|
|
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 maa 2017 - 16:46 | |
| - Pearlypaw schreef:
- Routpaw schreef:
- ohhhh de drama :'D
welk van mijn karakters kan ik nog doodgooien hmmmm Thinking this ^ Ik neig naar hele gemene dingen though, tbh xD Same here :'D Maar het is leuker als het een actief account is, en de accounts die ik momenteel actief heb mogen nog even niet dood :< It is both a blessing and a curseto feel everything so very deeply |
|
| |
Bunny 359 Actief "To a predator, fear is weakness."
| CAT'S PROFILEAge: Faded away in endless nothingnessGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 maa 2017 - 17:02 | |
| - Routpaw schreef:
- Pearlypaw schreef:
- Routpaw schreef:
- ohhhh de drama :'D
welk van mijn karakters kan ik nog doodgooien hmmmm Thinking this ^ Ik neig naar hele gemene dingen though, tbh xD Same here :'D Maar het is leuker als het een actief account is, en de accounts die ik momenteel actief heb mogen nog even niet dood :< Nou ik heb misschien wel katjes die dood mogen maar ik ben dan zo bang dat ik er spijt van ga hebben xD |
|
| |
17 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 maa 2017 - 17:18 | |
| Ik wil is posten met deze lady c: Iemand zin in een topicje? |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| |
| |
Loïs 282 Actief I'll be going back to these streets, this is all I could be
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 maa 2017 - 17:26 | |
| |
|
| |
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 maa 2017 - 17:44 | |
| |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| |
| |
Dark lord of Middle-Earth 1429 Afwezig And all the kids cried out,
"Please stop, you're scaring me."
I can't help this awful energy
Goddamn right, you should be scared of me
| CAT'S PROFILEAge: I've been hitting children for 89 moonsGender: She-cat ♀Rank: Member |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 maa 2017 - 18:21 | |
| Lol Scarlet werd twee keer gered xD |
|
| |
»Quinty« 35 Actief Dangerous, you say? So be it.
| |
| |
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 maa 2017 - 18:40 | |
| Twee tijdlijnen, duh (a) IC post count: 242 Posts are loading- ::
Vriendschap • Toewijding • Vreugde • Mededogen • Hoop • Nieuwsgierigheid • Zelfvertrouwen • Moed • Rechtvaardigheid --- Friendship • Dedication • Happiness • Compassion • Hope • Curiosity • Confidence • Courage • Justice (Hier stonden afbeeldingen, maar de linkjes werken niet meer, oeps!) A Clan Thorn Apart (Avatar & sig) April Fools 2019 Art in ava by Jamie - Art in sig by Kip April 1st 2018
|
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 maa 2017 - 18:48 | |
| :')
One voice may speak you false, but in many there is always truth to be found.
|
|
| |
Bunny 359 Actief "To a predator, fear is weakness."
| CAT'S PROFILEAge: Faded away in endless nothingnessGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 maa 2017 - 18:55 | |
| @Lolo & Inge Yeah!!! Ik heb 'm vorige week gezien als musical and i'm in love <3 De film ziet er bij lange na niet zo goed uit though, zeker I dreamed a dream niet. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 maa 2017 - 19:02 | |
| - Pearlypaw schreef:
- @Lolo & Inge
Yeah!!! Ik heb 'm vorige week gezien als musical and i'm in love <3 De film ziet er bij lange na niet zo goed uit though, zeker I dreamed a dream niet. Ik vind ook niet mooier, maar wel realistischer. Die actrice heeft in die scene haar echte haar afgeknipt, dat moet je wel durven. Ik ben nog nooit naar de musical zelf geweest. Maar ik vind het 25th aniversary concert het leukste om naar te luisteren op dit moment. Mijn favoriete liedje is op dit moment A little fall of rain <3 Maar ik ben ook gek van Master Of The House en Red & Black - :::
|
|
| |
Bunny 1497 Actief She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 23 maa 2017 - 19:09 | |
| @Inge; dunno. Ik vind de krachtige versie van de musical mooier, al heeft de film wss zijn eigen charme's wel :') Ik ben ook zo blij dat ik de kans had om 'm in Londen te zien, is echt een aanrader btw! Moet je wel zorgen dat je niet in slaap valt, de helft van de klas is toen in slaap gevallen omdat iedereen echt moe was en het was 's avonds xD ik luister liever naar de 10th anniversary concert, ik vind hun versies van vooral Eponine en Fantine het mooist ^^ mijn favoriet liedje is On My Own, zoveel feels omg <3 |
|
| |
Bo3 3455 Actief "Competing feelings so disparate and strange"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 maa 2017 - 6:56 | |
| |
|
| |
| |
| |
| |
Bo3 3455 Actief "Competing feelings so disparate and strange"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 maa 2017 - 7:05 | |
| |
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 maa 2017 - 7:43 | |
| |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 maa 2017 - 8:24 | |
| |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 maa 2017 - 8:25 | |
| Goodmorning ^^ I'm hunting with StarClan#ButterForPresident |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|