Elfje 91 Actief “We've all got both light and dark inside us. What matters is the part we choose to act on. That's who we really are.”
| |
| Onderwerp: Hello world ma 20 feb 2017 - 21:21 | |
| Het jonge katertje werd langzaam wakker van het licht wat naar binnen scheen. Hij knipperde even, en zijn grijze oogjes keken nieuwsgierig rond. Ah, daar was zijn mama! Vrolijk en onhandig hupte hij er op af. "Mama!" Begon hij met zijn nog steeds hoge stemmetje. "Ik wil iets doen. Kunnen we iets doen?" Vroeg hij aan de grijze kattin. Zelf had hij ook een grijze vacht, maar de zijne was anders dan die van zijn mama. Grappig "Iets leuks!" Voegde hij er nog gauw aan doen. Ja. Hij wilde niet zomaar iets doen, hij wilde iets leuk doen. Zou zijn mama weten wat ze konden doen?
Eerste post voor Corra, daarna open for whoever bij ze in de buurt is
|
|
Bo3 244 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Hello world wo 22 feb 2017 - 20:24 | |
| Ze dacht na over Khione, het maakte haar verdrietig. Haar oude mate en zij hadden juist kittens gevonden toen ze ineens uit elkaar gingen. Nu was Corra een alleenstaande rogue met twee kittens... Twee kittens waar ze zielsveel van hield. Ineens kwam het kleintje dat ze Sirius had genoemd op haar af "Mama!" Begon hij met dat schattige stemmetje en de grijze kattin glimlachte. "Ik wil iets doen. Kunnen we iets doen?" Vroeg hij en ze knikte "Iets leuks!" Als het haar maar kon afleiden van Khione... "Oke, Sirius ik bedenk wel iets, haal jij je zusje er maar bij" Glimlachte ze
|
|
Elfje 91 Actief “We've all got both light and dark inside us. What matters is the part we choose to act on. That's who we really are.”
| |
| Onderwerp: Re: Hello world vr 24 feb 2017 - 18:14 | |
| Zijn mama knikte en vertelde hem om zijn zusje te gaan halen. Hij knikte opgewonden. Het jonge katertje rende al struikelde naar het nest waar hij net uit was geklommen. Met zijn pootjes porde hij het lichaam van zijn zusje. "Zusje, iets leuks doen!" Riep hij zowat. Sirius wist niet of zijn zusje nog sliep of niet, daarom vond hij dat hij maar luid moest klinken. Hij wachtte dan ook niet op zijn zusje maar krabbelde weer terug naar zijn moeder. "Ik heb zusje geroepen!" Kondigde hij aan.
|
|
| Onderwerp: Re: Hello world | |
| |
|