| The first warrior cats .... ♥ | |
|
|
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: The first warrior cats .... ♥ za 18 maa 2017 - 20:27 | |
| OMYGOOD, GEFELICITEERD JULIA Je gaat het geweldig doen!! ^^ |
|
| |
Beertje 1585 Actief She's my queen
from this day until
my last day
.
| CAT'S PROFILEAge: Full of stars (33 moons) ♡Gender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: The first warrior cats .... ♥ za 18 maa 2017 - 22:06 | |
| Aah ik zie dit nu ook net maar OMG DIT IS SOW CUTE <3 ik hou van babytjes <3 van harte gefeliciteerd Julia !!! ik ben zo happy voor jullie omgpomg <33333 |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: The first warrior cats .... ♥ zo 19 maa 2017 - 8:47 | |
| Bedankt :3 ! We gaan vandaag het oude behang uit het kamertje halen en dan is die helemaal kaal en kunnen we aan de slag c: . |
|
| |
Kiek 121 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The first warrior cats .... ♥ zo 19 maa 2017 - 16:57 | |
| Aah wat leuk! Heb je al een idee wat voor kleuren en dingetjes jullie willen? Iets met nijntje of zo? c: |
|
| |
Nath 245 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The first warrior cats .... ♥ zo 19 maa 2017 - 17:46 | |
| Ohmygod dit geeft mij toch wel een enorm warm gevoel <3 Wat super geweldig dit! Gefeliciteerd Julia en ik wens jou en je vriend enorm veel geluk en zwangerschapsplezier. Houd ons op de hoogte <3
Maar jeetje, wat leuk dit. Inderdaad de eerste hier op WC. Dit zegt zoveel over dat er generaties beginnen te staan hiero <3 Omg wat leuk.
x Nath |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: The first warrior cats .... ♥ ma 20 maa 2017 - 8:02 | |
| Dankjewel :3 ! Ik ga het vandaag op mijn werk vertellen, maar ik ben daar wel echt zenuwachtig voor :') ... Morgen kan ik het pas aan mijn werkgever vertellen, omdat die er vandaag niet is. Dus ik hoop dat ze het even stil houden.
Voor het kamertje ga ik zelf wat dieren op de muur tekenen. Ook een trekkertje(voor de boerderij) en een bootje(voor het havenstadje waar we wonen). Ik maak wel een foto als mijn moeder ze geverfd heeft c: . Ik mag niet meer verven XD . |
|
| |
from this day until
my last day
.
| Onderwerp: Re: The first warrior cats .... ♥ wo 22 maa 2017 - 15:41 | |
| dat bootje klinkt zo leuk! <3
wat ook leuk is, is een schommeltje met een figuurtje op xD (silhouette van kindje hihi)
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: The first warrior cats .... ♥ do 23 maa 2017 - 7:59 | |
| Dat klinkt ook leuk inderdaad! Ik moet maar eens zien hoe vol de muur dan al is :p . Vanmiddag weer echo c: . Kunnen we weer even kijken of alles nog goed is. Ik hoop het zo |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: The first warrior cats .... ♥ vr 24 maa 2017 - 8:45 | |
| Update van de echo gisteren aan de beginpost toegevoegd c: |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: The first warrior cats .... ♥ vr 24 maa 2017 - 13:46 | |
| Wow, wat een vooruitgang! ^^ |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: The first warrior cats .... ♥ zo 2 apr 2017 - 10:10 | |
| Deze meubeltjes gaan we vandaag bij iemand thuis op halen als het er nog een beetje mooi uitziet :3 . Foto even van internet geplukt XD Wat vinden jullie ervan? |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: The first warrior cats .... ♥ zo 2 apr 2017 - 10:23 | |
| Ziet er netjes uit hoor :3 Gaat vast n mooi kamertje worden |
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: The first warrior cats .... ♥ zo 2 apr 2017 - 10:30 | |
| Ziet er leuk uit!! c: en idd, wat Waz al zei: het gaat een mooi kamertje worden :3 |
|
| |
from this day until
my last day
.
| Onderwerp: Re: The first warrior cats .... ♥ zo 16 apr 2017 - 20:16 | |
| Met het bruin wordt het een warme kamer vind ik, ik ben benieuwd wat voor effect het zal geven met de geschilderde muren c: |
|
| |
Anouk 182 Actief Beauty fades
That is why it is beautiful
119 IC
| |
| Onderwerp: Re: The first warrior cats .... ♥ zo 16 apr 2017 - 20:26 | |
| Omg hoe kan ik dit nu pas zien 0.0 Gefeliciteerd Julia <3 Die meubeljes zien er echt mooi uit |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: The first warrior cats .... ♥ wo 19 apr 2017 - 18:01 | |
| Het staat er allemaal in c: ! Alleen de tekeningen nog op de muur en dan is het klaar. Ik zal zo snel mogelijk de foto's even uploaden. Dan kunnen jullie het zien. Nu is het in ieder geval al echt een kamertje :3 . |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: The first warrior cats .... ♥ ma 22 mei 2017 - 9:40 | |
| Ik heb vrijdag de 20 weken echo gehad. Alles was goed, voor zover ze konden zien. Ik vond het behoorlijk eng, maar gelukkig weer gerustgesteld <3 . Ik zal binnenkort de foto er weer bij zetten c: . |
|
| |
Kiki 743 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The first warrior cats .... ♥ ma 22 mei 2017 - 9:43 | |
| Mooi dat alles goed is! c: Heb je ook laten kijken wat het wordt of gaan jullie dat niet doen? c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: The first warrior cats .... ♥ ma 22 mei 2017 - 9:45 | |
| Ja we weten nu ook wat het wordt, maar proberen dat voor onszelf te houden tot de geboorte. Als het lukt, haha. |
|
| |
Linn 623 Actief Life begins at the end
of your comfort zone
| |
| Onderwerp: Re: The first warrior cats .... ♥ ma 22 mei 2017 - 10:21 | |
| Ik had hier nog niet op gereageerd geloof ik, maar congrats met de baby <3 Ik hoop dat alles goed gaat vanaf nu! ;D Veel succes! |
|
| |
| Onderwerp: Re: The first warrior cats .... ♥ | |
| |
|
| |
|