Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: [ KITTENS ] Let's get one thing straight: I'm not za 6 apr 2019 - 17:56 | |
| Ik vind het ok c: Ik heb btw Flurrypaw overgenomen mochten jullie topic met hem willen. |
|
»Quinty« 28 Actief "Head that wears the crown"
| |
| Onderwerp: Re: [ KITTENS ] Let's get one thing straight: I'm not za 6 apr 2019 - 18:50 | |
| |
|
»Quinty« 28 Actief "Head that wears the crown"
| |
| Onderwerp: Re: [ KITTENS ] Let's get one thing straight: I'm not zo 28 apr 2019 - 13:29 | |
| Sorry voor de dubbelpost :')
Mochten we ze wel of niet opgeven voor de ceremonie? Aangezien er geen antwoord op is gekomen xD |
|
Jamie 4524 Actief "Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know.
Live and die on this day, live and die on this day"
| |
| Onderwerp: Re: [ KITTENS ] Let's get one thing straight: I'm not zo 28 apr 2019 - 13:47 | |
| Oh woops sorry, slecht georganiseerde vader hierzo. Van mij mogen ze aangemeld worden voor de ceremonie! |
|
Anouk 182 Actief Beauty fades
That is why it is beautiful
119 IC
| |
| Onderwerp: Re: [ KITTENS ] Let's get one thing straight: I'm not wo 4 sep 2019 - 20:47 | |
| Henlo it's been a couple of months mogen ze naar 14 moons? Dan kan Kind ook warrior worden 0.0 |
|
Jamie 337 Actief “Dear universe, give me something to burn for”
| |
| Onderwerp: Re: [ KITTENS ] Let's get one thing straight: I'm not do 5 sep 2019 - 0:22 | |
| Als niemand er bezwaar op heeft kunnen ze naar de 14 moons! |
|
| Onderwerp: Re: [ KITTENS ] Let's get one thing straight: I'm not | |
| |
|