|
|
Wölf 39 Actief heroes always get remembered
but you know legends never die
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 feb 2017 - 10:49 | |
| (4)Flowinglife (3)Icecream
Also morning y'all c: |
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 feb 2017 - 10:53 | |
| Icecream heeft ondertussen 4 stemmen c: Het wordt nog spannend welke naam het wordt xD IC post count: 242 Posts are loading- ::
Vriendschap • Toewijding • Vreugde • Mededogen • Hoop • Nieuwsgierigheid • Zelfvertrouwen • Moed • Rechtvaardigheid --- Friendship • Dedication • Happiness • Compassion • Hope • Curiosity • Confidence • Courage • Justice (Hier stonden afbeeldingen, maar de linkjes werken niet meer, oeps!) A Clan Thorn Apart (Avatar & sig) April Fools 2019 Art in ava by Jamie - Art in sig by Kip April 1st 2018
|
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 feb 2017 - 10:54 | |
| Joowh 4-4 help hahahaha XD I'm hunting with StarClan#ButterForPresident |
|
| |
Renske 650 Actief “Listen, smile, agree, and then do whatever the f*ck you were gonna do anyway.”
| |
| |
| |
M 1126 Actief "Chew bubble gum like a boss"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 feb 2017 - 10:55 | |
| Ik zou voor Flowinglife gaan, Icecream klinkt meer voor een meisje dan voor een jongen :')
EDIT; Woeps nvm er is al weer gestemd xd |
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 feb 2017 - 10:56 | |
| Ik zou juist zeggen dat Icecream meer voor een jongen is xD maar ieder z'n eigen smaak ijsje
En nu ga ik aan huiswerk en prutsen met codes c: |
|
| |
Renske 650 Actief “Listen, smile, agree, and then do whatever the f*ck you were gonna do anyway.”
| |
| |
| |
M 1126 Actief "Chew bubble gum like a boss"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 feb 2017 - 10:57 | |
| |
|
| |
| |
| |
| |
Bo3 3455 Actief "Competing feelings so disparate and strange"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 feb 2017 - 11:02 | |
| |
|
| |
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 feb 2017 - 11:02 | |
| Ik denk niet dat er echt typische jongens- of meisjesnamen bestaan in de WarriorCats universe, vooral omdat de namen bestaan uit gewone Engelse woorden c: Now if it was French IC post count: 242 Posts are loading- ::
Vriendschap • Toewijding • Vreugde • Mededogen • Hoop • Nieuwsgierigheid • Zelfvertrouwen • Moed • Rechtvaardigheid --- Friendship • Dedication • Happiness • Compassion • Hope • Curiosity • Confidence • Courage • Justice (Hier stonden afbeeldingen, maar de linkjes werken niet meer, oeps!) A Clan Thorn Apart (Avatar & sig) April Fools 2019 Art in ava by Jamie - Art in sig by Kip April 1st 2018
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 feb 2017 - 11:04 | |
| - Thornface schreef:
- Ik denk niet dat er echt typische jongens- of meisjesnamen bestaan in de WarriorCats universe, vooral omdat de namen bestaan uit gewone Engelse woorden c:
Now if it was French Nee, das ook wel zo. Maar toch heb je wel het gevoel er een beetje bij sommige c: Maar het is wel leuk dat je eigenlijk alle prefixes en suffixes voor beide geslachten kunt gebruiken c: Those who dream by night, in the dusty recesses of their minds, wake in the day to find that it was vanity...
But the dreamers of the day are dangerous men, for they may act their dream with open eyes, to make it possible.
|
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 feb 2017 - 11:19 | |
| Miep, ik weet het niet XD !! Te moeilijk :c . Ik vind ze allebei leuk, gheghe I'm hunting with StarClan#ButterForPresident |
|
| |
Inge 497 Actief Fire on fire, we're normally killers
With this much desire, together, we're winners
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 feb 2017 - 11:24 | |
| Bij Glaze moet ik ook denken aan she-cats want dat betekend glanzen/polijsten/glazuren all i know all i know loving you is a losing game |
|
| |
Bo3 3455 Actief "Competing feelings so disparate and strange"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 feb 2017 - 11:24 | |
| |
|
| |
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 feb 2017 - 11:27 | |
| Haha, de keus ligt uiteindelijk bij jou, Julia c: IC post count: 242 Posts are loading- ::
|
|
| |
M 828 Actief "I swear I heard demons yelling"
| |
| |
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| |
| |
Beertje 1585 Actief She's my queen
from this day until
my last day
.
| CAT'S PROFILEAge: Full of stars (33 moons) ♡Gender: She-cat ♀Rank: |
| |
| |
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 18 feb 2017 - 11:31 | |
| Icecream is wel een directere connectie met Creamyfrost xD IC post count: 242 Posts are loading- ::
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|