|
|
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| |
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 maa 2017 - 19:48 | |
| - Innerstar schreef:
- Wow, wat mij erg aan het opvallen is: Originaliteit is niet meer zo origineel.
Omdat iedereen een kat wilt die wat afwijkt van het bijbehorende clanse karakter... is dat helemaal niet meer zo origineel, waardoor de clan zn karakter verliest... wauw xD Ergens heb je daar wel een punt. Veel mensen willen een origineel personage, waardoor de "gewone" personages uiteindelijk uniek kunnen lijken xD (Algemeen genomen, dus ik doel niet specifiek op WC) IC post count: 242 Posts are loading- ::
Vriendschap • Toewijding • Vreugde • Mededogen • Hoop • Nieuwsgierigheid • Zelfvertrouwen • Moed • Rechtvaardigheid --- Friendship • Dedication • Happiness • Compassion • Hope • Curiosity • Confidence • Courage • Justice (Hier stonden afbeeldingen, maar de linkjes werken niet meer, oeps!) A Clan Thorn Apart (Avatar & sig) April Fools 2019 Art in ava by Jamie - Art in sig by Kip April 1st 2018
|
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 maa 2017 - 21:14 | |
| - Redpetal schreef:
- @Nyn; ja, zeker reageren hehehe xD
also ik ben veel te lui om te posten rip Nou, ik ga kijken of ik morgen zin heb om te posten en anders wordt het maandag c': |
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 maa 2017 - 21:26 | |
| - Snowdance schreef:
- Redpetal schreef:
also ik ben veel te lui om te posten rip Nou, ik ga kijken of ik morgen zin heb om te posten en anders wordt het maandag c': also nyn, nu je er toch bent, klein vraagje over de bloedlijnen en stuff want ik ben in de war xD Bij snow staat dat ze 25% kittypet is maar ik had altijd voor red 12,5%, hazel heeft gewoon 100% thc dus die is ook weinig hulp xD maar glow is 50 dus dan is red ook 25 I guess? Dan is de bloedlijn voor de red x branch kits wel anders, oeps xD Bloom en jingle hebben btw wel dezelfde bloedlijn als de kits van red en branch, right? Aangezien hun moeders sibs zijn en hun vader dezelfde is xD |
|
| |
Kiek 244 Afwezig I like the way your brain works, I like the way you try to run with the wolf pack when your legs are tired.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 maa 2017 - 21:31 | |
| Whiehoe. Daar is Lion weer :') |
|
| |
»Quinty« 241 Actief "I often feel like a failure and a success withing the same hour"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 maa 2017 - 22:02 | |
| - Redpetal schreef:
- Snowdance schreef:
- Redpetal schreef:
also ik ben veel te lui om te posten rip Nou, ik ga kijken of ik morgen zin heb om te posten en anders wordt het maandag c': also nyn, nu je er toch bent, klein vraagje over de bloedlijnen en stuff want ik ben in de war xD Bij snow staat dat ze 25% kittypet is maar ik had altijd voor red 12,5%, hazel heeft gewoon 100% thc dus die is ook weinig hulp xD maar glow is 50 dus dan is red ook 25 I guess? Dan is de bloedlijn voor de red x branch kits wel anders, oeps xD Bloom en jingle hebben btw wel dezelfde bloedlijn als de kits van red en branch, right? Aangezien hun moeders sibs zijn en hun vader dezelfde is xD Nou Fire is fullblood kittypet en die is de vader van Glow, dus dan zijn ze 25% kittypet geloof ik xD en ja, de kittens van Snow en red hebben dezelfde bloedlijn, namelijk 12,5 % kittypet en 87,5 % thunderclan geloof ik c: "Oh, why are we so sad? Are we feeling hurt by their evil lies. And all those empty words? We are thirsty for payback? What would we like to do with the town? Would we like to make it dance? With the Animal? Would we? WOULD WE? Tell us what we would like to do. Burn it, burn it all" |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 maa 2017 - 22:05 | |
| - Firekit, schreef:
- Redpetal schreef:
- Snowdance schreef:
- Redpetal schreef:
also ik ben veel te lui om te posten rip Nou, ik ga kijken of ik morgen zin heb om te posten en anders wordt het maandag c': also nyn, nu je er toch bent, klein vraagje over de bloedlijnen en stuff want ik ben in de war xD Bij snow staat dat ze 25% kittypet is maar ik had altijd voor red 12,5%, hazel heeft gewoon 100% thc dus die is ook weinig hulp xD maar glow is 50 dus dan is red ook 25 I guess? Dan is de bloedlijn voor de red x branch kits wel anders, oeps xD Bloom en jingle hebben btw wel dezelfde bloedlijn als de kits van red en branch, right? Aangezien hun moeders sibs zijn en hun vader dezelfde is xD Nou Fire is fullblood kittypet en die is de vader van Glow, dus dan zijn ze 25% kittypet geloof ik xD en ja, de kittens van Snow en red hebben dezelfde bloedlijn, namelijk 12,5 % kittypet en 87,5 % thunderclan geloof ik c: Nee want branch is ook nog 6 kittypet, dus ik heb het voor de kits van red afgerond op 15% kittypet (12,5% van red's kant en 3% van branch's kant) |
|
| |
»Quinty« 241 Actief "I often feel like a failure and a success withing the same hour"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 maa 2017 - 22:09 | |
| - Redpetal schreef:
- Firekit, schreef:
- Redpetal schreef:
- Snowdance schreef:
- Redpetal schreef:
also ik ben veel te lui om te posten rip Nou, ik ga kijken of ik morgen zin heb om te posten en anders wordt het maandag c': also nyn, nu je er toch bent, klein vraagje over de bloedlijnen en stuff want ik ben in de war xD Bij snow staat dat ze 25% kittypet is maar ik had altijd voor red 12,5%, hazel heeft gewoon 100% thc dus die is ook weinig hulp xD maar glow is 50 dus dan is red ook 25 I guess? Dan is de bloedlijn voor de red x branch kits wel anders, oeps xD Bloom en jingle hebben btw wel dezelfde bloedlijn als de kits van red en branch, right? Aangezien hun moeders sibs zijn en hun vader dezelfde is xD Nou Fire is fullblood kittypet en die is de vader van Glow, dus dan zijn ze 25% kittypet geloof ik xD en ja, de kittens van Snow en red hebben dezelfde bloedlijn, namelijk 12,5 % kittypet en 87,5 % thunderclan geloof ik c: Nee want branch is ook nog 6 kittypet, dus ik heb het voor de kits van red afgerond op 15% kittypet (12,5% van red's kant en 3% van branch's kant) Ohw hahaha xD ja dan is dat 15% en 85% geloof ik "Oh, why are we so sad? Are we feeling hurt by their evil lies. And all those empty words? We are thirsty for payback? What would we like to do with the town? Would we like to make it dance? With the Animal? Would we? WOULD WE? Tell us what we would like to do. Burn it, burn it all" |
|
| |
Bunny 455 Actief "Eyes say more than a thousand words"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 3 maa 2017 - 22:13 | |
| Okay mooi, dan vul ik het ook in bij bloom c: |
|
| |
Nath 245 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 maa 2017 - 1:23 | |
| |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 maa 2017 - 7:47 | |
| Goodmorning ^^ Vandaag eindelijk weer even tijd om wat te posten c: I'm hunting with StarClan#ButterForPresident |
|
| |
Inge 1991 Actief "Big results require big ambitions."
| |
| |
| |
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 maa 2017 - 9:19 | |
| 'Morgen! Ik ben ziek geworden, dus ik vrees dat posts 'm niet gaan worden vandaag :') IC post count: 242 Posts are loading- ::
Vriendschap • Toewijding • Vreugde • Mededogen • Hoop • Nieuwsgierigheid • Zelfvertrouwen • Moed • Rechtvaardigheid --- Friendship • Dedication • Happiness • Compassion • Hope • Curiosity • Confidence • Courage • Justice (Hier stonden afbeeldingen, maar de linkjes werken niet meer, oeps!) A Clan Thorn Apart (Avatar & sig) April Fools 2019 Art in ava by Jamie - Art in sig by Kip April 1st 2018
|
|
| |
Jacqueline 517 Actief what is done is done
now that i'm the only one
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 maa 2017 - 9:48 | |
| - Thornface schreef:
- 'Morgen!
Ik ben ziek geworden, dus ik vrees dat posts 'm niet gaan worden vandaag :') Beterschap Femke <33 pretty things don't last
|
|
| |
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 maa 2017 - 10:02 | |
| Bedankt! IC post count: 242 Posts are loading- ::
|
|
| |
Bo3 3455 Actief "Competing feelings so disparate and strange"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 maa 2017 - 10:06 | |
| |
|
| |
| |
| |
| |
Luna 60 Actief "Only at great height is enough room for wide wings"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 maa 2017 - 10:26 | |
| Wauw, waar gaat het naartoe? Ik probeer nu een beetje dat akward moment een beetje op te loseen in de topic van Sicarius x Moondreamer xD - Drawing by myself >.<:
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 maa 2017 - 11:53 | |
| Goeiemorgen allemaal c: ik moet eigenlijk posten maar ik ben lui. Misschien straks xD |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|