|
| Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Naamcerimonie za 17 jul 2010 - 16:58 | |
| ''Willen alle katten die oud genoeg zijn om zijn eigen prooi te vangen, zich melden onder de hoge-rots voor een clanvergadering.'' De woorden van Bluestar galmde over het Donderclan kamp. Zilverpels stond aan de hemel, evenals de maan die nu zijn hoogste punt had bereikt. 4 Kittens stonden naast Bluestar op de hoge rots, ze kon hun opgewondenheid ruiken. De breedgeschouderde grijze poes, lachtte in zich zelf. Ze was blij, nieuwe leerlingen te hebben die leergierig waren. Ze zouden het uitmuntend kunnen doen. ''Deze drie kittens hebben vanacht hun zesde maan bereikt,'' Bluestar pauzzeerde even en ging verder. ''Zij zullen er nu klaar voor zijn, om getraind te worden tot clankrijger.'' Bluestar zwiepte met het puntje van haar staart tegen een zwarte kitten aan, zodat deze naar voren zou lopen. ''Deze kitten zou nu onder de naam, Ravenpaw, verder gaan. Hij zal getraind worden door Brambleclaw. Ik weet zeker dat je met jou geduld en wijsheid, een goede mentor zou zijn.'' De laatste woorden waren op de grote, bruine cyperse krijgskat gericht. Een andere witte kitten stapte naar voren en Bluestar keek het recht in de blauwe oogjes. ''Deze kitten zal Winterpaw heten, en getraind worden tot krijger door Swanbreath.'' De blauwe blik van de krijgskat werd gericht op een van haar nieuwe mentor krijgskat. ''Je bent klaar voor je eerste leerling, met jou moed en krijgslust moet deze kitten een goede krijger worden.''. Toen waren er nog twee grijze kittens over, een klein grijze kitten stapte naar voren. Ze keek naar Fluffyfur. ''Ook jij bent klaar om een nieuwe leerling te nemen, jij zal de taak als mentor voor,'' Bluestar ''Dewpaw, op je nemen'' Bluestar knikte goedkeurend. En sloot de clanmeeting af met een korte mauw. Toen draaide ze zich om, en stapte haar hol in. |
| | | Margaux 184 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Naamcerimonie ma 19 jul 2010 - 12:21 | |
| Cloudkit hoorde de gekende oproep van Bluestar. Hij zag een drietal kittens de Nursery uit rennen. Ze nestelden zich neer onderaan de Hoge Rots. 'Volgende keer is het aan mij!' Sprak Cloudkit zich moed in. Hij zou het liefst zo snel mogelijk beginnen. Maar hij was nog maar 5 manen, 1 maan te weinig om een leerling te worden. In een flits zag hij dat zijn zusje - Winterpaw - er ook bij was. Nu wou hij zeker ook gaan kijken. Hij wist dat het eigenlijk niet mocht maar toch sloop hij de Nursery uit om te zien wie de mentor ging worden van zijn zussie.
De eerste kitten kwan naar voren terwijl Bluestar met haar staart zwiepte. 'Deze kitten zou nu onder de naam, Ravenpaw, verder gaan.' Zei Bluestar. De mentor van Ravenpaw is Brambleclaw. Cloudkit keek vlug naar de bruine cyperse kater om te zien hoe hij reageerde, blij, zo te zien. Nu was het de beurt aan Winterpaw. Cloudkit luisterde aandachtig om tussen het geroezemoes van de andere Warriors zijn zus te zien en om Bluestar te horen. 'En ze zal getraind worden door Swanbreath. Hij was echt blij voor Winterpaw, hij wou naar haar toe rennen om haar te feliciteren maar gelukkig bedacht hij zich. Hij zou het straks wel doen. Nu was er nog een andere kitten aan de beurt, Dewkit. Bluestar keek naar Fluffyfur, nee! Niet Fluffyfur! Het was zijn favoriete mentor geweest! Maar Bluestars blik bleef op Fluffyfur rusten. Hoe blij hij ook was voor zijn zus, de blijheid verdween als sneeuw voor de zon.
