|
|
Renske 650 Actief “Listen, smile, agree, and then do whatever the f*ck you were gonna do anyway.”
| |
| |
| |
☙Emma☙ 17101 Actief "Never gonna give you up, never gonna let you down"
| |
| |
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 22 feb 2017 - 14:14 | |
| @Ems; nou, het grootste is natuurlijk: universiteit of hoge school? Ik zou graag wiskunde of informatica of zelfs een taal gaan doen aan de universiteit, maar ook bv graphic design aan de hoge school is heel interessant. En als je eens kijkt bij de afstudeerrichtingen, de meeste interessante masters moet je eerst een bachelor in de ingenieurswetenschappen hebben gedaan en volgens mij is dat echt saaie kost. En dan nog de vraag waar ik zou gaan studeren natuurlijk, want je hebt verschillende universiteiten maar ze moeten bereikbaar zijn en de richting hebben die ik uiteindelijk wil doen xD dilemma's, dilemma's :') Goed dat ik nog tijd heb tbh, want ik was even zeker en toen begon ik weer te twijfelen xD
Waar zit jij tussen te kijken? c: |
|
| |
»Quinty« 1170 Actief The memory of innocence
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 22 feb 2017 - 14:17 | |
| - Tallshadow schreef:
- Door het weer weer of iets anders deze keer??
het rijmen is niet met opzet
Also, missed you Q! How's life??? Ye, door t weer. Het regent al een paar dagen hier, waardoor mn handen ontzettende pijn doen xD Life's a hell, tbh xd loop inmiddels bij een psycho-medisch programma om erachter te komen of ik add/adhd of iets anders heb :') I'm breakable, unbreakable. I'm shakeable, unshakeable. Unraveling since I found you |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 22 feb 2017 - 14:22 | |
| @Buns, Oh sjonge, veel keuzes inderdaad ^^ Hogeschool heeft inderdaad veel interessante dingen, ik ken alleen mensen die uni konden doen en toch hbo zijn gaan doen, en die hebben er vanwege de intellectuele uitdaging redelijk wat spijt van gehad, maar dat verschilt natuurlijk per persoon! En die voorbereidingen op masters, klinkt altijd saaier dan het vaak is hoor! Heb je al open dagen bezocht? True though dat het echt wow drama is o: Zelf ook nog niet echt een idee, de keuze is enorm en er is niet echt iets wat al afgevallen is, dus help no nog geen idee wat ik wil doen, maar Rotterdam trekt me erg qua uni (:
Autsj, sterkte daarmee Q, het weer is zo veranderlijk als de pest maar zon zit er nog niet aan te komen... En wow, heavy, goed dat je op onderzoek uit bent maar ik kan me voorstellen dat dat erg confronterend/zwaar is! Ik hoop dat het iets oplevert waar je iets mee kunt, en dat er goede hulp/mogelijkheden voor zijn! You okay?
- #Awesome:
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 22 feb 2017 - 14:25 | |
| @Em; nee, ben aan het kijken wanneer de open dagen zijn enzo c: mijn moeder heeft een tijdje ingenieur gedaan en is er ook mee gestopt omdat het zo saai was. En ook heel zwaar natuurlijk xD Ik weet het nog niet. we zullen wel zien though :') |
|
| |
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 22 feb 2017 - 14:35 | |
| @Ems; ja, echt jammer dat je geen belg bent xD en jij ook succes haha (a) Weet je wel al wat voor richting je gaat opgaan? Like, wiskunde-achtig, of iets met talen? :') Want daar ben ik zelfs niet uit, al neig ik wel meer naar wiskunde of informatica dan naar talen of iets in die aard ^^ |
|
| |
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 22 feb 2017 - 14:40 | |
| @Ems; true xD En dat zijn ook heel wat richtingen ja haha :')
ik moet gaan nu though, kamer opruimen en huiswerk maken ugh xd Tot straks (a) |
|
| |
| |
| |
| |
Julia 41 Afwezig Well, one can't get over the habit of being a little girl all at once....
| |
| |
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 22 feb 2017 - 15:14 | |
| Coyote en Stepping? c: kan vandaag alleen niet gaan posten xD |
|
| |
Julia 41 Afwezig Well, one can't get over the habit of being a little girl all at once....
| |
| |
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 22 feb 2017 - 15:23 | |
| Ja, top! c: vandaag mag natuurlijk ook, maar dan reageer ik pas morgen c': |
|
| |
| |
| |
| |
Jacqueline 517 Actief what is done is done
now that i'm the only one
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 22 feb 2017 - 15:51 | |
| - Steppingkit schreef:
- Iemand een topic met dit baby'tje :3?
Ze kan nog niet zo veel :p haha dan kunnen slow en stepping ook wss wel een topic...? c: pretty things don't last
|
|
| |
Loïs 2051 Actief 'May they sing your names with love and with fury'
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 22 feb 2017 - 16:53 | |
| |
|
| |
Elfje 454 Actief "Even strength had to bow to wisdom sometimes"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 22 feb 2017 - 17:03 | |
| Ik wil meer topicjes met Seaweed
Seems like the whole damn world went and lost its mind And all my childhood heroes have fallen off or died |
|
| |
{ Loïs 124 Actief "Oh! Can I show you what I'm proudest of?"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 22 feb 2017 - 17:04 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |