We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: ITS THE WOMANS BDAY za 11 feb 2017 - 0:00
Er is er een jaariiiiiiggggg Happy birthday Wazzlewoee <3 dus hoe voelt het nou om oud te zijn hmm. Beginnen die grijze haren al of verberg je die goed onder je haarverf? Either way, I'm so proud and happy to be your friend <33 Wacht maar over een paar uur haat je me als ik weer bij je langskom. Maar voor nu, geniet van dit feestje
U better dress up for tomorrow
We need to partyyy
Get dat wiggle of yours readdyyy
But first we need to eat (en mooie rijstvet maken)
AND THEN LET THE PARTY BEGIN
And hey enjoy being single. You won't get dumped that way
Onderwerp: Re: ITS THE WOMANS BDAY za 11 feb 2017 - 1:36
Ondertussen na een aantal prachtige fanfics voor het slapen gaan is het al half 2, maar ik wilde toch nog even iets schrijven. Dus bereid je maar voor op een hartverwarmende verjaardagspeech. Nee, eigenlijk wordt ie niet zo groot want ik heb je zo onderhand denk ik al vaak genoeg verteld hoe blij ik met je ben als mn bestie. Ik spreek je 24/7 en ook als ik weer eens voor de zoveelste keer bij je thuis kom (en niet gelijk in slaap donder op de bank) hebben we altijd lol. Er staan nog een hoop wilde plannen op onze bucket list en ik weet zeker dat we die ook allemaal gaan afstrepen (vind maar even een rijke indiana jones oke). Happy birthday meis en ik zie je over een paar uur. Je geweldige cadeau waar tutu en ik zoveel lief en leed in hebben gestopt krijg je volgende week. Love you. ❤️
Amberhunt
Member
Bo3 3455 Actief "Competing feelings so disparate and strange"
Onderwerp: Re: ITS THE WOMANS BDAY za 11 feb 2017 - 21:34
Thanks guys!! Love u all. Was n erg leuke dag :3
Innerstar
StarClan
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
CAT'S PROFILE Age: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in Starclan Gender: She-cat ♀ Rank:
Onderwerp: Re: ITS THE WOMANS BDAY za 11 feb 2017 - 22:05
Ik had je al gefeliciteerd! En je hebt het cadeautje ontvangen... maar ik kan deze oude traditie om je op Warrior Cats te feliciteren niet laten varen. Oké, het is dan wel niet na 12en, zoals het behoorde te gaan, maar dit is ook goed.
Gefeliciteerd met je fcking 22ste verjaardag you old lady! Ik hoop dat je dag geweldig was en dat je veel coole cadeaus, birthday hugs, kisses, en nog meer aandacht hebt gehad, want dat verdient een super persoon zoals jij, natuurlijk!
Op je verjaardag proosten we natuurlijk!
And you definitely need...
En ik heb nog een speciaal cadeautje voor je in de avond *gewoon doen alsof hij dr is en dan is hij er*
Maar voor dat je hemt krijgt, moet je wel even goed met deze vent dansen!