635 Actief The scariest monsters are the one that lurk within our souls
| |
| Onderwerp: Artdump vr 10 feb 2017 - 20:02 | |
| heyhey, c: Aangezien ik toch regelmatig teken, hier mijn artdump. c: Ik teken vooral digitaal, en doodle vooral op papier. Zowel op de IPad als laptop, en persoonlijk vind ik het programma op de IPad fijner xD maar op de laptop teken ik algemeen beter en fijner haha. Ik teken vooral katten, en atm ben ik bezig met een project om mijn kat zo realistisch mogelijk na te tekenen c: Heb al een kittenfoto van d'r nagetekend (op papier), maar mijn kat beweegt nogal veel en foto's maken is echt heel lastig haha xD Ik zal kijken of ik de tekening van haar kittentijd kan terugvinden! Euhm, ik weet niet wat er nog meer te zeggen valt hahaha.
- Tekeningen:
Deze vier tekeningen heb ik nog redelijk recent (01/02-2017) getekend. c: Ik teken (zoals je kunt zien) vooral koppen, omdat ik het lichaam lastig vind xD of omdat ik gewoon geen tijd heb. Over deze tekeningen heb ik zonder lichaam ca. kwartiertje gedaan en die van Snowdance een halfuurtje c': Nog wat oudere: dit is een wipje, waar ik ooit mee ben begonnen xD nog niet verder mee bezig geweest tbh Dit moet een lollypony voorstellen (a)
Ik ga later nog eens tekeningen vanaf de IPad uploaden. c: En nog wat foto's maken van de tekeningen op papier hihi. En, tips zijn altijd welkom! Aanvraagjes doe ik nog niet. c:
Verder heb ik niet zo veel meer te zeggen xD xxx Nynke |
|
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Artdump di 14 feb 2017 - 20:22 | |
| Een work in progress van Muta c: Tevens ook direct een oefening van een kop xD - x:
niet zo heel netjes ingekleurd c':
|
|
Nynke 2345 Actief ➤ Snow reminded me of the beauty and mystery of creation, of the essential joy that is life.
| |
| Onderwerp: Re: Artdump ma 24 apr 2017 - 13:39 | |
| Well, I started with this :') - work in progress:
het is gebasseerd op het topic tussen Snow en Red wanneer Redpetal Snowdance confronteert met het feit dat de kittens van Snow van Branch zijn c: beetje wazige screenshot maar hé, hij is ook nog niet af (a) |
|