Elfje 454 Actief "Even strength had to bow to wisdom sometimes"
| |
| Onderwerp: Re: Fake it wo 29 maa 2017 - 21:22 | |
| Seaweedkit merkte amper op dat Ghostkit naast hem was komen lopen. Hij draaide zijn kopje naar zijn vriend toe terwijl ze door bleven lopen. "Dit is... half mijn schuld." Besloot hij te zeggen, om dan toch maar een gesprek met Ghost aan te knopen. Het was wel half zijn schuld geweest, want als hij Ghostkit niet achterna was gegaan, had hij hem niet aangevallen, en zou zijn vriend nu niet in de problemen zitten. Zij beiden niet. Amberhunt had het aan hem willen laten ontglippen, maar de andere warrior...Nee zij zou er wel voor zorgen dat dit gemeld werd en zij beiden een flinke straf kregen. Dat wist hij wel zeker. "Maar ik kan je nog steeds te makkelijk besluipen." Probeerde Seaweed de sfeer wat luchtiger te maken.
Sorry, nu ben ik laat, had twee weken School Examens.
|
|
Rei 607 Actief Strength of the spirit must be guided. Let me guide and I'll make great warriors.
| CAT'S PROFILEAge: ❝101 Moons ❞Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| Onderwerp: Re: Fake it do 30 maa 2017 - 15:44 | |
| Ze keek streng naar de twee kittens, waarna haar blik op Amberhunt bleef hangen. Ze schudde teleurgesteld haar kop naar hem. Hoe moesten ze een goede Clan hebben als hun warriors dingen bleven verzwijgen? Echter besloot ze de preek voor later te houden. Direhowl en Cherrynose waren bezorgd zat, ze kon de kittens maar beter zo snel mogelijk terug het kamp in leveren. Ze zwiepte met haar staart als teken dat de drie haar moesten volgen, en met een blik die op onweer stond, maakte ze weg naar het kamp.
|
|
Bo3 3455 Actief "Competing feelings so disparate and strange"
| |
| Onderwerp: Re: Fake it za 1 apr 2017 - 0:23 | |
| Lekker was dat, nog meer kritiek omdat hij minder drama wilde creëren. Maar goed, Waspsting had wel gelijk, Ambehrunt was weer eens tegen de regels in gegaan. En hij wilde geen nog slechtere met zijn mede warriors. "Het spijt me Waspsting, je hebt gelijk. Ik had ze gewoon terug moeten brengen" knikte hij terwijl ze met z'n vieren richting het kamp liepen "Maar maak er alstjeblieft geen probleem van. Want die heb ik al genoeg" voegde hij er aan toe
|
|