| ❤ kittens ❤ we're strong enough to let it all go | |
|
|
Daan 1072 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ❤ kittens ❤ we're strong enough to let it all go zo 23 apr 2017 - 23:18 | |
| Aardig wat later dan we hadden verwacht hebben Soof en ik dan eindelijk de uitslag voor deze geweldige kitten search. Het is dan ook echt een geweldig nestje geworden, al zeggen we het zelf. De kittens zullen geboren worden tijdens de journey, en het topic daarvan loopt al, met de aanwezigheid van medicine cats uit verschillende clans - hoe epic. Anyway, de kittens zullen dus waarschijnlijk nooit weten wie de vader is om zowel henzelf als de ouders te beschermen voor eventuele straffen voor verraad, en ook om de kittens een eerlijke kans te geven om behandeld te worden als ware ShadowClan katten. Nu ga ik jullie niet langer in spanning houden <3 - En het zijn geworden:
- Laten we maar naar de eerste kitten gaan dan:
Quietkit van Littlebird! - Gefeliciteerd! Laten we naar de volgende gaan nu:
Thistlekit van Viktor! - Also gefeliciteerd! Het kon ook niet anders hé:
- Eventjes de spanning erin houden:
- Zouden er nog meer kittens komen?:
- Jep, ik hoor d'r hoor!:
- En de volgende isss:
Lupinekit van Jacqy - En dan hebben we ook natuurlijk nog:
Mijn eigen Lightkit- Maar dat wisten we ofcourse al <3:
- Dit gaat wel erg lang worden zo whoops:
- Ik denk dat we bijna klaar zijn:
- En de laatste kit zal dan zijn:
Frostkit van Butter (we bespreken nog wel wat we met de naam gaan doen no worries) - Het spijt mij enorm voor hen die niet gekozen zijn!:
- Oh wait..:
- Hoe dom kan ik toch zijn:
- Ik heb je bang gemaakt eh:
- No worries:
- Want..:
Echokit van Beertje <3
Gefeliciteerd iedereen die gekozen is <3 Jullie mogen de floofjes aanmaken hihi! |
|
| |
87 Actief It's the little things in life
| |
| Onderwerp: Re: ❤ kittens ❤ we're strong enough to let it all go zo 23 apr 2017 - 23:21 | |
| Ooh, wat leuk!! Heel erg bedankt! De rest ook allemaal gefeliciteerd! |
|
| |
Jacqueline 517 Actief what is done is done
now that i'm the only one
| |
| Onderwerp: Re: ❤ kittens ❤ we're strong enough to let it all go ma 24 apr 2017 - 5:19 | |
| Gefeliciteerd iedereen c: ik maak lupine zo aan haha <3 is de geboortevolgorde gewoon zoals het is bekend gemaakt of niet? |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: ❤ kittens ❤ we're strong enough to let it all go ma 24 apr 2017 - 11:26 | |
| Hi Jacqy,
Na overleg in het team en onderzoek hebben wij besloten dat de naam Lupine toch niet helemaal thuis hoort op Warrior Cats en deze naam vanwege de enkel latijnse betekenis dus ook niet mogelijk is. Gelieve een andere naam te bedenken. Vragen of opmerkingen hierover kunnen gesteld worden via pm.
Mvg, het Team |
|
| |
8 Actief The smarter you get,
The less you speak
| |
| Onderwerp: Re: ❤ kittens ❤ we're strong enough to let it all go ma 24 apr 2017 - 11:38 | |
| |
|
| |
Daan 1072 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ❤ kittens ❤ we're strong enough to let it all go ma 24 apr 2017 - 12:28 | |
| Ik denk dat de geboortevolgorde gwn kan zijn zoals vermeld, maar als mensen iets anders willen hoor ik 't graag x3 |
|
| |
xo Jacqy 7 Actief there's bravery in being soft
| |
| Onderwerp: Re: ❤ kittens ❤ we're strong enough to let it all go di 25 apr 2017 - 9:17 | |
| Voor de sibs die het nog niet wisten, Lupine is veranderd naar Blithe ^^ |
|
| |
Viktor 8 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ❤ kittens ❤ we're strong enough to let it all go di 25 apr 2017 - 17:58 | |
| Heel erg bedankt voor deze kans! Hier is Thistle c: |
|
| |
Daan 1072 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ❤ kittens ❤ we're strong enough to let it all go vr 28 apr 2017 - 19:05 | |
| Ik ga op dit moment één grote post schrijven van de geboorte, daarna mogen jullie allemaal op dat topic posten en dan zal ik meteen daarna een family topic maken waar de kits nog met gesloten oogjes zijn (A) <3
Voor de mensen die hun acc nog niet hebben aangemaakt / aangemeld in shadowclan, zouden jullie dat willen doen? x3 |
|
| |
Daan 20 Actief If you could see how far you’ve walked, you would see that all’s not lost.
| |
| Onderwerp: Re: ❤ kittens ❤ we're strong enough to let it all go wo 10 mei 2017 - 14:07 | |
| -dubbelpost sorry-
Als je kitten geboren is in het topic mag je deze naar 1 moon gooien en een ermee rpg'en <33 |
|
| |
Mama Beertje 52 Actief
| |
| Onderwerp: Re: ❤ kittens ❤ we're strong enough to let it all go do 3 aug 2017 - 19:40 | |
| Zouden de kittens een moontje omhoog kunnen? C= (3 moons dan) |
|
| |
| Onderwerp: Re: ❤ kittens ❤ we're strong enough to let it all go | |
| |
|
| |
|