We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Even off topic, is het eigenlijk Warrior Code om in StarClan te geloven?
Het is niet verplicht maar wel "normaal" om in Starclan te geloven. Je kat zal wel scheen aangekeken worden en misschien zelfs niet vertrouwd worden als deze niet in Starclan gelooft.
Ik denk dat het een beetje raar is om als clankat niet in Starclan te geloven, gezien er gewoon bewijs voor is. Medicine Cats praten met Starclan en leiders krijgen negen levens en zo, dat zijn niet echt dingen die zomaar gebeuren c':
Nee hoor, er is in de serie (dont ask me who and where) die niet geloofd in Starclan, ondanks de bewijzen xD
Mothwing! Die geloofde niet in Starclan c: Maar was wel Med. cat :"D
Spoiler uit de boeken:
Maar Mothwing is niet volbloed clankat toch? En zij werd medicine cat door het manipuleren van Hawk(frost?) Haar broer.
Spoiler uit de boeken:
Nee klopt! Mothwing was Tigerstar x Sasha, dus Clan x Kittypet. Die was idd niet volbloed en ook niet helemaal eerlijk med. cat geworden. Maar ze was wel een hele goeie! En een van de Erin's heeft wel verteld dat Mothwing uiteindelijk naar Starclan zou gaan, ondanks dat ze niet geloofd. c:
Spoiler uit de boeken:
Nee klopt, Mothwing was ook een hele goede. Maar het feit dat het zo oneerlijk had kunnen verlopen maakte dat ze niet geloofde, als ik het me goed herinner. Ik heb Mistystar's Omen gelezen en daar komt een stuk van in voor en natuurlijk de boeken zelf met Hawk en Mist enzo. Maar volgens mij heeft Moth zo haar twijfels af en toe en is er soms wel een glinstering van geloof. Maar volgens mij straft ze zichzelf ook lichtelijk door er niet in te geloven en is het ook een stuk angst door de oneerlijkheid van hoe ze med.cat is geworden?
#theories,theories xD
@Demi; ken je het Mothwing stuk uit de boeken?
Nee c': Heb alleen het 1e boek gelezen.
Ah, ja dan zijn de spoilers ook zeker spoilers. Maar mocht je niet geven om spoilers van Warrior Cats, dan staat daarin je uitleg.
En ik hem het gedaan. Nu ga ik in een hoekje zitten boos zijn op mijzelf. Ooh nee wacht ik moet nog stofzuigen, laat ik me daar maar even op gaan storten :') .
En goed zo Nath :3
I'm hunting with StarClan
#ButterForPresident
Bitterpaw
Member
Demi 1099 Actief "For those who value survival, sentimentality is not an option."