Hunting birds with stones

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Rousebell
Member
Hunting birds with stones Fabfac
Anouk
1167
Actief
'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face

438 IC

CAT'S PROFILE
Rank: Elder
Rousebell
BerichtOnderwerp: Hunting birds with stones   Hunting birds with stones Icon_minitimema 27 feb 2017 - 17:05

Dit was zowel iets dat moest als iets dat ze zelf wilde. Ze was het Thunderclangebied door gelopen, langs de Fourtrees en net aan de rand van het Windclan gebied. Haar ijsblauwe ogen speurde door de grassen terwijl haar neus de geuren uit de omgeving scande. Ze was op zoek naar een paar kruiden die ze écht nodig hadden. Het meeste hadden ze mee kunnen nemen in de vlucht voor het vuur. Dat nam echter niet weg dat er ook beetjes verloren waren gegaan en dat ze door de voorgaande droogte al niet veel hadden. Nu stond ze hier in de regen, in het Windclan gebied te zoeken naar kruiden die in hun gebied niet meer te vinden waren door het vuur. Haar zilvergrijze vacht lag plat en doorweekt op haar lichaam waardoor ze meteen een heel stuk smaller leek. Haar vacht pluisde lichtelijk en daardoor leek ze vrij proportioneel maar eigenlijk stond ze vooral hoog op haar poten en had ze een lang lichaam en een lange staart. Ze moest blijven opletten. Ondanks dat ze hier niet was om te jagen verbrak ze wel de regel die katten verbood de grenzen over te steken. Voor die reden bleef ze zo dicht mogelijk op de grens en alert op katten die haar zouden kunnen naderen. Het enige probleem was dat de regen de geuren in het gebied behoorlijk verdoezelde.

[Eerste post voor Routpaw]
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
Hunting birds with stones BXcdW76
Kip
3539
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Hunting birds with stones   Hunting birds with stones Icon_minitimema 27 feb 2017 - 18:40

Gezien dit de enige manier was waarop ze zich momenteel nuttig kon maken besloot de jonge poes opnieuw erop uit te trekken voor kruiden. De regen die meedogenloos op het clangebied neerkletterde had welliswaar de brand gedoofd en de droogte verbroken, maar dreigde nu om alles onder water te zetten. De jonge poes was inmiddels zeiknat, haar dunne vacht aan haar tengere lijf geplakt. Ze wist dat het misschien geen slimme zet was om in de koude wind en regen zo lang onbeschut te lopen maar Routpaw kon niet meer stilzitten. Ze maakte zich onwijs ongerust, om haar eigen clan maar ook om de andere. Immers had zij even goed de brand gezien die door het bos heen woedde. Ze had ernaar toe willen rennen, maar wist dat dat niet kon. Eens opnieuw had ze hulpeloos toe moeten kijken hoe de andere clans, waaronder ook de katten waar ze bevriend mee was, misschien wel verzwolgen werden door het vuur. Het verontrustte haar, alle zaken bij elkaar. Ze liep dan ook wat in gedachte verzonken door met een bosje natte kruiden tussen haar kaken geklemd. Even dacht ze dan ook dat ze aan het dagdromen was toen een luchtstroom haar een bekende geur bracht. Toen ze echter opkeek kon ze inderdaad een vaag, nat figuur verderop zien. Geschrokken bleef de poes even staan, waarna ze al haar schaamte liet varen en als een gek op de grijze poes afrende. "Rousepaw!" Riep ze tussen de kruiden door terwijl ze op de poes afrende, tranen van opluchting in haar gifgroene ogen. Eenmaal bij haar vriendin drukte ze haar natte kop tegen diens wang. "Oh my Starclan, ik was zo verdomd bang dat het vuur je te pakken had gekregen!" ze had de kruiden acute laten vallen en keek haar vriendin vol zorg aan, alsof ze checkte op brandwonden. "I-is alles goed met je? Met Jaypaw? Met je clan?" Stamelde ze, volledig het feit negerend dat Rousepaw op vijandelijk terrein was.
Oceanstar
StarClan
Hunting birds with stones 29puumf
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Hunting birds with stones   Hunting birds with stones Icon_minitimema 27 feb 2017 - 21:24

Oceanbreeze had haar taken in het kamp s'ochtends vroeg al opgepakt en zich gedurende dag bezig gehouden. Haar blauwe ogen stonden rustig en vriendelijk zoals gewoonlijk, al was het wel duidelijk dat ze zich langzamerhand zorgen begon te maken. Wat er precies gebeurd was in Thunderclan en hoe alles daar er nu voor stond wist ze niet zeker, al had de heftige weersverandering haar wel op scherp gezet. Zo had ze die dag samen met haar kittens gezeten en ze het belang van een droge vacht uitgelegd en ze zelfs een kort verhaaltje verteld voordat ze hen alleen in de Nursery had laten spelen. Zelf was ze naar buiten gegaan en had ze even alle dens gecheckt. Aangezien lekkage met dit weer vreselijk was. De wanden moesten goed zijn, want niemand wist hoe dit zou eindigen. Zou er een storm op komst zijn of gewoon hard blijven regenen. Wat er ook zou gebeuren. Oceanbreeze zou er op voorbereid zijn, zo goed en kwaad als het kon. Nu was ze op zoek naar Routpaw om nog wat laatste dingen te regelen en voor overleg en aangezien de Apprentice niet in het kamp te vinden was. Had Oceanbreeze het kamp verlaten en Bronzemask gevraagd even op de kits te letten. Met rustige passen probeerde ze zich te navigeren naar Routpaw. Door de regen waren de sporen moeilijker te volgen maar gelukkig vond ze de desbetreffende kattin al snel. Al was Oceanbreeze nu wel doorweekt. Routpaw was echter niet alleen, een andere Apprentice was er bij. Eentje die nogal vriendschappelijk werd begroet door de Medicinecat Apprentice. Hoewel de Deputy en Queen relatief neutraal tegenover vriendschappen stond met andere clans, was ze hier niet zozeer blij mee. Elke clan had het zwaar en een andere Apprentice zonder toestemming op hun territorium was misschien wel wat veel gevraagd. Hoewel ze nog te ver weg stond om het gesprek te kunnen volgen, was ze wel van plan beide katten er op aan te spreken. Met rustige passen liep ze op het tweetal af en kuchtte ze even om de aandacht op haar te vestigen. "Routpaw," Mauwde ze vriendelijk maar ergens ook streng. "Zou je mij willen voorstellen aan je vriendin?" Ging ze rustig verder, als ze het goed had was dit Rousepaw. De Deputy liet haar blik vallen op de jongere kattin. "Je staat op ons territorium en ik hoop zeer zeker dat dit met een goede reden is?!" Mauwde ze, haar stem nog warm en moederlijk maar haar ogen priemend in de blauwe ogen van Thunderclan's Apprentice.

Ooc: als jullie het niet erg vinden?! ^^
Routnose
Catministrator
Kip
3539
Actief
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Hunting birds with stones   Hunting birds with stones Icon_minitimema 27 feb 2017 - 21:42

Haar blijdschap was maar van korte duur. Voordat haar ranggenoot überhaupt antwoord kon geven klonk er geluid achter hen, geluid dat noch afkomstig was van de wind noch van de regen."Routpaw," Klonk een stem vriendelijk, maar met een duidelijke strenge ondertoon. De jonge poes verstijfde maar wist dat dit niet Everstar, de leader die ze eigenlijk nogal angstaanjagend vond,  was die achter haar stond. Dit was Oceanbreeze, de deputy en tevens een vriendin van haar. "Zou je mij willen voorstellen aan je vriendin?" Ging de poes verder. Routpaw draaide zich om naar de andere grijze poes, die al even nat was als de twee jongere katten."Je staat op ons territorium en ik hoop zeer zeker dat dit met een goede reden is?!" Routpaw wilde zich al stamelend verontschuldigen zoals de vorige keer dat zij en haar vriendin betrapt waren maar besefte zich op tijd dat het ditkeer anders was. Haar blik ging even naar Rousepaw, waarna ze slikte en sprak; "D-dit is Rousepaw, Oceanbreeze. Sprak ze duidelijk nerveus, maar met een helderen stem. Oceanbreeze was dan wel deputy, ze was nog steeds een vriendin. "De, eh, de medicine cats apprentice van Thunderclan... Ik weet niet precies wat ze hier doet, m-maar als ze opzoek is naar kruiden dan is dat niet tegen de warrior code," Het voelde vreemd voor haar om zo de deputy tegen te spreken, maar ze wist dat ze naar de waarheid sprak. "D-denk ik," Voegde ze er toch hakkelend aan toe, ondanks dat ze het zeker wist toch onzeker over haar zaak, hoe raar dat ook was.

-Kon het niet laten om even voor te dringen ehehe, sorry!
Rousebell
Member
Anouk
1167
Actief
'Cause all of this
is all that I can take
the demons that I face

438 IC

CAT'S PROFILE
Rousebell
BerichtOnderwerp: Re: Hunting birds with stones   Hunting birds with stones Icon_minitimewo 1 maa 2017 - 16:38

Lichtelijk geschrokken keek Rousepaw op toen er snelle pootstappen haar kant op kwamen. Haar ogen draaide in de richting van het geluid om vervolgens een kat te zien waarvan ze het helemaal niet erg vond om die tegen te komen. "Rousepaw!" riep de kattin die haar kant op kwam gerend. "Rout!" riep de zilvertabby vrolijk terug. De twee kattinnen drukte hun doorweekte vachten tegen elkaar aan. De kruiden die Routpaw in haar bek had lagen inmiddels op de grond. "Oh my Starclan, ik was zo verdomd bang dat het vuur je te pakken had gekregen!" Rousepaw grinnikte even om de woorden. Zo snel zou ze niet ten onder gaan. "I-is alles goed met je? Met Jaypaw? Met je clan?" stamelde Routpaw. Op het moment dat Rousepaw haar bek open deed om te antwoorden klonk er echter een andere stem. "Routpaw," zei de onbekende kat. Het was een vriendelijke stem maar tegelijkertijd ook streng. De kattin die tevoorschijn kwam herkende Rousepaw als Oceanbreeze, de Deputy van de Windclan. "Zou je mij willen voorstellen aan je vriendin?" De zilvertabby draaide een keer met haar oren toen de Deputy haar aankeek. "Je staat op ons territorium en ik hoop zeer zeker dat dit met een goede reden is?!" De toon was vrij warm maar de ogen straalde wat anders uit. De groene ogen van Routpaw raakte de hare even voor de kattin zich terug draaide naar haar Deputy. "D-dit is Rousepaw, Oceanbreeze." Rousepaw knikte begroetend richting Oceanbreeze om te laten merken dat ze niet vijandelijk was tegenover de Deputy van de Windclan. "De, eh, de medicine cats apprentice van Thunderclan... Ik weet niet precies wat ze hier doet, m-maar als ze opzoek is naar kruiden dan is dat niet tegen de warrior code," vertelde Routpaw aan Oceanbreeze. "D-denk ik," werd er nog stamelend aan toegevoegd door de Medicinecat Apprentice. Rousepaw tikte zachtjes met haar staart het flank van Routpaw aan voor ze een stapje naar voren zette zodat ze recht tegenover Oceanbreeze kwam te staan. "Ik ben hier inderdaad opzoek naar kruiden. Sinds de brand is onze voorraad namelijk afgenomen," zei de kattin met een zelfverzekerde toon in haar stem. Ze mocht niet te veel over hun situatie vrijgeven. De tijden waren onzeker dus zelfs al stonden de Thunderclan en Windclan meestal op goede voet, te veel informatie mocht ze niet verspreiden.
Oceanstar
StarClan
~Butter(fly)~
3426
Actief
~Waiting Hurts. Forgetting Hurts. But not knowing which decision to take can sometimes be the most painful.~

CAT'S PROFILE
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Hunting birds with stones   Hunting birds with stones Icon_minitimewo 1 maa 2017 - 17:57

