|
|
Floriske 2583 Actief Vibrations of tremors that shook long ago
Tear holes in the fabric of all that we know
Can't survive with the secrets we have
All that we have is a lie
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 apr 2017 - 17:28 | |
| Uhm... er is Everstar vs. Lionroar drama. En Sweetheart vs. Oceanbreeze drama. En Barksound-heeft-kittens drama. En Sweethear x Blackbear shippings. En nog wel meer, geloof ik, maar ik kan het niet helemaal bijhouden xD It is walking evenly between you and me, this truth, this terror And it stares us in the face, until we break our nose against the mirror* ********- Spoiler:
|
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| |
| |
Hannah 549 Actief Check yourself before you wreck yourself
| |
| |
| |
Beer 766 Actief Underneath darkened sky
There's a light kept alive
○
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 apr 2017 - 17:29 | |
| - Tallshadow schreef:
- Bronzemask schreef:
- Tallshadow schreef:
- Arme Bronze :c
Indd gaaf Kip! Des te meer kans ook een partner voor Tall te vinden 8) Ik ben een paar dagen afwezig geweest ivm de bruiloft en ik begin weer een beetje bij te trekken.
Kan iemand me de sappigste nieuwe feiten vertellen over de laatste week hier op Warrior Cats?
Omg Bunnykit Hoe was de bruiloft? Je jurk was trouwens schitterend <3
Same same, ik wil ook alle sappige feiten weten!
(Bunny als partner voor Tall? misverstanden uit de weg halen vorige keer ging het ook mis xD)
Nee de Bunnykit die doodgereden is I think xD uhm de nieuwe ship is Sweetheart x Blackbear en ook Blackbear x Finestheart x"D en Branch x Red zijn zowat uit elkaar? Niet echt maar hij denkt dat zij hem niet meer ziet zitten dramalet love conquer your mind. warrior, warrior. just reach out for the light .
|
|
| |
| |
| |
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 apr 2017 - 17:30 | |
| - Tallshadow schreef:
- Zoveel info o: I love it though, klinkt allemaal als drama <3
Oke grapje Tall gaat geen dode kitten als partner nemen xD En Never heeft hem verlaten Bo D: Ja mjan wil je drama met Tall ik gooi Never wil even richting de clans en laat hem lekker wat shizz doen ♥ oh god ik heb zo'n sappig idee nu OOOHIf I could begin to be half of what you think of me I could even learn how to love |
|
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 apr 2017 - 17:31 | |
| - Tallshadow schreef:
Oke grapje Tall gaat geen dode kitten als partner nemen xD En Never heeft hem verlaten Bo D: Ja mjan wil je drama met Tall ik gooi Never wil even richting de clans en laat hem lekker wat shizz doen ♥ oh god ik heb zo'n sappig idee nu OOOHIf I could begin to be half of what you think of me I could even learn how to love |
|
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 apr 2017 - 17:32 | |
| - Tallshadow schreef:
|
| |
Blup 754 Afwezig “Excuse me I’m not fat I’m fluffy”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 apr 2017 - 17:32 | |
| Gay couples zijn de beste <3 op een dag word SC gewoon gayclan let op mijn woorden |
|
| |
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 apr 2017 - 17:33 | |
| - Tallshadow schreef:
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 apr 2017 - 17:33 | |
| Gay couples zijn de beste <3 op een dag word SC gewoon gayclan let op mijn woorden |
|
| |
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 apr 2017 - 17:34 | |
| - Tallshadow schreef:
- Burnetkit schreef:
- Tallshadow schreef:
Oke grapje Tall gaat geen dode kitten als partner nemen xD En Never heeft hem verlaten Bo D: Ja mjan wil je drama met Tall ik gooi Never wil even richting de clans en laat hem lekker wat shizz doen
oh god ik heb zo'n sappig idee nu OOOH Dit klinkt niet goed, stop met denken en wel nu! Oh Emma wilt u een topic? If I could begin to be half of what you think of me I could even learn how to love |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 apr 2017 - 17:34 | |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 19 apr 2017 - 17:35 | |
| - Tallshadow schreef:
- Burnetkit schreef:
- Tallshadow schreef:
Oke grapje Tall gaat geen dode kitten als partner nemen xD En Never heeft hem verlaten Bo D: Ja mjan wil je drama met Tall ik gooi Never wil even richting de clans en laat hem lekker wat shizz doen
oh god ik heb zo'n sappig idee nu OOOH Dit klinkt niet goed, stop met denken en wel nu! Oh Emma wilt u een topic? If I could begin to be half of what you think of me I could even learn how to love |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|