|
|
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 feb 2017 - 16:32 | |
| @Nyn; nou, maak jij dan maar en dan post ik wel es ooit haha xD |
|
| |
Beer en Nyn 32 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 feb 2017 - 16:40 | |
| |
|
| |
Wolf 409 Actief Tonight, we hunt.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 feb 2017 - 16:56 | |
| Damn ik heb tijdens het snijden van een appel in mn wijsvinger geprikt met het mes en nu zit er een diepe snee in en ik kan dus amper typen ._. lekker handig als je posts probeert te maken :') you have a warrior's heart
I think I'll take it
|
|
| |
☄ Loïs 936 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 feb 2017 - 17:00 | |
| - Tank schreef:
- Damn ik heb tijdens het snijden van een appel in mn wijsvinger geprikt met het mes en nu zit er een diepe snee in en ik kan dus amper typen ._. lekker handig als je posts probeert te maken :')
aaah r u ok??? Oh mother, I'm scared to live. Takes more than I've got to give Oh sister, my voice is weak. Oh brother, I long for sleep Oh hunger, I know you well My cruel friend is a funeral bell ★★★★★
|
|
| |
Wolf 409 Actief Tonight, we hunt.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 feb 2017 - 17:04 | |
| - Mousewish schreef:
- Tank schreef:
- Damn ik heb tijdens het snijden van een appel in mn wijsvinger geprikt met het mes en nu zit er een diepe snee in en ik kan dus amper typen ._. lekker handig als je posts probeert te maken :')
aaah r u ok??? Ja hoor!! Echt heel vreemd tho, ik had niet echt pijn ?? maar ik werd wel misselijk en duizelig. Ik dacht even oprecht dat ik ging flauwvallen hahahaha like waarom het bloedde wel redelijk maar ik ben niet echt weak op dat vlak. you have a warrior's heart
I think I'll take it
|
|
| |
Freedje 2403 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 feb 2017 - 17:11 | |
| Ik wel. Ik had mijn pink laatst opengehaald aan een kleerhanger en ik ging tegen de grond. Dat komt omdat in je vingers heel veel zenuwen zitten en het extra gevoelig is daar. Het is dan ook zeer pijnlijk als je je daar snijdt (: Vandaar misschien het bijna flauwvallen (: |
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 feb 2017 - 17:30 | |
| ah, dat lijkt me tbh best pijnlijk ;-; Ik zou echt flauwvallen want ik kan echt niet tegen bloed xD ---- En toen moest ik sociaal doen en beneden zitten :') posts komen dus weer wat later |
|
| |
Anouk 1167 Actief 'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face
438 IC
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 feb 2017 - 18:58 | |
| Het gebrek aan pijn kan komen door de adrenaline die er bij vrij komt
Maar mensen, even een tip van iemand die wel vaker flauwvalt; Zodra je draaierig gaat voelen ga liggen, maakt niet uit waar je bent gewoon plat op de grond liggen. Proberen je kuitspieren aan te spannen en ontspannen om en om want dat zorgt voor betere bloedcirculatie en verkleint de kans op flauwvallen. Probeer rustig en diep adem te halen. En vraag of iemand op je let als er iemand in de buurt is. Sidenote: zorg ook dat je niets in je mond hebt want dan kun je stikken. Rousebell ambulance door Femke - :.:.:
|
|
| |
N y n 69 Actief Til I hit the dance floor
Hit the dance floor
I got all I need
| CAT'S PROFILEAge: My mother put me on this terrible earth around 24 moons agoGender: Tomcat ♂Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 feb 2017 - 19:22 | |
| Nieuw setje voor Kenny <33 |
|
| |
❀ Loïs 159 Actief ❀ She is so much more
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 feb 2017 - 19:28 | |
| |
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 feb 2017 - 19:39 | |
| aury en snow moeten ooit is samen een topic <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 feb 2017 - 19:57 | |
| - Snowdance schreef:
- aury en snow moeten ooit is samen een topic <3
jaa sowieso <3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 feb 2017 - 20:03 | |
| - Aurykit schreef:
- Snowdance schreef:
jaa sowieso <3 c: het zijn eigenlijk ook snows halfkinderen huhu |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 feb 2017 - 20:15 | |
| - Snowdance schreef:
- Aurykit schreef:
- Snowdance schreef:
jaa sowieso <3 c: het zijn eigenlijk ook snows halfkinderen huhu Aah omg das waar En Aury moet eerst geaccepteerd worden omg ;-; ik wil zo graag posten |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 feb 2017 - 20:16 | |
| Dawh nog meer cute kittens <3 I'm hunting with StarClan#ButterForPresident |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 feb 2017 - 20:17 | |
| - Creamyfrost schreef:
- Dawh nog meer cute kittens <3
Jaaa aaah <3 |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 feb 2017 - 20:19 | |
| WC wordt overgenomen door de kitties, gheghe I'm hunting with StarClan#ButterForPresident |
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 feb 2017 - 20:32 | |
| Nu wil ik ook een kitten spelen :'D IC post count: 242 Posts are loading- ::
Vriendschap • Toewijding • Vreugde • Mededogen • Hoop • Nieuwsgierigheid • Zelfvertrouwen • Moed • Rechtvaardigheid --- Friendship • Dedication • Happiness • Compassion • Hope • Curiosity • Confidence • Courage • Justice (Hier stonden afbeeldingen, maar de linkjes werken niet meer, oeps!) A Clan Thorn Apart (Avatar & sig) April Fools 2019 Art in ava by Jamie - Art in sig by Kip April 1st 2018
|
|
| |
Julia 1022 Actief All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost;
The old that is strong does not wither,
Deep roots are not reached by the frost
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 feb 2017 - 20:35 | |
| Ja join Stepping en Ice :3 |
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic vr 24 feb 2017 - 20:40 | |
| *crosses fingers for a RiverClan kitten search* Ik wil de Creamykit overlaten aan een Creamyfan (a) IC post count: 242 Posts are loading- ::
Vriendschap • Toewijding • Vreugde • Mededogen • Hoop • Nieuwsgierigheid • Zelfvertrouwen • Moed • Rechtvaardigheid --- Friendship • Dedication • Happiness • Compassion • Hope • Curiosity • Confidence • Courage • Justice (Hier stonden afbeeldingen, maar de linkjes werken niet meer, oeps!) A Clan Thorn Apart (Avatar & sig) April Fools 2019 Art in ava by Jamie - Art in sig by Kip April 1st 2018
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|