De jongere kattin verstijfde zodra Oceanbreeze bij hen was komen staan, hoewel het niet ongewoon was dat Routpaw het deed hoopte Oceanbreeze toch echt dat haar vriendin niet zo angstig voor haar was. Ze mocht dan wel Deputy zijn, echter betekende dat niet dat ze dat alleen was. Hoewel dat wel haar voornamelijke taak was, zeker met een Thunderclan Apprentice aan de zijlijn, was ze niet bang om naar Routpaw te luisteren en een eigen conclusie te trekken. Als dit een Medicinecat Apprentice was, had ze niets te vrezen. En zover Oceanbreeze wist was de Thunderclanner Rousepaw, die inderdaad dezelfde rang droeg als Routpaw. Routpaw had zich inmiddels omgedraaid om haar aan te kijken en hoewel haar blik streng was, was die ook vriendelijk en zacht. Ze verklaarde duidelijk dat ze wou weten wat Rousepaw hier te zoeken was en dat ze voorgesteld wou worden aan de overduidelijke vriendin van Routpaw, hoewel ze bijna zeker wist dat dit wel een Medicinecat Apprentice was, moest ze het toch op een subtiele manier navragen. Immers had ze Thunderclans Medicinecat en Medicinecat Apprentice nog niet tegen gekomen. D-Dit is Rousepaw, Oceanbreeze." Mauwde Windclans eigen Medicinecat Apprentice. Het was duidelijk dat Routpaw nerveus was waardoor Oceanbreeze's houding een tikkeltje verzachtte. De andere Apprentice groette haar met een knikje, zonder enige vijandigheid waardoor een klein glimlachje om Oceanbreeze's lippen gevormd werd. Dit terwijl ze ook nog aandachtig luisterde naar Routpaw's uitleg. "De, eh, de medicine cats apprentice van Thunderclan... Ik weet niet precies wat ze hier doet, m-maar als ze opzoek is naar kruiden dan is dat niet tegen de warrior code," vervolgde de Apprentice. Tevreden met deze uitleg knikte de Deputy, ergens was ze blij dat Routpaw de kracht had gevonden haar tegen te spreken, hoewel Oceanbreeze zelf natuurlijk ook wel wist dat een Medicinecat en haar Apprentice op andermans terrein welkom was. Dit omdat ze boven enkele regels van de clan stonden. Hoewel niet elke clan blij was met buitenclans bezoek. "Denk ik," voegde de vriendin van Oceanbreeze er hakkelend aan toe. Blijkbaar was Oceanbreeze niet de enige die doorhad dat Routpaw niet geheel op haar gemak was. De andere Apprentice tikte Routpaw aan met haar staart en kwam toen recht voor de Deputy staan. "Ik ben hier inderdaad op zoek naar kruiden. Sinds de brand is onze voorraad namelijk afgenomen," verklaarde Rousepaw tamelijk zelfverzekerd. Langzaam knikte Oceanbreeze voordat ze vriendelijk haar kop even neeg naar de andere Apprentice. "Hoewel dit niet in gaat tegen de Warrior Code is niet elke clan blij met bezoek. Desondanks begrijp ik deze situatie en zou ik jullie willen verzoeken mij te volgen naar het kamp. Met dit weer is ons territorium nogal verraderlijk voor buitenstaanders." Verklaarde de Deputy zakelijk en warm, waarna ze zich rustig omdraaide. Haar blauwe blik bleef even op Routpaw hangen, haar ogen stonden geruststellend. Routpaw had geen fout gemaakt, dus was er ook geen slecht woord over te zeggen. Wel wist ze dat Everstar en Lizardpath van dit bezoek op de hoogte gesteld dienden te worden, aangezien een geur alleen al een oorlog kon startten. Dus was het maar goed dat ze Rousepaw opgemerkt hadden. Daarbij konden de Medicinecat en de Medicinecat Apprentice's het beste bepalen hoe en in hoeverre ze elkaar konden helpen. Dat was aan hen.
Routnose
Catministrator
Kip
3539
Actief
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: Hunting birds with stones   Hunting birds with stones Icon_minitimewo 1 maa 2017 - 21:32

Zowel Rousepaw als Oceanbreeze leken haar nervositeit te merken en Routpaw dankte Starclan dat ze beide vriendschappelijk tegenover haar stonden. Haar ranggenoot tikte zachtjes met diens staart tegen haar flank voordat ze een stapje richting Oceanbreeze zette. Routpaw volgde met haar groene ogen haar iedere beweging. "Ik ben hier inderdaad opzoek naar kruiden. Sinds de brand is onze voorraad namelijk afgenomen," klonk de Rousepaw zelfverzekerd en volwassen. Er glom iets van bewondering in de ogen van de windclanner, ze sprak met een toon waarvan Routpaw enkel droomde te spreken. "Hoewel dit niet in gaat tegen de Warrior Code is niet elke clan blij met bezoek. Desondanks begrijp ik deze situatie en zou ik jullie willen verzoeken mij te volgen naar het kamp. Met dit weer is ons territorium nogal verraderlijk voor buitenstaanders." sprak haar deputy met een zakelijke maar warme stem nadat ze langzaam had geknikt. Routpaw klemde haar kaken op elkaar met tegenzin, maar wist dat dit inderdaad de beste optie was. "Ja, dat lijkt me inderdaad de beste oplossing."Knikte ze en de kleine kat ontmoette met een vage glimlach de blik van Oceanbreeze, waarna ze haar volgde. Routpaw bracht bewoog zich naar Rousepaws oor toe. "Everstar gaat me vermoorden,"mompelde ze half grappend-half serieus, op een fluistertoon zodat de iets oudere kat voor hen het niet zou horen.
Rousebell
Member
Anouk
1167
Actief
'Cause all of this
is all that I can take
the demons that I face

438 IC

CAT'S PROFILE
Rousebell
BerichtOnderwerp: Re: Hunting birds with stones   Hunting birds with stones Icon_minitimedo 2 maa 2017 - 12:37

Het langzame knikje dat van de Deputy kwam zorgde voor een opluchting. Crisis averted. Een tweede keer door de Windclan hun gebied uit worden gezet zou niet heel geweldig overkomen. "Hoewel dit niet in gaat tegen de Warrior Code is niet elke clan blij met bezoek. Desondanks begrijp ik deze situatie en zou ik jullie willen verzoeken mij te volgen naar het kamp. Met dit weer is ons territorium nogal verraderlijk voor buitenstaanders." Er verscheen een lichte frons op Rousepaw's kop. Door de gebieden van andere clans lopen vond ze niet zo heel erg, zo lang ze maar dicht bij de grenzen bleef. Maar het kamp van een andere clan in? Zelfs bij de zilvertabby zorgde dat voor wat zenuwen in haar maag. Om nou te vertellen dat ze wel vaker in het Windclangebied bij de grenzen was geweest en wel een aardig idee had hoe de weg daar te vinden leek haar niet zo'n slim plan. Dat was immers toen ze nog een gewone Apprentice was. Oceanbreeze zou het waarschijnlijk niet zo'n fijn idee vinden dat er een Apprentice van een andere clan een heel eind hun gebied in geweest was. "Ja, dat lijkt me inderdaad de beste oplossing." Stemde Routpaw in op met het voorstel van Oceanbreeze. Na een korte aarzeling liep Rousepaw met de twee Windclanners mee verder hun gebied in. Dit was nog wel veilig... toch? "Everstar gaat me vermoorden," mompelde Routpaw in haar oor. Die opmerking zorgde er voor dat haar zenuwen wat minder werden. "En ik overleef Silverstar en Zealspark niet als ze er achter komen dat ik wéér uit het Windclan gebied ben gevist," fluisterde Rousepaw terug waarna ze kort grinnikte. Haar ogen gingen even richting Oceanbreeze die voor hun liep voor ze haar bek weer naast Routpaw's oor bracht. "Als ik de preken van Mistgaze en Jayflame al overleef," voegde ze er grinnikend op een fluistertoon nog aan toe. Dit was ook meteen haar antwoord op de vraag van eerder. Jaypaw was nu Jayflame en had de brand gelukkig ook overleefd.
Oceanstar
StarClan
~Butter(fly)~
3426
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Oceanstar
BerichtOnderwerp: Re: Hunting birds with stones   Hunting birds with stones Icon_minitimedo 2 maa 2017 - 16:16

Het was Oceanbreeze duidelijk dat Routpaw bewondering voelde voor de andere Medicinecat Apprentice die zo zelfverzekerd tegen haar sprak. Natuurlijk was het een goed teken, immers was Oceanbreeze van mening dat een toekomstig Medicinecat goed op zijn of haar poten moest kunnen staan en in staat moest zijn de Leader en Deputy op bepaalde zaken aan te spreken. De Deputy legde geduldig en vriendelijk uit dat niet elke clan er zo blij mee zou zijn met dit bezoek. Ze kon al raden dat Everstar een goed gesprek met de Thunderclan wou, immers was geen clan erbij gebaad dat er spanningen konden ontstaan door het toetreden van Medicinecats op andermans terrein zonder dat die clan er bewust van was. Ze lieten geuren achter, alhoewel die nu wel werden weg gespoeld. Met zakelijke warme stem had ze het tweetal met zich mee gewenkt. Oceanbreeze had geen tegenspraak verwacht en ook niet geaccepteerd. Hoewel ze allemaal een hoge rang droegen, was ze wel een oudere kattin en had ze de leiding over vele dingen. Routpaw sprak sowieso niet zo snel tegen, echter had ze het idee dat Rousepaw haar mond wel durfde te openen. Routpaw knikte voordat ze sprak, "Ja, dat lijkt me inderdaad de beste oplossing." De blauwe geruststellende blik werd ontmoet waardoor ze even trots op Routpaw neer keek. Hoewel ze nog steeds niet zelfverzekerd was, was het duidelijk dat er proces gevorderd was. Oceanbreeze had zich dus omgedraaid en was rustig de tocht richting het kamp begonnen. De regen viel nog steeds met bakken uit de hemel, waardoor haar lange vacht nog natter werd en langs haar dunne lichaam hing. Ze hoorde het gemompel achter haar wel, en merkte de lichte spanning in beide Apprentices wel op, echter negeerde ze het. Als ze echt goede Medicinecats wouden worden, zouden ze nu hun karakter moeten gebruiken en een goed staaltje zelfverzekerdheid neer moeten zetten. Hoe dan ook, Oceanbreeze zou de veiligheid van Rousepaw verzekeren. Oceanbreeze draaide zich stil naar de twee jongere katinnen toe. "Ik kan de veiligheid van jullie beiden verzekeren. Echter is het aan jullie om karakter te tonen. Laat blijken dat je Medicinecat materiaal bent. Ik ben hier misschien relatief makkelijk in, maar verwacht niet dat Everstar even makkelijk is. Hoewel Thunderclan en Windclan een goede relatie hebben, doet Windclan het meeste op eigen poot en verwachtten we dat ook van andere Clans." Legde de vriendelijke kattin rustig uit. "Routpaw, zodra we aankomen haal je je mentor erbij." Lizardpath was niet alleen de mentor van Routpaw maar ook Oceanbreeze's nichtje. Dit betekende dat de Deputy haar natuurlijk wel redelijk goed kende. "Rousepaw, blijf ten alle tijden bij mij in de buurt. Als Deputy en Queen zijnde zullen ze naar mij luisteren, hierdoor kan ik je beschermen mochten we wat minder vrolijke Warriors tegenkomen." Ging ze verder. Haar stem warm en serieus. Iedereen wist dat andermans kamp betreden gevaarlijk kon zijn en Oceanbreeze kon wel enkele katten opnoemen die zeker not amused zouden zijn met dit bezoek. Vandaar dat ze Rousepaw bij zich in de buurt wou houden. Zodat het duidelijk was aan iedereen dat de Apprentice bij haar en Routpaw hoorde en er geen reden tot agressiviteit was. Zelfverzekerd stapte ze het kamp binnen na haar korte instructies waarna ze Rousepaw naast haar wenkte. Haar kop boog ze even netjes voordat ze met luide stem over het kamp heen riep. "Rousepaw hier is er enkel voor een bezoek met Lizardpath en Routpaw. Ik ga ervan uit dat hier geen problemen mee zullen zijn en jullie de Medinecat en Medicinecat Apprentices met rust zullen laten. Als Everstar er is zullen we er beide bij blijven." Dat laatste zei ze expres om de gemoederen rustig te houden en de Leader haar inspraak te geven. Hierna keek ze richting Routpaw. Hopende dat ze Lizardpath zou gaan halen. Hoewel ze natuurlijk achterhield dat ze de Apprentice op hun territorium had gevonden loog ze niet. Immers was dit de enige veilige oplossing die ze kon bedenken.
-zijn in het kamp dus nadat Rouse en Rout hebben gereageerd mogen Everstar, Lizardpath en andere Windclanners reageren.
VERVOLG: https://www.warriorcatsnl.com/t32238-young-visitor-clanevent#736863
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Hunting birds with stones   Hunting birds with stones Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory-
Ga naar: