|
|
Jacqueline 517 Actief what is done is done
now that i'm the only one
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 feb 2017 - 9:14 | |
| - Snowdance schreef:
- Ik wou net zeggen xD Arme Jingle ;-; nu moet ik eigenlijk met mama Snow posten dat alles goed komt
Doe maar gauw als je geen huilende Jingle wilt hebben pretty things don't last
|
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 feb 2017 - 9:15 | |
| - Jinglekit schreef:
- Snowdance schreef:
- Ik wou net zeggen xD Arme Jingle ;-; nu moet ik eigenlijk met mama Snow posten dat alles goed komt
Doe maar gauw als je geen huilende Jingle wilt hebben maar ik wil ook mensen de kans geven om te posten :c ach weetje, ik doe 't gewoon xD |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 feb 2017 - 9:19 | |
| - Butterstar schreef:
- Creamyfrost schreef:
- Aaahhh wat leuk Mims :3
noooppp it kills me Why? I'm hunting with StarClan#ButterForPresident |
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 feb 2017 - 9:22 | |
| Jinglekit is adorable ;w; IC post count: 242 Posts are loading- ::
Vriendschap • Toewijding • Vreugde • Mededogen • Hoop • Nieuwsgierigheid • Zelfvertrouwen • Moed • Rechtvaardigheid --- Friendship • Dedication • Happiness • Compassion • Hope • Curiosity • Confidence • Courage • Justice (Hier stonden afbeeldingen, maar de linkjes werken niet meer, oeps!) A Clan Thorn Apart (Avatar & sig) April Fools 2019 Art in ava by Jamie - Art in sig by Kip April 1st 2018
|
|
| |
Jacqueline 517 Actief what is done is done
now that i'm the only one
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 feb 2017 - 9:26 | |
| yas jingle heeft de aandacht van mama gewonnen. en bedankt femke! c: pretty things don't last
|
|
| |
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 feb 2017 - 9:27 | |
| - Jinglekit schreef:
- yas jingle heeft de aandacht van mama gewonnen. en bedankt femke! c:
ja, maar mijn post is echt slecht xD |
|
| |
Anouk 1167 Actief 'Cause all of this
is all that I can take
And you could never understand
the demons that I face
438 IC
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 feb 2017 - 11:04 | |
| *kraakt knokkels* ik heb niets te doen dit tussenuur dus tijd om te posten met Rouse en Chime en misschien nog Hell en Sica Rousebell ambulance door Femke - :.:.:
|
|
| |
Jacqueline 636 Actief look what you've done
| |
| |
| |
Anouk 71 Actief "Fight and be remembered
as a hero, or die and
be remembered as a coward."
| |
| |
| |
Kaiden 1966 Actief We are outgunned
Outmanned
Outnumbered
Outplanned
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 feb 2017 - 13:25 | |
| Finally back to posting c: •Draco Malfoy• |
|
| |
Rebecca 2487 Actief Paint the sky, make it yours
| |
| |
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 feb 2017 - 13:42 | |
| Nog een middagje werken, dan morgenvroeg nog en is het gelukkig weer weekend :3 Mijn broertje komt logeren dit weekend, zin in c: I'm hunting with StarClan#ButterForPresident |
|
| |
Nath 245 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 feb 2017 - 13:47 | |
| Weet je wat vreselijk is? Voor een basisschool wonen terwijl ze kei hard kinderliedjes draaien met krijsende/zingende kinderen, terwijl je bezig moet met een groot verslag :c |
|
| |
| |
| |
| |
Nath 245 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 feb 2017 - 13:55 | |
| - Otterflight schreef:
- Serpentkit schreef:
- Weet je wat vreselijk is? Voor een basisschool wonen terwijl ze kei hard kinderliedjes draaien met krijsende/zingende kinderen, terwijl je bezig moet met een groot verslag :c
Gelukkig nooit last van gehad maar ik kan me indenken dat je ze wil wurgen :'D
Ja echt wel, ik wordt er helemaal gestoord van >< En muziek op m'n oren is ook geen optie, want dan blijft mn concentratie alsnog nu xD Ik had beter op school kunnen blijven en daar aan m'n verslag werken :') |
|
| |
| |
| |
| |
Nath 245 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 feb 2017 - 14:08 | |
| - Otterflight schreef:
- Serpentkit schreef:
- Otterflight schreef:
- Serpentkit schreef:
- Weet je wat vreselijk is? Voor een basisschool wonen terwijl ze kei hard kinderliedjes draaien met krijsende/zingende kinderen, terwijl je bezig moet met een groot verslag :c
Ja echt wel, ik wordt er helemaal gestoord van >< En muziek op m'n oren is ook geen optie, want dan blijft mn concentratie alsnog nu xD Ik had beter op school kunnen blijven en daar aan m'n verslag werken :') Enig idee wanneer het gespuis klaar is? Ik denk zo wel, ze zijn nog steeds bezig, maar volgens mij is de school straks ook uit. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 feb 2017 - 14:11 | |
| |
|
| |
Nath 245 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic do 16 feb 2017 - 14:13 | |
| - Otterflight schreef:
- Serpentkit schreef:
- Otterflight schreef:
- Serpentkit schreef:
- Otterflight schreef:
- Serpentkit schreef:
Ja echt wel, ik wordt er helemaal gestoord van >< En muziek op m'n oren is ook geen optie, want dan blijft mn concentratie alsnog nu xD Ik had beter op school kunnen blijven en daar aan m'n verslag werken :') Enig idee wanneer het gespuis klaar is? Ik denk zo wel, ze zijn nog steeds bezig, maar volgens mij is de school straks ook uit. Tot die tijd, sterkte Hahaha bedankt ^^ |
|
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|