We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 8 maa 2017 - 8:48
Morgen iedereen! En dan valt terwijl je vanochtend in de trein zat de eerste twee uur van school uit. Kon nog uitstappen en ben toen weer doodleuk terug gefietst. Hahhaa
Butterstar
StarClan
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 8 maa 2017 - 14:54
Hoi hoi iedereen c:
@Mims: Oh oh, sarcasme? @Nath: Je kan het!! @Quinty: Sterkte hahaha <3
0
Indra
Member
Bunny 1497 Actief She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.
CAT'S PROFILE Age: 50 moons Gender: She-cat ♀ Rank: Member
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 8 maa 2017 - 15:04
Hai allemaal! Ugh, nu school weer begonnen is (lol, klinkt als het begin van het schooljaar) heb ik echt te weinig zin om te posten ;-; En dan binnenkort met Londen ook, voorbereidingen enzo, pffff :') Ach ja. Nog vier weken voor de volgende vakantie <3 telt heus niet af ofzo
Amberhunt
Member
Bo3 3455 Actief "Competing feelings so disparate and strange"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 8 maa 2017 - 16:38
Ik heb te veel zin om een nieuwe kitten aan te maken, maar ik weet dat die toch niet actief word als ik daar geen reden toe heb ;-; er moet nog eens een nieuwe leuke kittensearch komen ugh xD
Routnose
Catministrator
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 8 maa 2017 - 16:53
Bloomkit schreef:
Ik heb te veel zin om een nieuwe kitten aan te maken, maar ik weet dat die toch niet actief word als ik daar geen reden toe heb ;-; er moet nog eens een nieuwe leuke kittensearch komen ugh xD
\
saaaaame ;w;
It is both a blessing and a curse
to feel everything so very deeply
Waspsting
Member
Rei 607 Actief Strength of the spirit must be guided. Let me guide and I'll make great warriors.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 8 maa 2017 - 19:09
Zop aangepast! Geen zin om werkelijk weer heel de litteken te verplaatsen dus gewoon het plaatje maar omgedraaid (a) En goed goed! Neem je tijd hoor c:
Waspsting
if you are the flower bearing honey
than i am your wasp that stings
Snowdance
StarClan
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.