|
|
The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 apr 2017 - 20:08 | |
| - Acefray schreef:
- Stiekem ben ik Emma shh >333
Ik zou zo verward zijn als dat zo was Rip Augurkielurkie - ♥:
|
|
| |
Blup 754 Afwezig “Excuse me I’m not fat I’m fluffy”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 apr 2017 - 20:09 | |
| - Stonepaw schreef:
- ik vraag me af of mensen gebruik gaan maken van het feit dat alle clans bij elkaar zitten om hun secret lover op te zoeken en kittens te gaan kweken :]
cause that's what I would do.... if I had any secret lover Heheh |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 apr 2017 - 20:11 | |
| Ik ga vandaag niet meer posten, guys. Ben moe + wil nog relaxen voor ik met stage begin. Doei doei iedereen |
|
| |
Julia 3268 Afwezig Only the dead have seen the end of war
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 apr 2017 - 20:11 | |
| De rest van de posten komt later jongens. Ik ga maar even een film kijken ofzo :') |
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 apr 2017 - 20:12 | |
| Ik moet gaan nu mensjes, tot morgen c: |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 apr 2017 - 20:14 | |
| - Panthergrowl schreef:
- Routpaw schreef:
- LOIS <3
Heb je de titel van dat topic met Panthergrowl expres gedaan, of is het onwijze toeval dat we uit hetzelfde liedje een quote hebben gepakt? o: (Wijst naar topic Wolf x Sin)
@Daan; true!! In het Journey kopje dan? c: JA KIJK IK ZAG HET STAAN en ik kreeg het hele liedje in mijn hoofd dus ik dacht whatever ik steel het gewoon >3
En kippie!! Wil jij een topic met één van mijn charries want wij hebben echt al te lang geen topic gehad omg <3 Y E S Ik hoopte al heel weg hard dat iemand de reference naar dat liedje zou opmerken <33 En inderdaad! Wie x wie zullen we dan doen? c: ik heb ook nog dat topic van Az en Jinx naar je toe gestuurd, als je weer zin hebt om met Azola te posten c: @Daan; is goed! Ik maak m zo ^^ @Freedje; ehehehehe It is both a blessing and a curseto feel everything so very deeply |
|
| |
Loïs 2051 Actief 'May they sing your names with love and with fury'
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 apr 2017 - 20:17 | |
| - Routpaw schreef:
- Panthergrowl schreef:
- Routpaw schreef:
- LOIS <3
Heb je de titel van dat topic met Panthergrowl expres gedaan, of is het onwijze toeval dat we uit hetzelfde liedje een quote hebben gepakt? o: (Wijst naar topic Wolf x Sin)
@Daan; true!! In het Journey kopje dan? c: JA KIJK IK ZAG HET STAAN en ik kreeg het hele liedje in mijn hoofd dus ik dacht whatever ik steel het gewoon >3
En kippie!! Wil jij een topic met één van mijn charries want wij hebben echt al te lang geen topic gehad omg <3
Y E S Ik hoopte al heel weg hard dat iemand de reference naar dat liedje zou opmerken <33 En inderdaad! Wie x wie zullen we dan doen? c: ik heb ook nog dat topic van Az en Jinx naar je toe gestuurd, als je weer zin hebt om met Azola te posten c:
@Daan; is goed! Ik maak m zo ^^ @Freedje; ehehehehe JA <3 Maar meh meh inspi met Az is nog steeds laag, dus misschien een ander karakter? Miss wil je een topicje Lion x Wolf? c: |
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 apr 2017 - 20:17 | |
| Kip je moet met Rout nog topic aanmaken bij Journey voor Jaytje
|
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 apr 2017 - 20:24 | |
| - Panthergrowl schreef:
- Routpaw schreef:
- Panthergrowl schreef:
- Routpaw schreef:
- LOIS <3
En kippie!! Wil jij een topic met één van mijn charries want wij hebben echt al te lang geen topic gehad omg <3
Y E S Ik hoopte al heel weg hard dat iemand de reference naar dat liedje zou opmerken <33 En inderdaad! Wie x wie zullen we dan doen? c: ik heb ook nog dat topic van Az en Jinx naar je toe gestuurd, als je weer zin hebt om met Azola te posten c:
