|
|
Sean 266 Actief two to the one to the one to the three
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 apr 2017 - 16:03 | |
| - Snowdance schreef:
- congratz Esmee! c:
----- iig heb ik nog steeds de behoefte een karakter van me te vermoorden, maar, ik weet niet wie c': ze zijn me te dierbaar tbh just do it I TRIED TO SMILE BACK AT YOU, BUT ALL I DID WAS CRY
|
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 apr 2017 - 16:06 | |
| - Silverkit~ schreef:
- Snowdance schreef:
- congratz Esmee! c:
----- iig heb ik nog steeds de behoefte een karakter van me te vermoorden, maar, ik weet niet wie c': ze zijn me te dierbaar tbh just do it No don't IC post count: 242 Posts are loading- ::
Vriendschap • Toewijding • Vreugde • Mededogen • Hoop • Nieuwsgierigheid • Zelfvertrouwen • Moed • Rechtvaardigheid --- Friendship • Dedication • Happiness • Compassion • Hope • Curiosity • Confidence • Courage • Justice (Hier stonden afbeeldingen, maar de linkjes werken niet meer, oeps!) A Clan Thorn Apart (Avatar & sig) April Fools 2019 Art in ava by Jamie - Art in sig by Kip April 1st 2018
|
|
| |
Sean 266 Actief two to the one to the one to the three
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 apr 2017 - 16:07 | |
| - Thornface schreef:
- Silverkit~ schreef:
- Snowdance schreef:
- congratz Esmee! c:
----- iig heb ik nog steeds de behoefte een karakter van me te vermoorden, maar, ik weet niet wie c': ze zijn me te dierbaar tbh just do it No don't zwak :c I TRIED TO SMILE BACK AT YOU, BUT ALL I DID WAS CRY
|
|
| |
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 apr 2017 - 16:26 | |
| *Has never killed even one kat from herself or others* 0.0 |
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 apr 2017 - 16:29 | |
| - Hellhound schreef:
- *Has never killed even one kat from herself or others* 0.0
je bent te braaf :') |
|
| |
It's a nouk 4981 Actief It's just another war
Just another family torn
Just a step from the edge
Just another day in the world we live
677 IC
| CAT'S PROFILEAge: I'm burning 60 moons in hellGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 apr 2017 - 16:31 | |
| - Redpetal schreef:
- Hellhound schreef:
je bent te braaf :') Eerder te bang voor spijt En niemand wilde Hellapoof hun char laten vermoorden dus hij moest op een andere manier aan z'n 12 tandjes komen X"D |
|
| |
Esmee 1431 Actief Maybe the wolf is in love with the moon and each night it cries for a love it will never touch.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 apr 2017 - 16:33 | |
| Heeft iemand geschikte plaatjes voor Snowy? Kan echt niks vinden hahah |
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 apr 2017 - 16:40 | |
| - Hellhound schreef:
- Redpetal schreef:
- Hellhound schreef:
je bent te braaf :') Eerder te bang voor spijt En niemand wilde Hellapoof hun char laten vermoorden dus hij moest op een andere manier aan z'n 12 tandjes komen X"D same uwu I mean, ik had mezelf een tijdje geleden voorgehouden dat wanneer Snow en Red ruzie zouden krijgen Snowdance een zelfmoordpoging zou gaan doen xD well -points at topic- |
|
| |
Science 4 life ❤ 48 Actief You break me down, you build me up, believer. Pain! Let the bullets fly, oh let them rain. My life, my love, my drive, it came from... Pain! You made me a believer.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 apr 2017 - 16:43 | |
| - Snowdance schreef:
- Hellhound schreef:
- Redpetal schreef:
- Hellhound schreef:
je bent te braaf :') Eerder te bang voor spijt En niemand wilde Hellapoof hun char laten vermoorden dus hij moest op een andere manier aan z'n 12 tandjes komen X"D same uwu I mean, ik had mezelf een tijdje geleden voorgehouden dat wanneer Snow en Red ruzie zouden krijgen Snowdance een zelfmoordpoging zou gaan doen xD well -points at topic- zelfmoordpoging is nog steeds nie dood laten gaan, kan voor wat karakterontwikkeling zorgen Also deze, wat moet ik met deze nee hij gaat niet dood zoals de rest HAHADon't you tell me what you think that I can be
I'm the one at the sail, I'm the master of my sea |
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 apr 2017 - 16:43 | |
| - Snowdance schreef:
- Hellhound schreef:
- Redpetal schreef:
- Hellhound schreef:
je bent te braaf :') Eerder te bang voor spijt En niemand wilde Hellapoof hun char laten vermoorden dus hij moest op een andere manier aan z'n 12 tandjes komen X"D same uwu I mean, ik had mezelf een tijdje geleden voorgehouden dat wanneer Snow en Red ruzie zouden krijgen Snowdance een zelfmoordpoging zou gaan doen xD well -points at topic- Wil je red dat echt nog aandoen though? Ze is een kitten kwijt, sandpaw is verminkt, hazelfray is verminkt, branchtrove heeft haar verraden (snow eigenlijk ook) en nu wil je ook nog snow zelfmoord laten plegen?? (ook al lukt het dan niet) jullie willen echt red dood he mensen ;-; |
|
| |
Anouk 71 Actief "Fight and be remembered
as a hero, or die and
be remembered as a coward."
| |
| |
| |
Science 4 life ❤ 48 Actief You break me down, you build me up, believer. Pain! Let the bullets fly, oh let them rain. My life, my love, my drive, it came from... Pain! You made me a believer.
| |
| |
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 apr 2017 - 17:04 | |
| - Redpetal schreef:
- Snowdance schreef:
- Hellhound schreef:
- Redpetal schreef:
- Hellhound schreef:
je bent te braaf :') Eerder te bang voor spijt En niemand wilde Hellapoof hun char laten vermoorden dus hij moest op een andere manier aan z'n 12 tandjes komen X"D same uwu I mean, ik had mezelf een tijdje geleden voorgehouden dat wanneer Snow en Red ruzie zouden krijgen Snowdance een zelfmoordpoging zou gaan doen xD well -points at topic- Wil je red dat echt nog aandoen though? Ze is een kitten kwijt, sandpaw is verminkt, hazelfray is verminkt, branchtrove heeft haar verraden (snow eigenlijk ook) en nu wil je ook nog snow zelfmoord laten plegen?? (ook al lukt het dan niet)
jullie willen echt red dood he mensen ;-; Maar het ligt best wel in Snows karakter c': ze hecht heel veel waarde aan haar familie, en toen Hazel en Red ruzie hadden om Branch was ze ook heel down voor een week ofzo xD want toen vond ik het nog heel zielig en ik wil der later nog een nestje laten krijgen dus dood word ze zeker niet c': |
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 apr 2017 - 17:11 | |
| - Snowdance schreef:
- Redpetal schreef:
- Snowdance schreef:
- Hellhound schreef:
- Redpetal schreef:
- Hellhound schreef:
je bent te braaf :') Eerder te bang voor spijt En niemand wilde Hellapoof hun char laten vermoorden dus hij moest op een andere manier aan z'n 12 tandjes komen X"D same uwu I mean, ik had mezelf een tijdje geleden voorgehouden dat wanneer Snow en Red ruzie zouden krijgen Snowdance een zelfmoordpoging zou gaan doen xD well -points at topic- Wil je red dat echt nog aandoen though? Ze is een kitten kwijt, sandpaw is verminkt, hazelfray is verminkt, branchtrove heeft haar verraden (snow eigenlijk ook) en nu wil je ook nog snow zelfmoord laten plegen?? (ook al lukt het dan niet)
jullie willen echt red dood he mensen ;-; Maar het ligt best wel in Snows karakter c': ze hecht heel veel waarde aan haar familie, en toen Hazel en Red ruzie hadden om Branch was ze ook heel down voor een week ofzo xD want toen vond ik het nog heel zielig
en ik wil der later nog een nestje laten krijgen dus dood word ze zeker niet c': Oh dear Thorn krijgt er dan gelijk een trauma bij ;-; IC post count: 242 Posts are loading- ::
Vriendschap • Toewijding • Vreugde • Mededogen • Hoop • Nieuwsgierigheid • Zelfvertrouwen • Moed • Rechtvaardigheid --- Friendship • Dedication • Happiness • Compassion • Hope • Curiosity • Confidence • Courage • Justice (Hier stonden afbeeldingen, maar de linkjes werken niet meer, oeps!) A Clan Thorn Apart (Avatar & sig) April Fools 2019 Art in ava by Jamie - Art in sig by Kip April 1st 2018
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 apr 2017 - 17:24 | |
| - Thornface schreef:
- Snowdance schreef:
- Redpetal schreef:
- Snowdance schreef:
- Hellhound schreef:
- Redpetal schreef:
- Hellhound schreef:
jullie willen echt red dood he mensen ;-; Maar het ligt best wel in Snows karakter c': ze hecht heel veel waarde aan haar familie, en toen Hazel en Red ruzie hadden om Branch was ze ook heel down voor een week ofzo xD want toen vond ik het nog heel zielig
en ik wil der later nog een nestje laten krijgen dus dood word ze zeker niet c': Oh dear Thorn krijgt er dan gelijk een trauma bij ;-; Of Snow gaat even uithuilen bij Thorn c'''': en haar hart luchten en wss is hij daar ook niet blij mee xD |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 apr 2017 - 17:40 | |
| Hai :3 I'm hunting with StarClan#ButterForPresident |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 apr 2017 - 17:47 | |
| He Julia c: If I could begin to be half of what you think of me I could even learn how to love |
|
| |
Linn 1320 Actief And I'd choose you;
in a hundred lifetimes,
in a hundred worlds,
in any version of reality,
I'd find you and I'd choose you.
| |
| |
| |
Esmee 1926 Actief One by one they slipped and fell into the deep. Now all that's left for me is grief.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 apr 2017 - 17:51 | |
| Ojee een nestje D: Sws ga ik me aanmelden :') Also, heeft iemand enig idee wat ik met Kestrel moet doen?
@Linn aaahww die zijn leuk |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic di 25 apr 2017 - 17:54 | |
| - Kestrelwing schreef:
- Ojee een nestje D: Sws ga ik me aanmelden :')
Also, heeft iemand enig idee wat ik met Kestrel moet doen?
@Linn aaahww die zijn leuk geef hem kittens! & @Linn; kan je niet één van de twee gebruiken voor Dustpaw? :') |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|