We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 25 maa 2017 - 12:47
Ik voel je Nath Dx ik moet ook weer de hele dag aan huiswerk. Maar als ik vandaag mn handout afkrijg en evt zelfs mn presentatie kan ik morgen die hele dag aan mn tekening besteden T_T
One voice may speak you false, but in many there is always truth to be found.
Bitterpaw
Member
Demi 1099 Actief "For those who value survival, sentimentality is not an option."
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 25 maa 2017 - 13:36
Butterstar schreef:
Ik voel je Nath Dx ik moet ook weer de hele dag aan huiswerk. Maar als ik vandaag mn handout afkrijg en evt zelfs mn presentatie kan ik morgen die hele dag aan mn tekening besteden T_T
Ohh beter, gewoon doorzetten! Ik ga straks wel even tussendoor hardlopen, het weer is veel te mooi om alleen maar binnen te zitten.
@Lolo; ja ik heb het nu twee keer geprobeerd (A) Maar ik moet me er bij neerleggen dat WC te leuk en gezellig is en me er niets van aantrekken wat mensen er van vinden buiten WC om. + Als ik het druk heb moet ik me daar ook gewoon bij neerleggen en me niet verantwoordelijk voelen als ik laat post/weinig post ^^