Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Laptop kaduuk ma 27 feb 2017 - 18:22 | |
| Hallo daar, Mijn ouders hadden toch ineens een idee om toch iets te doen in de vakantie, dus zal ik van 28 februari t/m 4 maart wat minder actief zijn! Dit geldt dus voor Snowdance, Kenway, Deerkit, Coyotekit, Muta enz. xxx Nynke
|
|
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Laptop kaduuk do 9 maa 2017 - 17:33 | |
| Ik ga de komende weken aanzienlijk inactiever worden omdat mijn laptop vandaag stuk is gegaan. Hij is nu bij zo'n winkel die laptops kan repeteren waar hij zeker een week zal blijven. (leenlaptops waren niet beschikbaar en de roestige loeibakken die we thuis hebben kunnen niet mee naar school/ontzettend traag en wifi hebben ze ook niet) Dit zorgt er ook voor dat ik nauwelijks iets voor school kan doen aangezien we zowat alles op laptop doen. Ook posts zullen hierdoor veel langzamer komen. Dit zal ongeveer twee weken duren. :c Dit geldt voor Snowdance, Muta, Kenway, Coyotekit, Firekit en Deerkit. xxx |
|
| |
| Onderwerp: Re: Laptop kaduuk vr 10 maa 2017 - 20:16 | |
| Mijn ouders besloten pardoes om vandaag een nieuwe laptop te kopen, dus I'm back! Posten zal weer 'normaal' zijn, hoewel ik nog wel veel huiswerk moet maken. c: xxx
|
|
| Onderwerp: Re: Laptop kaduuk | |
| |
|