|
|
Joziefrozie :D 493
| |
| Onderwerp: Josephine's Setjes za 3 sep 2011 - 18:24 | |
| Yush~ Ik begin een setjes store,
Misschien hebben sommigen van jullie gemerkt dat ik al eender zoiets gemaakt heb, Maar die liep niet echt. En aangezien ik nu Photoshop heb, Dacht ik dat het wel goed was om even een nieuwe aan te maken.
En gek genoeg is dat andere topic verdwenen..
- x Voorbeeldjes:
Nou, gelieve het lijstje in te vullen als je interresse hebt.
- Code:
-
[b]Naam:[/b] [b]Soort:[/b] [b]Naam erop?:[/b] [b]Afbeelding:[/b] [b]Randje:[/b] [b]Kleur+ breedte:[/b] [b]Tekst:[/b] [b]Lettertype:[/b] [b]Textures:[/b] [b]Sfeer:[/b] [b]Extra's:[/b] x Geef grote plaatjes, met kleine kan ik niks x Ik doe er maar 2 tegelijk x Ik zoek liever geen plaatjes zelf, dus gewoon zelf iets zoeken. x Ik verzin geen tekstjes, dat moet je toch echt zelf doen.
x X Slots X x Thornpaw Birdkit
Nou, ik hoop dat ik jullie blij kan maken met een Setje!
Vragen zijn welkom, ik zal je niet bijten >3 x Josephine «33
Laatst aangepast door Silverpool op zo 2 okt 2011 - 20:29; in totaal 6 keer bewerkt |
|
| |
121
| |
| Onderwerp: Re: Josephine's Setjes zo 2 okt 2011 - 16:08 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Josephine's Setjes zo 2 okt 2011 - 16:23 | |
| Ik heb besloten dat ik ook Avatars en Profielplaatjes ga doen ^^
En ik doe er nu twee tegelijk, alleen dan moeten jullie niet zeuren als het te lang duurt >3
Morningpaw, de link doet het niet, dus.. Ehh.. Is er een andere manier hoe je hem kan laten zien? |
|
| |
121
| |
| Onderwerp: Re: Josephine's Setjes zo 2 okt 2011 - 16:25 | |
| |
|
| |
354
| |
| Onderwerp: Re: Josephine's Setjes zo 2 okt 2011 - 16:28 | |
| Naam: Thornpaw naam erop?: ja Afbeelding: - Spoiler:
of - Spoiler:
er zit wel een watermerk op, kan je dat er afhalen Randje:Kleur+ breedte: zwart, 1 pixel Tekst: Good is my sister, Evil is my brother Lettertype: het lettertype van withestroms onderschrift Textures: wat is dat... Brushes: wat is dat... Sfeer: mysterieus Extra's: kunnen er op de achter grond twee vage rode ogen ? Bedoel je dit met 2 tegelijk x'D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Josephine's Setjes zo 2 okt 2011 - 16:44 | |
| - Redeye:
Is dit wat je bedoelde? Dankzij de zwarte achtergrond zijn er weinig effecten aan toe te passen, Ik hoop dat dat niet erg is ^^ |
|
| |
121
| |
| Onderwerp: Re: Josephine's Setjes zo 2 okt 2011 - 16:46 | |
| |
|
| |
Daphne 392
| |
| Onderwerp: Re: Josephine's Setjes zo 2 okt 2011 - 17:02 | |
| Naam: Birdpaw Soort: Ava + sigh Naam erop?: Jups Afbeelding: komen in de spoiler Randje: ja Kleur+ breedte: blacka 1pixel Tekst: Maybe it's not my time now. Lettertype: Iets spannends Textures: nope Sfeer: Deprieee Extra's: Hij's blind && Depressief kun je dat erin verwerken && kun je hem misschien in een bos plaatsen, kan geen mooi bos vinden haha, - Spoiler:
Laatst aangepast door Birdkit op zo 2 okt 2011 - 17:18; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Josephine's Setjes zo 2 okt 2011 - 17:15 | |
| Damn. Thorn en Bird, ik kan die van jullie nog niet maken, Omdat ik moet stoppen en pas woensdag weer op deze computer kan.
Daarbij SLUIT ik de aanvraagjes tot Woensdag!
@ Birdkit, Met soort bedoelde ik Avatar, Signature of Profielplaatje :3 |
|
| |
Daphne 392
| |
| Onderwerp: Re: Josephine's Setjes zo 2 okt 2011 - 17:18 | |
| Is goeeeeed, ik zal het even aanpassen haha. |
|
| |
Gotham's Reckoning 100
| |
| Onderwerp: Re: Josephine's Setjes zo 2 okt 2011 - 17:20 | |
| FFFF. Ik wilde net een aanvraagje plaatsen D: En toen dacht ik; Wacht ik maak een nieuwe account. Oké dat was dus fout XD
Anyway- ik vind je setjes echt heel mooi, je hebt talent (: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Josephine's Setjes zo 2 okt 2011 - 17:26 | |
| Dankje :3
De Slots zaten toch al vol ^w^ - Birdkit schreef:
- Kun je hem misschien in een bos plaatsen, kan geen mooi bos vinden haha
Ik heb geprobeert er wat leuks mee te maken met een bos, Maar het werd zo.. Simpel..
Ik heb er nu iets anders bijgedaan, hoop dat hij zo ook leuk is ^^
Maar hij is nog niet helemaal af
En Thornpaw, Ik ben ook bezig met die van jou, maar omdat de plaatjes een beetje lastig formaat hebben ben ik er nog steeds mee aan het puzzelen. |
|
| |
Vicky 62
| |
| Onderwerp: Re: Josephine's Setjes do 6 okt 2011 - 16:33 | |
| Naam: Frozenkit Soort: Onderscrift Naam erop?: Jup :3 Afbeelding: Mag jij zelf bepalen maar hij moet wel een beetje op Frozen lijken Randje: Ja Kleur+ breedte: hetzelfde als bij Birdpaw Tekst: Im just a little cat in a very big world Lettertype: Zoiets als bij Whitestorm Textures: Naah Sfeer: Iets moois en speels Extra's: Neem je tijd Naam: Frostclaw Soort: Onderschrift Naam erop?: Ja Afbeelding: - Spoiler:
Randje: nee Kleur+ breedte:Tekst: May Starclan be with me Lettertype: Uhh iets magish! Textures: nopes Sfeer: Beetje spiritueel Extra's: Baah
Laatst aangepast door Frozenkit op do 6 okt 2011 - 17:58; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Zie Solarsoul :) 391
| |
| Onderwerp: Re: Josephine's Setjes do 6 okt 2011 - 16:51 | |
| O.o shame on me ben ook Thorn btw (; |
|
| |
35
| |
| Onderwerp: Re: Josephine's Setjes za 8 okt 2011 - 9:02 | |
| Naam: Yeastcloud Soort: Onderschrift Naam erop?: Ja Afbeelding: Mag jij zoeken Randje: Ja Kleur+ breedte: Hetzelfde als Birdpaw Tekst: I appear when you need me Lettertype: wat er mooi bij past Textures: X Sfeer: Warm en aardig Extra's: Baah |
|
| |
Iess 89
| |
| Onderwerp: Re: Josephine's Setjes za 8 okt 2011 - 9:48 | |
| Naam: whitepaw Soort: onderschrift Naam erop?: ja Afbeelding:- Spoiler:
- Spoiler:
Randje: ja Kleur breedte: zwart 1 pixel Tekst: creat you dreams where Lettertype: maakt niet uit Textures: nee Sfeer: magisch [b]exsra's:[b] x |
|
| |
125
| |
| Onderwerp: Re: Josephine's Setjes zo 9 okt 2011 - 22:55 | |
| @Yeastcloud&Whitepaw;;
- Silverpool schreef:
x Ik doe er maar 2 tegelijk Slots zitten al vol ^^'
@Thornpaw;; Sorry, maar ik kan niks moois in elkaar flansen van de plaatjes die je me gegeven hebt. Is het goed als ik zelf een goed plaatje voor Thorn zoek? Dan laat ik hem je wel even keuren. |
|
| |
73921 253
| |
| Onderwerp: Re: Josephine's Setjes ma 10 okt 2011 - 17:33 | |
| o sorry kun je hem dan maken als je klaar bent met de anderen ? |
|
| |
Daanz 528 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Josephine's Setjes ma 10 okt 2011 - 17:43 | |
| Oke Withe (; het is natuurlijk niet erg ;P |