We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Dodo 323 Actief I pretended to be brave,
I didn't shed a tear
As I watched you walk away,
Little did you know,
That was my biggest fear.
My heart broke
While my soul quickly shattered,
Why did I let you go
When you were all that mattered?
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 feb 2017 - 22:02
Wolf schreef:
Skipperpaw schreef:
hi I'll just drop this here because I love it:
marieke i love portal 2 so much in fact i'm playing it right now trying to collect achievements and thanks to kaiden i knew this was being posted in the aot anyway you're awesome
i'm marijn, by the way, hi!
Ik was zo hyped voor de upload van de video van de nieuwe fan musical en dat was dus vandaag (zowel deze als de oudere versie zijn great!) en nu zitten de liedjes vast in mijn hoofd en aaaaaaaa
also, gifs want ik hou van de cores:
Portal 2 is ook een awesome game, ben 'm laatst weer opnieuw begonnen te spelen <3 also deze reactie is laat
stuff:
Coyotepaw'
Member
Amy or Eem{pje} 103 Actief Sarcasm is my only defense
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 feb 2017 - 22:03
I THINK SO OTHERWISE I NEED TO ASK MY DADDY FOR HELP AND I DON'T WANT TO GO BACK TO HELL Satan? Why do you have to be my father? :3
::::
Thnx allerliefste Bunny! <3
Khione
Member
I didn't shed a tear
Little did you know,
My heart broke
Why did I let you go
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 feb 2017 - 22:03
Wolf schreef:
Skipperpaw schreef:
marieke i love portal 2 so much in fact i'm playing it right now trying to collect achievements and thanks to kaiden i knew this was being posted in the aot anyway you're awesome
Ik was zo hyped voor de upload van de video van de nieuwe fan musical en dat was dus vandaag (zowel deze als de oudere versie zijn great!) en nu zitten de liedjes vast in mijn hoofd en aaaaaaaa
Portal 2 is ook een awesome game, ben 'm laatst weer opnieuw begonnen te spelen <3 also deze reactie is laat
stuff:
Coyotepaw'
Member
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 feb 2017 - 22:04
Iemand goed in duits? xD
Khione
Member
I didn't shed a tear
Little did you know,
My heart broke
Why did I let you go
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 5 feb 2017 - 22:04
Wolf schreef:
Skipperpaw schreef:
stuff:
Coyotepaw'
Member