De andere katten riepen in koor de namen van de leerlingen. 'Ravenpaw,Ravenpaw! Winterpaw, Winterpaw! Dewpaw, Dewpaw!'Hij besloot terug te gaan naar de Nursery voordat iemand hem zag. Winterpaw zou ook wel daarnaar toe komen. |
| | | Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!? 818
| |
| Onderwerp: Re: Naamcerimonie wo 21 jul 2010 - 18:11 | |
| ''Willen alle katten die oud genoeg zijn om zijn eigen prooi te vangen, zich melden onder de hoge-rots voor een clanvergadering.'' De woorden van Bluestar galmde over het Donderclan kamp. Zilverpels stond aan de hemel, evenals de maan die nu zijn hoogste punt had bereikt. 4 Kittens stonden naast Bluestar op de hoge rots, ze kon hun opgewondenheid ruiken. ''Deze drie kittens hebben vanacht hun zesde maan bereikt,'' Bluestar pauzzeerde even en ging verder. ''Zij zullen er nu klaar voor zijn, om getraind te worden tot clankrijger.'' Bluestar zwiepte met het puntje van haar staart tegen een zwarte kitten aan, zodat deze naar voren zou lopen. ''Deze kitten zou nu onder de naam, Ravenpaw, verder gaan. Hij zal getraind worden door Brambleclaw. Ik weet zeker dat je met jou geduld en wijsheid, een goede mentor zou zijn.'' De laatste woorden waren op de grote, bruine cyperse krijgskat gericht. Een andere witte kitten stapte naar voren en Bluestar keek het recht in de blauwe oogjes. ''Deze kitten zal Winterpaw heten, en getraind worden tot krijger door Swanbreath.'' . ''Je bent klaar voor je eerste leerling, met jou moed en krijgslust moet deze kitten een goede krijger worden.''. Toen waren er nog twee grijze kittens over, een klein grijze kitten stapte naar voren. Ze keek naar Fluffyfur. ''Ook jij bent klaar om een nieuwe leerling te nemen, jij zal de taak als mentor voor,'' Bluestar ''Dewpaw, op je nemen'' Bluestar knikte goedkeurend. En sloot de clanmeeting af met een korte mauw. Toen draaide ze zich om, en stapte haar hol in.
Steelpaw ging vooraf in het geroep en riep " !RAVENPAW! !WINTERPAW! !DEWPAW!" Vlak daarna riepen vele katten 'Ravenpaw,Ravenpaw! Winterpaw, Winterpaw! Dewpaw, Dewpaw!" Alle katten gingen naar hun toe en feliciteerden hen met hun nieuwe rang en mentor. Steelpaw miste iemand tussen de menigte en zag Cloudkit richting de nursery lopen. Snel ging Steelpaw naast Cloudkit lopen en zei "Ben je niet blij voor je zus? Oh ik weet het al jij wou later een mentor die nu bezet is." Steelpaw keek naar Cloudkit en zei weer verder "Ik wou Kestrelwing ook niet eerst alleen ik heb veel van hem geleerd en was blij dat ik hem kreeg, maak je geen zorgen jij krijgt een mentor die perfect voor je is dat weet ik bijna zeker" Stelde Steelpaw Cloudkit gerust. |
| | | Margaux 184 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Naamcerimonie wo 21 jul 2010 - 18:22 | |
| Cloudkit liep naar de Nursery. Hij was bedroefd, Fluffyfur ging het toch vragen aan Bluestar?Cloudkit vond het niet eerlijk.Hij schrok wakker uit zijn gedachte toen Steelpaw naast hem was komen gelopen. 'Ben je niet blij voor je zus?' Cloudkit knikte van wel. 'Oh ik weet het al jij wou later een mentor die nu bezet is.' Cloudkit knikte weer.Steelpaw ging verder: 'Ik wou Kestrelwing ook niet eerst alleen ik heb veel van hem geleerd en was blij dat ik hem kreeg, maak je geen zorgen, jij krijgt een mentor die perfect voor je is dat weet ik bijna zeker' zei Steelpaw. Cloudkit keek hem met zijn grijze oogjes aan, 'Echt waar?' Piepte Cloudkit. 'Maar... Ik had er zo op gerekend dat Fluf mijn mentor zou worden. Ze ging het zelfs vragen!' Cloudkit begon te snikken. |
| | | Vicky & Angelo. ALLEEN WIE NU !!!O.O!!? 818
| |
| Onderwerp: Re: Naamcerimonie wo 21 jul 2010 - 18:33 | |
| "Ja, iedereen zou wel zo´n KRIJGERTJE als jij wilen hebben als apprentice. en anders moetje blij zijn met wat je hebt en gelukkig zijn voor de gene die de mentor hebt die jij wou." Steelpaw zei express krijgertje om te zorgen dat Cloudkit zich beter ging voelen. Steelpaw wist het nu zeker, Cloudkit bevestigde het zelfs. "Kijk jij wil het en zij alleen als iets niet kan of lukt moet je niet gaan kniezen. Kijk wie je later krijgt weet ik niet maar een ding is zeker het zal de perfecte mentor voor je zijn dat voel ik gewoon je zal er mee tevreden zijn wie het ook is, Kijk je vindt iedere kat toch aardig in het kamp dus zal je met elke plezier kunnen beleven." Hij keek vriendelijk naar Cloudkit en snapte een beetje hoe hij zich voelde. Alsnog al had Steelpaw een andere gewilt hij is blij dat hij Kestrelwing als mentor had. Hij had ook veel geleerd en meegekregen van zijn mentor. Steelpaw keek naar de kitten en zei "Kom mee dan gaan we je zus feliciteren. Jij bent haar broertje dus zou ze graag willen dat jij gelukkig bent." Steelpaw liep samen met Cloudkit naar de groep katten die nog steeds de drie nieuwe leerlingen omringde en bij hun nieuwe naam noemden. |
| | | Margaux 184 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Naamcerimonie do 22 jul 2010 - 11:24 | |
| Cloudkit stopte met snikken toen Steelpaw wat zei."Ja, iedereen zou wel zo´n KRIJGERTJE als jij wilen hebben als apprentice. en anders moetje blij zijn met wat je hebt en gelukkig zijn voor de gene die de mentor hebt die jij wou.' Cloudkit begreep het, hij mocht niet verdrietig zijn, later kreeg hij vast een goede mentor! Steelpaw zei nog iets maar Cloudkit luisterde niet zo goed meer. 'Kijk jij wil het en zij alleen als iets niet kan of lukt moet je niet gaan kniezen. Kijk wie je later krijgt weet ik niet maar een ding is zeker het zal de perfecte mentor voor je zijn dat voel ik gewoon je zal er mee tevreden zijn wie het ook is, Kijk je vindt iedere kat toch aardig in het kamp dus zal je met elke plezier kunnen beleven.' Hij zou ook een apprentice worden met een goede mentor! Cloudkit keek op naar Steelpaw en de kat zei 'Kom mee dan gaan we je zus feliciteren. Jij bent haar broertje dus zou ze graag willen dat jij gelukkig bent.' Cloudkit knikte, hij was heel blij voor zijn zus. En helemaal niet meer verdrietig omdat zijn favoriete mentor, Fluffyfur, ingenomen was. |
| | | 170
| |
| Onderwerp: Re: Naamcerimonie vr 23 jul 2010 - 14:42 | |
| 'Ook jij bent klaar om een nieuwe leerling te nemen, jij zal de taak als mentor voor,'' Bluestar sprak helder en duidelijk. ''Dewpaw, op je nemen' Dewpaw kon het nauwelijks geloven; ze had een mentor, ze was apprentice! En dan nog zo'n aardige mentor als Fluffyfur ook! Dat was geweldig! De nieuwe apprentices werden door allerlei katten gefeliciteerd. Ze was blij dat ze samen met Winterpaw en Ravenpaw benoemd was tot apprentice; niet alleen. Het werd vast gezellig nu ze ook in de apprentice den mocht slapen, bij haar zusje Honeypaw. Cloudkit en Steelpaw liepen samen verder, Cloudkit leek een beetje verdrietig. Er zou toch niets ergs zijn? Had Cloudkit niet verteld dat ze Fluffyfur als mentor wilde? Dewpaw schaamde zich, had ze iemands mentor ingepikt? Ze had Cloudkit geen pijn willen doen. |
| | | | Onderwerp: Re: Naamcerimonie | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |