|
| 76 Actief
| |
| Onderwerp: Tragedy ma 20 maa 2017 - 21:00 | |
| De jonge apprentice was vroeg uit zijn mos bedje opgestaan, hij moest er klaar voor zijn. Niet alleen vandaag maar ook voor morgen, hij wilde zijn plan uitbreiden. Hij kreeg een grimas maar die trok al gauw weer weg, zijn oren stonden gespitst. Hij wilde er voor voorbereid zijn wanneer de dag zover was, zover was dat hij aan de top stond van de katten die beden om te blijven leven. Hij wilde bewijzen dat hij het kon, dat iedereen voor hem zou beugen en zal smeken voor hun leven. Al was dat maar een gedachte nog niks was gebeurd, nog niks. Al besloot de jonge apprentice maar verder te gaan met zijn jaag kunsten met trots zal hij zijn doel wel halen, hij likte zijn droge lippen af. Het zou vlug gebeuren, elke dag kwam dichter en dichter. Al moest hij nog uitstippelen hoe of wat, hij wilde een grotere groep. Al had hij deze nog niet, zijn staart zwiepte heen en weer. Het komt nog wel, geduld is nodig voor iets wat je wilt bereiken niet waar? Zijn oren waren in zijn nek geslagen bij de geur van een andere kat, het was een Shadowclanner. Hij zuchtte en glimlachte vriendelijk, hij wist niet of deze naar hem af zou komen maar hij wilde wel het laten zien dat hij een vrolijke maar al te lieve kat was. Hhehehe.
~Thornfang - Stop pesten!:
!!Stuur dit door naar al je vrienden via alle media (Facebook, whats app, ect)!!
|
| | | Freedje 531 Actief
| |
| | | | 76 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Tragedy di 11 apr 2017 - 15:06 | |
| Soaringpaw had glimlachten al trok zijn glimlach al vlug weg tot een serieuze blik toen hij de kater zag, het was inderdaad een Shadowclanner met donkere gelige ogen en was nog al gevlekt. De apprentice trippelde naar hem toe en begroetten hem met een zwiep met zijn staart, de kater wiebelde met zijn oren. ‘En wat doe jij hier helemaal alleen?’ vroeg de krijger op een koele manier, ‘Ben je met je mentor gaan trainen of zo? Weet je niet hoe gevaarlijk het is om buiten het camp te gaan en je in dit deel van het territory te bevinden?' Vertelde de krijger voor hem, langzaam boog Soaring zijn kopje waarna hij deze ophaalde. Oké, hij moest dit voorzichtig aanpakken. Hij had gehoord dat de kater voor hem weleens een gevecht had gehad en dat het wel een krijger was dus daarvoor moest hij al zeker respect tonen maar straks.. Zal hij dat niet meer hoeven.. "Hey." Begon hij maar eerst om het rustig en makkelijk aan te pakken, even keek hij rond en schudden zijn kop. Zijn mentor was niet in de buurt maar van de krijger was er ook geen apprentice, "Geen apprentice?" Vroeg hij nadrukkelijk, zijn ogen knipperde verrast. Elke mentor zou zijn leerling toch meenemen, of was hij geen mentor maar gewoon een chagie taart. "Ik doe aan zelf training meneer sinds dat mijn mentor een vrije dag heeft gegeven na alle extra's die we doen en natuurlijk al ben ik ook uitgeput al wilde ik zeker niet terug vallen op de pro's hier in het kamp." Vertelde de jonge apprentice, "ik wil me namelijk wel bewijzen tegenover de andere om uiteindelijk vlug een krijger te worden." Miauwde de jonge kater. Zijn stem klonk rustig, al hoopte hij niet dat hij de kater had aangespoord tot actie. - Stop pesten!:
!!Stuur dit door naar al je vrienden via alle media (Facebook, whats app, ect)!!
|
| | | Freedje 531 Actief
| |
| | | | | Onderwerp: Re: Tragedy | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |