Algemene Onzin Topic - Pagina 34

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Algemene Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 42 ... 50  Volgende
Innerstar
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 R0nBhw9
Nathalie
4728
Afwezig
"True leader don't create followers, they create more leaders"

"My silience could mean that you're not worth the argument"

CAT'S PROFILE
Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan
Rank:
Innerstar
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimevr 3 maa 2017 - 19:35

Wow, wat mij erg aan het opvallen is: Originaliteit is niet meer zo origineel.
Omdat iedereen een kat wilt die wat afwijkt van het bijbehorende clanse karakter... is dat helemaal niet meer zo origineel, waardoor de clan zn karakter verliest... wauw xD

Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Env9oX7
.:
Thanks Waz <3:
:'STAMPS':
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimevr 3 maa 2017 - 19:37

Clan karakter is ook maar een guideline. Als iedereen op elkaar zou lijken is t saai

Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Thornface
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 2n99usg
Femke
1754
Actief
At night, we name every star
We know where we are
We know who we are

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior
Thornface
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimevr 3 maa 2017 - 19:48

Innerstar schreef:
Wow, wat mij erg aan het opvallen is: Originaliteit is niet meer zo origineel.
Omdat iedereen een kat wilt die wat afwijkt van het bijbehorende clanse karakter... is dat helemaal niet meer zo origineel, waardoor de clan zn karakter verliest... wauw xD
Ergens heb je daar wel een punt. Veel mensen willen een origineel personage, waardoor de "gewone" personages uiteindelijk uniek kunnen lijken xD (Algemeen genomen, dus ik doel niet specifiek op WC)
Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 635859102054592934212391694_giphy

Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 PenxMTT
IC post count: 242
Posts are loading

::
Snowdance
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Tiggee10
Nynke
2345
Actief
➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowdance
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimevr 3 maa 2017 - 21:14

Redpetal schreef:
@Nyn; ja, zeker reageren hehehe xD
also ik ben veel te lui om te posten rip
Nou, ik ga kijken of ik morgen zin heb om te posten en anders wordt het maandag c':

Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 2OhZuTz
Redpetal
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 BBTakD
Bunny
2462
Actief
I don't wanna be me anymore

CAT'S PROFILE
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimevr 3 maa 2017 - 21:26

Snowdance schreef:
Redpetal schreef:
Nou, ik ga kijken of ik morgen zin heb om te posten en anders wordt het maandag c':
also nyn, nu je er toch bent, klein vraagje over de bloedlijnen en stuff want ik ben in de war xD
Bij snow staat dat ze 25% kittypet is maar ik had altijd voor red 12,5%, hazel heeft gewoon 100% thc dus die is ook weinig hulp xD maar glow is 50 dus dan is red ook 25 I guess? Dan is de bloedlijn voor de red x branch kits wel anders, oeps xD Bloom en jingle hebben btw wel dezelfde bloedlijn als de kits van red en branch, right? Aangezien hun moeders sibs zijn en hun vader dezelfde is xD

Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 BEqxnb
Lionstep
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Nala-nala-19486228-100-100
Kiek
244
Afwezig
I like the way your brain works, I like the way you try to run with the wolf pack when your legs are tired.

CAT'S PROFILE
Rank:
Lionstep
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimevr 3 maa 2017 - 21:31

Whiehoe. Daar is Lion weer :')

Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 0V0T0ZLL_oAlgemene Onzin Topic  - Pagina 34 G3K5gZvO_o
Firespirit
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 J4HLYIo
»Quinty«
241
Actief
"I often feel like a failure and a success withing the same hour"

CAT'S PROFILE
Rank: Young Warrior
Firespirit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimevr 3 maa 2017 - 22:02

Redpetal schreef:
Snowdance schreef:
Redpetal schreef:
also nyn, nu je er toch bent, klein vraagje over de bloedlijnen en stuff want ik ben in de war xD
Bij snow staat dat ze 25% kittypet is maar ik had altijd voor red 12,5%, hazel heeft gewoon 100% thc dus die is ook weinig hulp xD maar glow is 50 dus dan is red ook 25 I guess? Dan is de bloedlijn voor de red x branch kits wel anders, oeps xD Bloom en jingle hebben btw wel dezelfde bloedlijn als de kits van red en branch, right? Aangezien hun moeders sibs zijn en hun vader dezelfde is xD
Nou Fire is fullblood kittypet en die is de vader van Glow, dus dan zijn ze 25% kittypet geloof ik xD en ja, de kittens van Snow en red hebben dezelfde bloedlijn, namelijk 12,5 % kittypet en 87,5 % thunderclan geloof ik c:

Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 IRHE0xw
"Oh, why are we so sad? Are we feeling hurt by their evil lies. And all those empty words?
We are thirsty for payback? What would we like to do with the town? Would we like to make it dance?
With the Animal? Would we? WOULD WE? Tell us what we would like to do. Burn it, burn it all"
Redpetal
StarClan
Bunny
2462
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimevr 3 maa 2017 - 22:05

Firekit, schreef:
Redpetal schreef:
Snowdance schreef:
Redpetal schreef:
Nou Fire is fullblood kittypet en die is de vader van Glow, dus dan zijn ze 25% kittypet geloof ik xD en ja, de kittens van Snow en red hebben dezelfde bloedlijn, namelijk 12,5 % kittypet en 87,5 % thunderclan geloof ik c:
Nee want branch is ook nog 6 kittypet, dus ik heb het voor de kits van red afgerond op 15% kittypet (12,5% van red's kant en 3% van branch's kant)

Firespirit
Member
»Quinty«
241
Actief

CAT'S PROFILE
Firespirit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimevr 3 maa 2017 - 22:09

Redpetal schreef:
Firekit, schreef:
Redpetal schreef:
Snowdance schreef:
Redpetal schreef:
Nee want branch is ook nog 6 kittypet, dus ik heb het voor de kits van red afgerond op 15% kittypet (12,5% van red's kant en 3% van branch's kant)
Ohw hahaha xD ja dan is dat 15% en 85% geloof ik

"Oh, why are we so sad? Are we feeling hurt by their evil lies. And all those empty words?
We are thirsty for payback? What would we like to do with the town? Would we like to make it dance?
With the Animal? Would we? WOULD WE? Tell us what we would like to do. Burn it, burn it all"
Bloomburrow
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 RB4Qe0W
Bunny
455
Actief
"Eyes say more than a thousand words"

CAT'S PROFILE
Rank:
Bloomburrow
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimevr 3 maa 2017 - 22:13

Okay mooi, dan vul ik het ook in bij bloom c:

Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 IuECDpL
Serpentpaw
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 P8MdOzX
Nath
245
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Serpentpaw
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimeza 4 maa 2017 - 1:23

https://www.warriorcatsnl.com/t32241-the-sun-is-also-a-star-open
Topicje in Shadowclans Elders den, voor wie wilt.

Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 5dM0IaM
Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 PS18GM0
Creamyfrost
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimeza 4 maa 2017 - 7:47

Goodmorning ^^
Vandaag eindelijk weer even tijd om wat te posten c:

I'm hunting with StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 R8Pdsgr
#ButterForPresident
Bronzemask
StarClan
Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 7cf00310
Inge
1991
Actief
"Big results require big ambitions."

CAT'S PROFILE
Rank:
Bronzemask
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimeza 4 maa 2017 - 7:49

Goedemorgen!

@Nath: Bronzemask is zo'n typische Windclanner uit de boeken, alleen dan meer uitgebreid

Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Bronze11
:::
Thornface
Member
Femke
1754
Actief
We know where we are
We know who we are

CAT'S PROFILE
Thornface
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimeza 4 maa 2017 - 9:19

'Morgen!
Ik ben ziek geworden, dus ik vrees dat posts 'm niet gaan worden vandaag :')

Posts are loading

Jinglebells
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Giphy10
Jacqueline
517
Actief
what is done is done
now that i'm the only one

CAT'S PROFILE
Rank:
Jinglebells
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimeza 4 maa 2017 - 9:48

Thornface schreef:
'Morgen!
Ik ben ziek geworden, dus ik vrees dat posts 'm niet gaan worden vandaag :')

Beterschap Femke <33

pretty things don't last
Thornface
Member
Femke
1754
Actief
We know where we are
We know who we are

CAT'S PROFILE
Thornface
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimeza 4 maa 2017 - 10:02

Bedankt!

Posts are loading

Amberhunt
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimeza 4 maa 2017 - 10:06

Hey allemaal C:

Beterschap Femke <3

Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 6e2468efeaa6705c8d4aba7494634950_1
:☩:
Firespirit
Member
»Quinty«
241
Actief

CAT'S PROFILE
Firespirit
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimeza 4 maa 2017 - 10:10

Beterschap Femke!! <3

goeeiemorgenn c: vandaag de laatste aanpassingen doen in mijn kamer en dan is hij af Very Happy

Grasseye
Member
Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 D5235PZ
Luna
60
Actief
"Only at great height is enough room for wide wings"

CAT'S PROFILE
Rank:
Grasseye
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimeza 4 maa 2017 - 10:26

Wauw, waar gaat het naartoe? Ik probeer nu een beetje dat akward moment een beetje op te loseen in de topic van Sicarius x Moondreamer xD

Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 UZ9Aoho

Drawing by myself >.<:
Redpetal
StarClan
Bunny
2462
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Redpetal
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitimeza 4 maa 2017 - 11:53

Goeiemorgen allemaal c:
ik moet eigenlijk posten maar ik ben lui. Misschien straks xD

Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Onzin Topic    Algemene Onzin Topic  - Pagina 34 Icon_minitime

Algemene Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 34 van 50Ga naar pagina : Vorige  1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 42 ... 50  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: