Goodmorning 'sunshine' [Mooncycle]

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Crystalstar
Moderator
Goodmorning 'sunshine' [Mooncycle] E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1548
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Goodmorning 'sunshine' [Mooncycle]   Goodmorning 'sunshine' [Mooncycle] Icon_minitimewo 15 feb 2017 - 19:25

Grr, wat haatte Crystalshell opstaan toch, ze moest haar zachte en warme nest verwisselen voor de koude buitenwereld. En nu het steeds harder begon te regenen... Er gingen geen dagen meer voorbij waarop ze niet op de een of andere manier heel koud werd. Kort gezegd: Ze was geïrriteerd. En om het nog erger te maken; het was blijkbaar al laat want iedereen was weg... Iedereen, op een iemand na. Een Kater genaamd Mooncycle. Hij was jonger dan zijzelf: rond de Achtien moons. Nou ja, even praten kon geen kwaad. De grijze kattin kwam op hem af en likte plagend zijn oor. "Sta op slaapkop" Fluisterde ze i zijn oor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mooncycle
Member
Goodmorning 'sunshine' [Mooncycle] DPKsfdL
Elfje
53
Actief
Maybe I need you like the Moon needs the Sea

CAT'S PROFILE
Rank:
Mooncycle
BerichtOnderwerp: Re: Goodmorning 'sunshine' [Mooncycle]   Goodmorning 'sunshine' [Mooncycle] Icon_minitimewo 15 feb 2017 - 19:35

Hij was net nog vredig aan het slapen, en nu was hij mer een onhandig sprongetje wakker geworden. Hij had een ruw iets over zijn oor voelen gaan waar daarna iets in gefluisterd werd. Nu was hij klaarwakker en zag hij wie de boosdoener was die hem uit zijn slaap had gewekt. Het was Crystalshell. Dan was het ruwe iets vast haar tong geweest. "Moest dat nou?" Vroeg hij wat geirriteerd, al was er in zijn ogen duidelijk een wat geamuseerde blik te zien. Hij mocht dat nu wel geen apprentice meer zijn, maar zijn care free persoonlijkheid ging niet weg. En hij hield dus nog steeds wel van een grapje. "Dus wat is de reden dat je me uit mijn zalige slaap hebt gewekt?" Vroeg hij nieuwsgierig aan de grijze kattin.
Crystalstar
Moderator
Bo3
1548
Actief

CAT'S PROFILE
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: Goodmorning 'sunshine' [Mooncycle]   Goodmorning 'sunshine' [Mooncycle] Icon_minitimewo 15 feb 2017 - 19:46

Prachtig, ze had hem laten schrikken. Mooncycle keek haar eerst nnogal geïrriteerd aan maar zijn blik veranderde al snel naar geamuseerd. Ze herrinderde hem wel als Apprentice, een moon hadden ze maar samen getraind. Toen was zij warrior geworden. Hij was altijd degene geweest die care free door zijn training heen was gerold. "Dus wat is de reden dat je me uit mijn zalige slaap hebt gewekt?" Vroeg hij nieuwsgierig en Crystal grinnikte. "Omdat het al na sunhigh is en je de enige was om tegen te praten" Miauwde ze geamuseerd. Na die korte tijd samen trainen hadden te twee niet meer veel gepraat en dus moest de cliché vraag komen: "Hoe bevalt het warrior zijn?.. Jonkie" grinnikte ze.
Mooncycle
Member
Elfje
53
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Mooncycle
BerichtOnderwerp: Re: Goodmorning 'sunshine' [Mooncycle]   Goodmorning 'sunshine' [Mooncycle] Icon_minitimewo 15 feb 2017 - 19:54

