We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Gelukkig ja omg xD Hij doet me een beetje denken aan white zo, want white heeft icy ooit in een woedeaanval een kras over haar gezicht gegeven waardoor ze blind werd aan één oog xD Ik denk dat dat was op het moment dat zij hem vertelde dat ze zwanger was lol
Nevermind
Member
Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
CAT'S PROFILE Age: 110 moons Gender: Tomcat ♂ Rank: Old man
Opeens bedacht ik me dat ik deze kater ook nog heb I'm the worst
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven, every breath would be a prayer
Spoiler:
Thanks Floriske!
Thanks Quinty!
Thanks Wazoula!
Jinx
Deceased
Kip 2278 Actief ↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head
Zeg dat wel ja. Blijkbaar had ik wel nog zijn setje aangepast, want ik was even geshockt door de avatar want die was ik blijkbaar ook vergeten xD It's pretty <3
En ja uh.. hoe lang is dat drama geleden met hem? Twee jaar? Damn.
After the smoke clears and the flames subside, a thousand eyes were upon me Soulles, and without mind will there never be an end? If I could be forgiven, every breath would be a prayer
Spoiler:
Thanks Floriske!
Thanks Quinty!
Thanks Wazoula!
Amberhunt
Member
Bo3 3455 Actief "Competing feelings so disparate and strange"
Kip: Maybe wel ja, hij is ook zeker een van mijn favoriete karakters op deze site <3 Got so much history with him <3
En misschien kan hij nog wat drama schoppen onder de windclanners tijdens the journey~
Spoiler:
Thanks Floriske!
Thanks Quinty!
Thanks Wazoula!
Jinx
Deceased
Kip 2278 Actief ↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head
Lionroar to Everstar be like: I told you so, fishface.
En echt? Ik moet die topics echt gaan herlezen man.. xD