like: Leadership: 0 Herb Knowledge: 3 Hunting: 5 Survival: 4 Ze is een loner + goed in jagen (en zoeken dus misschien helpt ze de med cats wel eens om de kleinere plantjes te vinden) ~ |
|
| |
Butter(fly) 60 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 apr 2017 - 11:19 | |
| Hoe Oceanbreeze eindigt weet ik niet haha. En heb echt geen inspiratie voor Ocean op het moment. Dus sorry guys, wegens dat en andere omstandigheden staat little Ocean (die niet zo little is) even op een wat lager pitje. Snowkit daarintegen wil wel... ("; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 apr 2017 - 11:20 | |
| Ik barst voor zowel Tiger, Sand als ongeboren Lunar echt van de inspi atm xD |
|
| |
Butter(fly) 60 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 apr 2017 - 11:22 | |
| - Tigergaze schreef:
- Ik barst voor zowel Tiger, Sand als ongeboren Lunar echt van de inspi atm xD
Ik barste van de inspiratie bij Oceanbreeze, echter sinds ze een serieus karakter is en ik al genoeg serieuze zaken aan mijn hoofd heb post ik even niet met haar. Snow daarintegen heeft niet zo'n serieuze achtergrond nog dus vandaar... |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 apr 2017 - 11:22 | |
| Greykit weet ik eigenlijk nog niet. Ze is niet snel en ze heeft in mijn ogen al genoeg stamina points doordat ze van Riverclan is. Dus misschien ga ik wel 100% in op strength.. dan zou ze uiteindelijk eindigen met 14 strength. - Dan zou ze dit hebben:
Strength: 4 + 10 (14) Defense: 6 Speed: 4 Stamina: 7 Intelligence: 4
Maar idk really ;v; En ik barst van de inspiratie voor Greykit & Swiftkit xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 apr 2017 - 11:23 | |
| - Snowkit,, schreef:
- Tigergaze schreef:
Ik barste van de inspiratie bij Oceanbreeze, echter sinds ze een serieus karakter is en ik al genoeg serieuze zaken aan mijn hoofd heb post ik even niet met haar. Snow daarintegen heeft niet zo'n serieuze achtergrond nog dus vandaar... Ah yeah dat snap ik wel <33 Btw je moet Frostkit nog aanmaken, de kittens zijn namelijk geboren dus je mag posten op het topic 'The night we met' |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 apr 2017 - 11:25 | |
| Ik kom er net pas achter dat ik de foster mom van GreyFOX Vixenleap heb genoemd. What a coïncidence. |
|
| |
Butter(fly) 60 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 apr 2017 - 11:28 | |
| - Tigergaze schreef:
- Snowkit,, schreef:
- Tigergaze schreef:
Ik barste van de inspiratie bij Oceanbreeze, echter sinds ze een serieus karakter is en ik al genoeg serieuze zaken aan mijn hoofd heb post ik even niet met haar. Snow daarintegen heeft niet zo'n serieuze achtergrond nog dus vandaar... Ah yeah dat snap ik wel <33
Btw je moet Frostkit nog aanmaken, de kittens zijn namelijk geboren dus je mag posten op het topic 'The night we met' Oke wacht even, daar heb je een punt haha. Frostkitty here I come... <3 Ja, nu gelukkig heb ik vanmiddag paardrijden, even verstand op nul.. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 apr 2017 - 11:29 | |
| - Tigergaze schreef:
Eigenlijk moet er nu nog een Joker personage komen voor Lunarkit. |
|
| |
Daan 20 Actief If you could see how far you’ve walked, you would see that all’s not lost.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 apr 2017 - 11:37 | |
| - Roughkit schreef:
- Tigergaze schreef:
Eigenlijk moet er nu nog een Joker personage komen voor Lunarkit. Who knows x33 Btw echt raar ik wilde op Lightkits profiel ook zo plaatjes zetten zoals ik bij Lunar heb gedaan maar de center werkt niet ;-; |
|
| |
Anouk 24 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 apr 2017 - 11:43 | |
| My little Dark Forest apprentice grew up to be quite hot bad jokes with his name ftw |
|
| |
Wolf 479 Actief Don’t be sorry. Be better.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 29 apr 2017 - 11:48 | |
| Anouk... gedraag je also Otterdive die Blackbear attitude geeft aaaaight dit word leuk B) |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|