"Omdat het al na sunhigh is en je de enige was om tegen te praten." Grinnikte Crystalshell. Ze was duidelijk geamuseerd door zijn ontwaken. Toen dwaalde zijn gedachten af naar wat ze had gezegd. Het was al na sunhigh. "Oops...?" Lachtte hij zachtjes. Het was niet de bedoeling dat hij zo laat nog sliep en het zou hem ook niet helpen een goede reputatie op te bouwen. "Hoe bevalt het warrior zijn?.. Jonkie" Vroeg de oudere warrior aan hem. Hij rolde zijn ogen. Zo heel veel ouder was ze nu ook weer niet, maar hij zou die opmerking wel onopgemerkt laten gaan. "Ik hoef niet meer continu naar het gezeur van mijn mentor te luisteren, dat ik te weinig oefende en dat alles." Miauwde hij lachend. Het was waar. Hij had weinig geoefend. Maar hij had het toch tot warrior geschopt, dus zo slecht kon hij niet zijn geweest.
Crystalstar
Moderator
Bo3
1548
Actief

CAT'S PROFILE
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: Goodmorning 'sunshine' [Mooncycle]   Goodmorning 'sunshine' [Mooncycle] Icon_minitimewo 15 feb 2017 - 20:16

"Oops...?" Lachte Moon zachtjes en Crystalshell grijnsde, ze mocht hem wel. Hij negeerde haar opmerking en antwoordde: "Ik hoef niet meer continu naar het gezeur van mijn mentor te luisteren, dat ik te weinig oefende en dat alles."Miauwde hij en Crystal schudde geamuseerd haar kop. Zelf was ze best wel een modelleerling geweest, niet omdat ze zo goed was maar omdat ze naar alles luisterde, altijd op tijd opstand en niet tot laat op bleef met andere apprentices. "Zo erg was die training toch niet?" grinnikte ze en likte haar voorpoten. Ze besefte dat ze net een stukje groter was dan Mooncycle en dat vod ze best wel amuserend. "Maar dus, en eerlijk zijn" Grijnsde ze "Wat vind je van mij?" Het was echt iets wat ze zich afvroeg na haar apprenticetijd.
Mooncycle
Member
Elfje
53
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Mooncycle
BerichtOnderwerp: Re: Goodmorning 'sunshine' [Mooncycle]   Goodmorning 'sunshine' [Mooncycle] Icon_minitimedo 16 feb 2017 - 17:34

Crystalshell schudde geamuseerd haar kop. "Zo erg was die training toch niet?" Grinnikte de kattin. Moon rolde met zijn ogen. Zij was altijd wel de model apprentice geweest. "Misschien voor jou niet, maar degenen die een beetje, of in mijn geval veel, lol wilden hebben hadden het niet zo gemakkelijk." lachtte de tom terwijl Crystal rustig haar voorpoten likte. "Maar dus, en eerlijk zijn." Begon ze grijnzend. "Wat vind je van mijn?" Tja, wat moest hij daar op antwoorden? Hij kende haar niet echt. Toch had hij al snel een antwoord klaar. "Ik denk dat je de regels maar al te graag volgt." Plaagde hij haar. "Waarom vraag je dat eigenlijk?" Vroeg hij nieuwsgierig aan de kattin.
Crystalstar
Moderator
Bo3
1548
Actief

CAT'S PROFILE
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: Goodmorning 'sunshine' [Mooncycle]   Goodmorning 'sunshine' [Mooncycle] Icon_minitimedo 16 feb 2017 - 18:38

ohw mousedung, wat had ze nou weer gevraagd? "Misschien voor jou niet, maar degenen die een beetje, of in mijn geval veel, lol wilden hebben hadden het niet zo gemakkelijk." Lachte Moon als antwoord op haar eerste vraag "Ik denk dat je de regels maar al te graag volgt." Begon hij plagend en ze knikte, fair enough. "Waarom vraag je dat eigenlijk?" Tja, waarom had ze het eigenlijk gevraagd. In plaats van meteen antwoord te geven begon ze nogal opgelaten te grinniken. Maar ze moest toch een keer iets zeggen dus: "Ik vroeg me af wat een kater als jij van mij vind" grijnsde ze
Mooncycle
Member
Elfje
53
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Mooncycle
BerichtOnderwerp: Re: Goodmorning 'sunshine' [Mooncycle]   Goodmorning 'sunshine' [Mooncycle] Icon_minitimedo 16 feb 2017 - 19:17

De kattin brak in een bui van opgelaten gegrinnik uit voor ze hem een antwoord gaf. "Ik vroeg me af wat een kater als jij van mij vind." Hij greens bij haar keuze van woorden. Dit kon nog wel eens leuk worden. "En hoe, precies, zou jij een kater zoals mij ontschrijven?" Vroeg Moon, duidelijk geamuseerd. Hij wilde graag horen wat haar antwoord daarop zou zijn. Het kon namelijk twee kanten op gaan nu. Het kon een heel leuk gesprek worden, of een heel saai gesprek.
Crystalstar
Moderator
Bo3
1548
Actief

CAT'S PROFILE
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: Goodmorning 'sunshine' [Mooncycle]   Goodmorning 'sunshine' [Mooncycle] Icon_minitimedo 16 feb 2017 - 20:30

"En hoe, precies, zou jij een kater zoals mij omschrijven?" Vroeg de kater geamuseerd en ze lachtte "Een kater waar ik niet heel veel contact mee heb en waarvan ik weet dart hij mijn gevoelens niet zal sparen" Legde de grote kattin uit, als ze het aan vrienden vroeg zouden ze haar sparen en gewoon zeggen dat ze haar mooi/aardig/lief/leuk etcetera. Mooncycle zei gewoon wat hij echt van haar vond.
Mooncycle
Member
Elfje
53
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Mooncycle
BerichtOnderwerp: Re: Goodmorning 'sunshine' [Mooncycle]   Goodmorning 'sunshine' [Mooncycle] Icon_minitimevr 17 feb 2017 - 20:15

"Een kater waar ik niet heel veel contact mee heb en waarvan ik weet dart hij mijn gevoelens niet zal sparen" Legde Crystalshell uit en hij rolde weer met zijn ogen. "Dat is een manier om de lol er van af the halen." Miauwde hij. "En zo onaardig ben ik nu ook weer niet." Verdedigde de tom zichzelf. Dan maar een serieus gesprek, iets waar hij niet geweldig in was. En daar was één simpele reden voor, het paste gewoon niet bij hem
Crystalstar
Moderator
Bo3
1548
Actief

CAT'S PROFILE
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: Goodmorning 'sunshine' [Mooncycle]   Goodmorning 'sunshine' [Mooncycle] Icon_minitimema 20 feb 2017 - 18:05

"Dat is een manier om de lol er van af the halen." Miauwde Hij en Crystal gniffelde "En zo onaardig ben ik nu ook weer niet." verdedigde hij zichzelf en de zilveren warrior moest moeite doen om niet over de grond te rollen van het lachen, ze wist niet eens waarom precies. "Rustig maar, ik weet dat je niet onaardig bent" Glimlachte ze en ze gaf hem een plagerig kopje, dit gesprek moest even uit de serieuze kant getrokken worden.
Mooncycle
Member
Elfje
53
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Mooncycle
BerichtOnderwerp: Re: Goodmorning 'sunshine' [Mooncycle]   Goodmorning 'sunshine' [Mooncycle] Icon_minitimezo 12 maa 2017 - 19:45

Moon merkte op dat Crystalshell moeite moest doen om niet in lachen uit te barsten. Als had ze er geen duidelijke reden voor en vond de kater het maar een beetje vreemd. "Rustig maar, ik weet dat je niet onaardig bent" Glimlachte de kattin en ze gaf hem een plagerig kopje. "Dat laat je nu wel heer duidelijk merken." Plaagde Mooncycle grinnikend terug. Tja, ze lokte het zelf uit, Moon deed gewoon mee met het spel. "Dus, nog een interessant gespreksonderwerp of ga je gewoon door met plagen?" Vroeg hij geamuseerd. Ze gedroegen zich nu duidelijk beiden niet naar hun leeftijd.
Crystalstar
Moderator
Bo3
1548
Actief

CAT'S PROFILE
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: Goodmorning 'sunshine' [Mooncycle]   Goodmorning 'sunshine' [Mooncycle] Icon_minitimezo 26 maa 2017 - 5:48

Ow, nu was het haar schuld he? "Dat laat je nu wel heel duidelijk merken." Crystalshell grinnikte en keek naar Mooncycle "Kan de grote, sterke warrior het niet aan?" lachte ze terwijl ze haar neus tegen die van hem aandrukte. Zelf hield ze ervan op affectie te tonen maar de grijze kattin begreep dat sommige katten er moeite mee hadden. "Dus, nog een interessant gespreksonderwerp of ga je gewoon door met plagen?" hmm waar zouden ze het eens over hebben? Haar relatie met Creamyfrost, nee absoluut niet! Dat was privé. Kittens misschien, ja! "Dus.... zou jij ooit kittens willen?" vroeg ze grinnikend.
Mooncycle
Member
Elfje
53
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Mooncycle
BerichtOnderwerp: Re: Goodmorning 'sunshine' [Mooncycle]   Goodmorning 'sunshine' [Mooncycle] Icon_minitimewo 29 maa 2017 - 21:56

"Kan de grote, sterke warrior het niet aan?" lachte Crystalshell  en drukte haar neus tegen de zijne. Hij liet het toe. Moon deed er niet moeilijk over, als zij dat wilde dan deed ze het en als hij iets echt niet wilde zou hij dat wel laten merken. "Tsk, mocht je willen." Greens hij. Toen hij vroeg voor een interessant gespreksonderwerp stelde ze hem echt een vraag die hem de woorden uit de mond nam en dat gebeurde hem niet vaak. "Dus.... zou jij ooit kittens willen?" vroeg Crystal grinnikend. Mooncycle had daar nooit echt over nagedacht. Sure, hij vond het leuk om wat met de kleintjes in de Nursery te spelen als hij langsliep en de tijd had. Maar om nu ook echt kittens te willen. Hij was nog jong, en ook niet bepaald het verantwoordelijke type. "Ik zou het echt niet weten." Besloot de kater uiteindelijk maar te reageren.
Crystalstar
Moderator
Bo3
1548
Actief

CAT'S PROFILE
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: Goodmorning 'sunshine' [Mooncycle]   Goodmorning 'sunshine' [Mooncycle] Icon_minitimeza 1 apr 2017 - 21:06

"Tsk, mocht je willen." grijnsde de kater en Crystalshell keek hem uitdagend aan. "Ik zou het echt niet weten." Antwoordde hij op de tweede vraag en de kattin knikte. Er was uiteraard een kans dat zij al kittens ging krijgen maar dat was nog niet zeker. Ze zouden wel zien. "Oke, fair enough. En wat denk je, zou ik een goede moeder zijn?" Het klonk als een grap maar ze was ook een beetje serieus. Om het meer op een grap te laten lijken voegde ze eraan toe: "En jij een goede vader?"
Mooncycle
Member
Elfje
53
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Mooncycle
BerichtOnderwerp: Re: Goodmorning 'sunshine' [Mooncycle]   Goodmorning 'sunshine' [Mooncycle] Icon_minitimeza 1 apr 2017 - 21:41

"Oke, fair enough. En wat denk je, zou ik een goede moeder zijn?" Crystal proobeerde het als een grap te laten klinken, maar hij hoorde een kleine twijfel in haar stem. "En jij een goede vader?" Voegde de kattin eraan toe. "Ja natuurlijk, wel jij dan, ik zou degene zijn die alles zou toelaten en eerder met ze mee zou doen." Lachte hij. Het was waar, hij was meer het grote broer type. "Maar hoezo die vraag?" Vroeg hij nieuwsgierig. Moon zou zichzelf niet zijn als hij niet alles wilde weten wat hem interesseerde, zoals dit. En roddels waren ook altijd interessant. Okay, nu raakte hij off-topic. Mooncycle keek de kattin aan, wachtend op een antwoord.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Goodmorning 'sunshine' [Mooncycle]   Goodmorning 'sunshine' [Mooncycle] Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp :: Warriors den-
Ga naar: