We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Ace heeft een enorme liefde voor kittens dus hij vind het niet erg xD Sws dat hij ze zo gaat huggen B)
Hahhaha mooizo!! Misschien dat Ocean hem er in roped om op de kittens te helpen passen lol. >:3
Tbh ze hoeft het maar voor te stellen en hij is meteen van "Is goed uncle ace is here" en dan gaat hij verhaaltjes vertellen aan de kittens en zich gedragen als een bezorgde oom xD
Oke dat moet gewoon gebeuren lol... Al zou Bearkit denk ik wat minder blij zijn. Faith en Burnet zullen denk ik wel wat vrolijker reageren haha.
Deal. Ace zijn doel is gwn Uncle ace van alle kittens te worden xD En op zulke momenten denk ik terug aan de tijd dat hij een bad guy was Hij haalt Bearkit wel om... geen idee hoe maar he will xD
Qqqqqqq I approve >3333 Meer katten die Ace gaat huggen want hij is emotioneel B)
Bear wordt gewoon insane en gaat over in demonen-toestand. XD
Amberhunt
Member
Bo3 3455 Actief "Competing feelings so disparate and strange"
Ace heeft een enorme liefde voor kittens dus hij vind het niet erg xD Sws dat hij ze zo gaat huggen B)
Hahhaha mooizo!! Misschien dat Ocean hem er in roped om op de kittens te helpen passen lol. >:3
Tbh ze hoeft het maar voor te stellen en hij is meteen van "Is goed uncle ace is here" en dan gaat hij verhaaltjes vertellen aan de kittens en zich gedragen als een bezorgde oom xD
Oke dat moet gewoon gebeuren lol... Al zou Bearkit denk ik wat minder blij zijn. Faith en Burnet zullen denk ik wel wat vrolijker reageren haha.
Deal. Ace zijn doel is gwn Uncle ace van alle kittens te worden xD En op zulke momenten denk ik terug aan de tijd dat hij een bad guy was Hij haalt Bearkit wel om... geen idee hoe maar he will xD
Qqqqqqq I approve >3333 Meer katten die Ace gaat huggen want hij is emotioneel B)
Bear wordt gewoon insane en gaat over in demonen-toestand. XD
Bear moet zijn lot accepteren B) ace heeft Lurking als apprentice gehad en woont er nu mee, hij is wat gewend >33
Once more into the fray, into the last good fight I'll ever know. Live and die on this day
Mijn laatste dag nog op gewone topics reageren *snik snik* Komende paasvakantie houd ik me dan bezig met voornamelijk het Journey-board en de belangrijke trainingen en uiteraard BC (: Maar dat wisten jullie natuurlijk al omdat ik dat totaal geen vijftig keer herhaal of zo nee nee (a)
Ik moet voor vrijdag een PO afheben voor Maatschappijleer. Daarin moet ik echter mijn 'opa of oma' interviewen. Probleem is dat ik maar één oma heb en die is dement, erg handig c':
Ik moet voor vrijdag een PO afheben voor Maatschappijleer. Daarin moet ik echter mijn 'opa of oma' interviewen. Probleem is dat ik maar één oma heb en die is dement, erg handig c':
Zijn er geen andere mogelijkheden? Ik neem toch aan dat ze er niet vanuit gaan dat iedereen een interviewbare grootouder heeft...
And it hurts and I'm lonely And I should never have tried And I missed you tonight So it's time to leave You see it meant everything to me
ik vraag me af of mensen gebruik gaan maken van het feit dat alle clans bij elkaar zitten om hun secret lover op te zoeken en kittens te gaan kweken :] cause that's what I would do.... if I had any secret lover
A silver line, a disease on the horizon. A whistling in the trees - it marches on. It's like a tide - impatient and insincere. A threat born on the wind - it marches on. A weight on the air I feel it in the silence. Take a second to listen, the earth starts to shake, the sky begins to fall. Can you hear it coming down?
ik vraag me af of mensen gebruik gaan maken van het feit dat alle clans bij elkaar zitten om hun secret lover op te zoeken en kittens te gaan kweken :] cause that's what I would do.... if I had any secret lover
A silver line, a disease on the horizon. A whistling in the trees - it marches on. It's like a tide - impatient and insincere. A threat born on the wind - it marches on. A weight on the air I feel it in the silence. Take a second to listen, the earth starts to shake, the sky begins to fall. Can you hear it coming down?