@Daan; is goed! Ik maak m zo ^^ @Freedje; ehehehehe JA <3 Maar meh meh inspi met Az is nog steeds laag, dus misschien een ander karakter? Miss wil je een topicje Lion x Wolf? c: ohhh yess, is goed! c: Zou jij hem dan willen maken misschien? @freedje; en een voor Tiger en een voor Rouse ;w; vandaag moet ik maar eens bij gaan posten met dr aaaa It is both a blessing and a curseto feel everything so very deeply |
|
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| |
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 apr 2017 - 20:25 | |
| #Kip: Ja, maar Jay heeft voorrang xD |
|
| |
Bo3 3455 Actief "Competing feelings so disparate and strange"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 apr 2017 - 20:26 | |
| |
|
| |
Loïs 2051 Actief 'May they sing your names with love and with fury'
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 apr 2017 - 20:33 | |
| |
|
| |
Kaiden 1966 Actief We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 apr 2017 - 20:35 | |
| Hey bo
Iemand leg uit hoe het precies zit met de journey please - ik wil kunnen meeposten ook al weet ik niet met welk account •Draco Malfoy• |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 apr 2017 - 20:36 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 apr 2017 - 20:38 | |
| - Amberhunt schreef:
- Draco schreef:
- Hey bo
Iemand leg uit hoe het precies zit met de journey please - ik wil kunnen meeposten ook al weet ik niet met welk account In het kort: Er zijn rampen gebeurt in elke clan en dus hebben de leiders besloten het bos te verlaten. Alle clankatten gaan mee en de andere drie groepen (bc, rogue en kp) Mogen vrijuit in het forest posten. Shadowmask moet meeeehhhh voor Demonbabe o3o |
|
| |
Outmanned
Outnumbered
Outplanned
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 apr 2017 - 20:40 | |
| - Demonslayer schreef:
- Amberhunt schreef:
- Draco schreef:
- Hey bo
Iemand leg uit hoe het precies zit met de journey please - ik wil kunnen meeposten ook al weet ik niet met welk account In het kort: Er zijn rampen gebeurt in elke clan en dus hebben de leiders besloten het bos te verlaten. Alle clankatten gaan mee en de andere drie groepen (bc, rogue en kp) Mogen vrijuit in het forest posten. Shadowmask moet meeeehhhh voor Demonbabe o3o Als we nou een topic maken voor demon x amber x shadow dan gaat ie wel mee (A) •Draco Malfoy• |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 apr 2017 - 20:41 | |
| - Draco schreef:
- Demonslayer schreef:
- Amberhunt schreef:
- Draco schreef:
- Hey bo
Iemand leg uit hoe het precies zit met de journey please - ik wil kunnen meeposten ook al weet ik niet met welk account In het kort: Er zijn rampen gebeurt in elke clan en dus hebben de leiders besloten het bos te verlaten. Alle clankatten gaan mee en de andere drie groepen (bc, rogue en kp) Mogen vrijuit in het forest posten. Shadowmask moet meeeehhhh voor Demonbabe o3o Als we nou een topic maken voor demon x amber x shadow dan gaat ie wel mee (A) Deal! |
|
| |
Outmanned
Outnumbered
Outplanned
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 apr 2017 - 20:41 | |
| - Demonslayer schreef:
- Draco schreef:
- Demonslayer schreef:
- Amberhunt schreef:
- Draco schreef:
- Hey bo
Iemand leg uit hoe het precies zit met de journey please - ik wil kunnen meeposten ook al weet ik niet met welk account In het kort: Er zijn rampen gebeurt in elke clan en dus hebben de leiders besloten het bos te verlaten. Alle clankatten gaan mee en de andere drie groepen (bc, rogue en kp) Mogen vrijuit in het forest posten. Shadowmask moet meeeehhhh voor Demonbabe o3o Als we nou een topic maken voor demon x amber x shadow dan gaat ie wel mee (A) Deal! Ik vind dat jij hem mag maken, die eer verdien je (A) •Draco Malfoy• |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 3 apr 2017 - 20:42 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |