|
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: [RPG] Digiworld vr 26 aug 2011 - 22:55 | |
| Herinner je het nog? Dat ene programma met de digitale monsters? Dat je wellicht volgde als klein kind? Nou, nu kun je zelf een Digimon spelen en je eigen avonturen verzinnen! Kom de wereld binnen als kleine Fresh Digimon, groei en krijg meer ervaring om te Digivolven. Laat zien dat je het in je hebt en wie weet word jíj wel een legende!- Lijstje:
Naam: Digiworld Soort: [RPG] Onderwerp: Digimon Uitleg:Zie hierboven. Link: Klikje!Banner: x
|
|
| |
Joos 1456
| |
| |
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Digiworld vr 26 aug 2011 - 23:14 | |
| - Dotpaw schreef:
- So cute!
Mooie site <3 Ik ga me er zeker aanmelden :3 Dank je Dotpaw ! (Kitsune hier~) |
|
| |
Joos 1456
| |
| |
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Digiworld vr 26 aug 2011 - 23:20 | |
| - Dotpaw schreef:
- Ik ben Ullin :3
Mijn broer keek vroeger altijd Digimon, ik was helemaal gek op die oranje, what was his name again? Ik had er zelfs een knuffel van :'3 Patamon? Of Agumon? Als je de fresh form daarvan neemt, kun je daar uiteindelijk in Digivolven ;D! |
|
| |
Joos 1456
| |
| |
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Digiworld za 27 aug 2011 - 0:24 | |
| - Dotpaw schreef:
- Patamon «3
Daar ga ik me mee aanmelden. Heeft hij ook een fresh form? How can I search it? Dat kun je opzoeken op de Digimon wiki De link staat in het informatie topic. |
|
| |
1413
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Digiworld za 27 aug 2011 - 19:44 | |
| WOOOO~ Digimon forum! Ik lief dat onderwerp :3 Vroeger keek ik dat altijd.. Moet nog ergens een oud stickerboek hebben.. Ik ga me zeker aanmelden! :3 Het ziet er echt epic uit :3 Ik wil Gatomon oftwel - als fresh - Yukimibotamon spelen xD Als die naam zo klopt :3 ~Lolly's zijn Gigantisch Lekker~
~Kittyheart~Raindrop
Laatst aangepast door Kittyheart op za 27 aug 2011 - 20:02; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Tineke (Tiny) 312
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Digiworld za 27 aug 2011 - 19:51 | |
| Cute <33 Ik keek het vroeger altijd. Had er twee knuffels van, weet niet meer hoe ze heten Ik ga me aanmelden denk ik, lijkt me erg leuk X3 |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Digiworld za 27 aug 2011 - 20:05 | |
| Dank jullie Ik kan niet wachten om jullie te zien in Digiworld ;D! |
|
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| |
| |
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Digiworld zo 28 aug 2011 - 17:50 | |
| Daarvoor hebben we het informatie topic x') |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Digiworld zo 28 aug 2011 - 20:41 | |
| ik vind het leuk! Ik ben daar Alea, ik snap het nog niet helemaal en heb dus eigenlijk gewoon gezocht op de eerste digimon naam die ik me kon herinnerren (waarschijnlijk van een of andere website): Renamon. Ik heb gezocht naar de Fresh-form van die digimon, en dat was Relemon/Reremon en dat is ZO'N schatje!
ECHT een leuke website! |
|
| |
1472
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Digiworld zo 28 aug 2011 - 21:30 | |
| Dank je Sunpaw Lol, ik heb nu een Viximon, die worden ook Renamon ^^ |
|
| |
143
| |
| |
| |
Maaike 1775 Actief "No cause is lost if there is but one fool left to fight for it."
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Digiworld wo 31 aug 2011 - 20:01 | |
| Zit er nu een paar dagen op, en het is echt een hele leuke site. Vind de Lay-out ook heel cute gemaakt. c: (Oh, btw, voor degene die het om de één of andere reden willen weten en het nog niet wisten, ik ben daar Jewel. xd) |
|
| |
Miss Psycho Unicorn 1191
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Digiworld vr 2 sep 2011 - 22:16 | |
| ✖ Statistieken ✖
Alle gebruikers hebben in totaal 618 berichten geplaatst We hebben 23 geregistreerde gebruikers De nieuwste gebruiker is Ruby
✖ Mededelingen ✖
• De ervaringspunten die je moet hebben voor bepaalde digivolutions zijn aangepast! [Omlaag]
• Er is een nieuwe digivolution bijgekomen!
• Aangezien de meesten mensen het informatie topic snappen, is het niet verreist om echt een kenner te zijn van Digimon; de topic helpt zat. [Je leert het vanzelf!]
• Er is een evenement toegevoegd aan Digiworld! Genaamd: Bonus Points Day
|
|
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Digiworld za 10 sep 2011 - 12:26 | |
| |
|
| |
Juuuul 1262
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Digiworld zo 2 okt 2011 - 9:31 | |
| Mickey here Luv it! |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Digiworld di 11 okt 2011 - 20:55 | |
| jammer dat het niet meer zo actief is ik ben net nog online geweest en heb een nieuw setje |
|
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Digiworld | |
| |
|
| |
|