We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Oké oke zal ik doen, terwijl ik Grieks leer *vliegt weer weg*
Ik heb zo'n hekel aan Grieks *zucht Had gister een proefwerk, als ik en mijn vriendin beide hoger hebben dan een vijf gaan we taart halen xD Maar ik kan Griekse woordjes echt onmogelijk in mijn hoofd krijgen *dubbele zucht
Oké oke zal ik doen, terwijl ik Grieks leer *vliegt weer weg*
Ik heb zo'n hekel aan Grieks *zucht Had gister een proefwerk, als ik en mijn vriendin beide hoger hebben dan een vijf gaan we taart halen xD Maar ik kan Griekse woordjes echt onmogelijk in mijn hoofd krijgen *dubbele zucht
Ik wou zo graag dat we grieks hadden bij mij op school maar neee :c Dus ik doe alleen maar Latijn meh. Ik wou Grieks ook leren :')
Thornface
Member
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
Ik heb ooit een jaartje (of twee? Ik weet het niet meer) Grieks gehad. Ik... ben alles vergeten xD Ik kan me wel herinneren dat ik het wel leuker vond dan Latijn c: Nu heb ik al een hele tijd geen van beide, maar ik mis het niet tbh :')
Ik heb ooit een jaartje (of twee? Ik weet het niet meer) Grieks gehad. Ik... ben alles vergeten xD Ik kan me wel herinneren dat ik het wel leuker vond dan Latijn c: Nu heb ik al een hele tijd geen van beide, maar ik mis het niet tbh :')
Ik had op het eerste van het 1ste jaar een soort inleiding op Grieks want daarna moest je kiezen of je Grieks ook wou doen of alleen Latijn (alleen Grieks gaat volgens mij niet eens xD) en ik weet het alfabet nog maar ik kan de helft van de letters niet meer schrijven soo :') maar wel die die we bij wiskunde, fysica of chemie gebruiken ofc
Perdi
Member
Rivkikker 131 Actief "The world gives me nothing, besides spines"
*word competitief* Raafie heeft maar 1 bestie nodig en het is Stonepaw ›:c
A silver line, a disease on the horizon. A whistling in the trees - it marches on. It's like a tide - impatient and insincere. A threat born on the wind - it marches on. A weight on the air I feel it in the silence. Take a second to listen, the earth starts to shake, the sky begins to fall. Can you hear it coming down?
Wolfblood
Deputy
Kip 1108 Actief ➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips