|
|
Bunny 299 Actief "A leopard never loses her spots"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 apr 2017 - 20:38 | |
| - Everstar schreef:
- Aah, ik wil met Crowcall posten, maar ik moet eerst weten of ze de hele reis gaat huilen of lachen D;
Hee wij moeten btw een topic never x ever (a) |
|
| |
~Butter(fly)~ 3426 Actief ~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 apr 2017 - 20:39 | |
| - Everstar schreef:
- Aah, ik wil met Crowcall posten, maar ik moet eerst weten of ze de hele reis gaat huilen of lachen D;
Huilend lachen?? |
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 apr 2017 - 20:39 | |
| - Oceanbreeze schreef:
- Everstar schreef:
Huilend lachen?? Yes das perfect haha also yay thanks bun <3 If I could begin to be half of what you think of me I could even learn how to love |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 apr 2017 - 20:46 | |
| |
|
| |
Floriske 2583 Actief Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know
Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 apr 2017 - 20:50 | |
| - Leopardkit** schreef:
- Everstar schreef:
Hee wij moeten btw een topic never x ever (a) Ja! It is walking evenly between you and me, this truth, this terror And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror* ********- Spoiler:
|
|
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 apr 2017 - 20:50 | |
| If I could begin to be half of what you think of me I could even learn how to love |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 apr 2017 - 20:54 | |
| - Everstar schreef:
- Leopardkit** schreef:
- Everstar schreef:
Hee wij moeten btw een topic never x ever (a) Ja! Ik zal eentje maken en naar je pm'en dan hehe ;3 |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 apr 2017 - 21:01 | |
| #Floriske: Zodra ze dat weet doen we sowieso nieuw topic tussen de Crows haha XD |
|
| |
Yanthe 695 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 apr 2017 - 21:08 | |
| Ohgrr, ik.moet.schoolwerk.doen... -duwt de pc weg- |
|
| |
Beertje 1585 Actief She's my queen
from this day until
my last day
.
| CAT'S PROFILEAge: Full of stars (33 moons) ♡Gender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 apr 2017 - 21:12 | |
| Flo@ Misschien vind ze de reis stiekem wel spannend, maar is ze ook wel nerveus ? c: ♡ |
|
| |
Bo~ 554 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 apr 2017 - 21:17 | |
| - Branchtrove schreef:
- Tallshadow schreef:
- Bronzemask schreef:
- Tallshadow schreef:
- Arme Bronze :c
Indd gaaf Kip! Des te meer kans ook een partner voor Tall te vinden 8) Ik ben een paar dagen afwezig geweest ivm de bruiloft en ik begin weer een beetje bij te trekken.
Kan iemand me de sappigste nieuwe feiten vertellen over de laatste week hier op Warrior Cats?
Omg Bunnykit Hoe was de bruiloft? Je jurk was trouwens schitterend <3
Same same, ik wil ook alle sappige feiten weten!
(Bunny als partner voor Tall? misverstanden uit de weg halen vorige keer ging het ook mis xD)
Nee de Bunnykit die doodgereden is I think xD
uhm de nieuwe ship is Sweetheart x Blackbear en ook Blackbear x Finestheart x"D en Branch x Red zijn zowat uit elkaar? Niet echt maar hij denkt dat zij hem niet meer ziet zitten drama - Burnetkit schreef:
- Ik ben voor Blackbear x Finestheart, iemand, laat het gebeuren pls
Finestbear en Blackheart, pls, ik moet het ♥ Wait a minute waar komt dit opeens vandaan XDDD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 apr 2017 - 21:18 | |
| - Finestheart schreef:
- Branchtrove schreef:
- Tallshadow schreef:
- Bronzemask schreef:
- Tallshadow schreef:
- Arme Bronze :c
Indd gaaf Kip! Des te meer kans ook een partner voor Tall te vinden 8) Ik ben een paar dagen afwezig geweest ivm de bruiloft en ik begin weer een beetje bij te trekken.
Kan iemand me de sappigste nieuwe feiten vertellen over de laatste week hier op Warrior Cats?
Omg Bunnykit Hoe was de bruiloft? Je jurk was trouwens schitterend <3
Same same, ik wil ook alle sappige feiten weten!
(Bunny als partner voor Tall? misverstanden uit de weg halen vorige keer ging het ook mis xD)
Nee de Bunnykit die doodgereden is I think xD
uhm de nieuwe ship is Sweetheart x Blackbear en ook Blackbear x Finestheart x"D en Branch x Red zijn zowat uit elkaar? Niet echt maar hij denkt dat zij hem niet meer ziet zitten drama - Burnetkit schreef:
- Ik ben voor Blackbear x Finestheart, iemand, laat het gebeuren pls
Finestbear en Blackheart, pls, ik moet het ♥ Wait a minute waar komt dit opeens vandaan XDDD Idk but i ship it If I could begin to be half of what you think of me I could even learn how to love |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 apr 2017 - 21:22 | |
| Oh god, Lion en Ever gaan elkaar straks nog tegelijk vermoorden hier. xD Geez. I like it .-. |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| |
| |
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 apr 2017 - 21:34 | |
| - Lizardtail schreef:
- Ahhh D:
Ik wil t topic van Lion en Ever binnen vallen met Lizard of Honey ;~; -fluit onschuldig- xD I'm breakable, unbreakable. I'm shakeable, unshakeable. Unraveling since I found you |
|
| |
Blup 754 Afwezig “Excuse me I’m not fat I’m fluffy”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 apr 2017 - 21:52 | |
| Ik moet nog posten maar me gf is ergens in het middle of nowhere en nu ben ik te sad :c |
|
| |
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 apr 2017 - 21:58 | |
| Kip: Sws iedereen zit gewoon nog achter de steen, of miss zitten ze nu wel te kijken. Met popcorn en alles erbij.
Q: We hebben al iemand die maybe gaat invallen zodra het te heftig wordt ;D Iemand die het gevecht probably ook direct kan staken~ want probably hebben ze anders een heel leger aan katten nodig om ze uit elkaar te trekken ;p |
|
| |
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 apr 2017 - 22:12 | |
| Ik zie school echt niet meer zitten. Morgen drie spreekbeurten. Boek engels lezen, boek frans, boek nederlands.... Elke week thuis pagina's maken voor duits....
Somebody kill me D:
En dan Vosje die vorige week verkocht is. Mijn trainer zal er wel mee op wedstrijd gaan als ruiter maar blijkbaar hebben ze die gisteren proberen te trainen op verplaatsing en die stuurde al niet meer fatsoenlijk dusja.... :CC Ook gehoord dat de nieuwe eigenaar er al van gevallen is en haar heeft ingespannen met fietsbanden. Pff, wa is da allemaal. Ik reed die een volledig jaar als groentje en ik ben er nooit van gevallen. Dikke bulls**t ja. |
|
| |
Bo3 3455 Actief "Competing feelings so disparate and strange"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 apr 2017 - 7:07 | |
| |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 20 apr 2017 - 7:34 | |
| Goodmorning ^^ I'm hunting with StarClan#ButterForPresident |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|