We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Ik dacht ik schrijf lionroar's history even in het kort uit. Dat gaat dus blijkbaar niet -staart naar profile history-
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven, every breath would be a prayer
Ik wil een topic met Lionroar, maar ik weet niet met wie :c
Awh :c maar helaas denk ik niet dat ik meer topics moet gaan aannemen, over drie weken begint mijn eindexamen en ik moet me daar echt helemaal op gaan concentreren ;v;
Routnose
Catministrator
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
Well what do you think, with a dad like Acefray~ He got the good genes.
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven, every breath would be a prayer
Spoiler:
Thanks Floriske!
Thanks Quinty!
Thanks Wazoula!
Rousebell
Member
Anouk 1167 Actief 'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face
Omg stahp ;3; zoveel doe ik er nou ook weer niet aan om de ava's te maken hoor. De plaatjes waren gewoon al pretty van zichzelf
@Linn; Ye, touché :') Mocht je es een keer tijd hebben tussendoor, geef maar een gil xD
Also guys, ik wil een actief Journey topic ;-; dus als iemand wilt, ik heb Honeyscent, Polarbear, Scarletkit, Lizardtail & Nightspark in de aanbieding c:
I'm breakable, unbreakable. I'm shakeable, unshakeable. Unraveling since I found you
Lightbearer
Member
Marlk 251 Actief What if I'm the only hero left
You better fire off your gun
Once and forever
Omg.. doe dat? ;D En ik vind het eigenlijk best hilarisch. Lurkingshade wordt de daddy van Light's nieuwe halfbroertjes en zusje en.. ze zijn familie?? like, Lurking is Light's neef toch? xD
Burnetbliss
Member
Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
Ja haha, hij is de zoon van Thrush en die is de broer van Running als ik me niet vergis XD Stiekem moeten ze gwn, kits van ace, kits van lurk, en de kits van hun samen one big happy family worden <3
If I could begin to be
half of what you think of me
I could even learn how to love
Lionroar
Member
Linn <3 2602 Actief And in the middle of this chaos
there was you
Spoiler:
Thanks Floriske!
Thanks Quinty!
Thanks Wazoula!
Jinglebells
Member
Jacqueline 517 Actief what is done is done
now that i'm the only one
Hierboven: Ik zeg doen, als je zin hebt daarin of course! ;D
--
Oh boy, shit finally went down between Ever and Lion.