We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Heey allemaal, ik ben er weer c: Heb ik veel gemist? :')
Niet echt c': Het is vrij stil de laatste tijd.
-staart naar het nestje van bronze x demon en het nieuwe nestje van snowdrop en het 'nieuwe' nestje van ivywing + voortgang in de journey + romance tussen demon en amber?- Nou, als je dat stil noemt xD
Bitterpaw
Member
Demi 1099 Actief "For those who value survival, sentimentality is not an option."
-staart naar het nestje van bronze x demon en het nieuwe nestje van snowdrop en het 'nieuwe' nestje van ivywing + voortgang in de journey + romance tussen demon en amber?- Nou, als je dat stil noemt xD
Naja, in de RPG/AOT gaat het de laatste paar dagen niet heel hard c':
a leash can be pulled from either end.
Thornface
Member
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
Amber en Demon waren altijd al gedoemd samen te zijn XD
:☩:
Bedankt Robin!
Thanks Rebecca!
Thanks Marlie!
Firedance
Warrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
vanaf donderdag kan ik weer vol posten moet al mn documentatie enzo van mn project afmaken T_T als ik dat af heb dan heb ik als t goed is een 8 voor mn project tho en die geld voor like 25% voor mn overgang
One voice may speak you false, but in many there is always truth to be found.
Thornface
Member
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
Doomed love are the best c':
::::
Snakesong
StarClan
Bunny 128 Actief "If the whole world was watching, I'd still dance with you"
Doomed love are the best c':
Zeker <3
:☩:
Bedankt Robin!
Thanks Rebecca!
Thanks Marlie!
Demonslayer
Member
Blup 754 Afwezig “Excuse me I’m not fat I’m fluffy”