|
|
Renske 650 Actief “Listen, smile, agree, and then do whatever the f*ck you were gonna do anyway.”
| |
| |
| |
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 feb 2017 - 21:16 | |
| Eerst studeren voor school en dan nog lekker Pirates of the Caribbean zien! Kan niet wachten tot de nieuwste film uitkomt : D |
|
| |
Elfje 1065 Actief They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 feb 2017 - 21:49 | |
| - Zealspark schreef:
- Eerst studeren voor school en dan nog lekker Pirates of the Caribbean zien! Kan niet wachten tot de nieuwste film uitkomt : D
Komt ie dan eindelijk dit jaar uit? |
|
| |
Nath 245 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 feb 2017 - 22:49 | |
| Wanne do so much... but such little time |
|
| |
Chi 2726 Actief the soul that sees beauty may sometimes walk alone
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 feb 2017 - 23:19 | |
| Denk het, heb overlaatst gezien op fb haha |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| |
| |
Bo3 3455 Actief "Competing feelings so disparate and strange"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 feb 2017 - 6:37 | |
| |
|
| |
Inge 497 Actief Fire on fire, we're normally killers
With this much desire, together, we're winners
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 feb 2017 - 7:34 | |
| Morning! ^^ all i know all i know loving you is a losing game |
|
| |
Julia 6308 Afwezig The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 feb 2017 - 7:49 | |
| Goodmorning ^^ I'm hunting with StarClan#ButterForPresident |
|
| |
the cooliest 4 Actief I'm going to screw up and I'm going to have fun doing It
| |
| |
| |
❖ Loïs 426 Actief ❖ A desert flower? More like a desert cobra!
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 feb 2017 - 12:27 | |
| - Innerstar schreef:
- See me failing if it comes to letting go, haha xD
Me's still reading topics and following the storyline just because I can, hehe No one blames you, natuurlijk is 't moeilijk om te laten gaan ;-; |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 feb 2017 - 12:43 | |
| - Heavepaw schreef:
- Innerstar schreef:
Me's still reading topics and following the storyline just because I can, hehe No one blames you, natuurlijk is 't moeilijk om te laten gaan ;-; Oh ik zal altijd zo lang Warrior Cats ademt, altijd ff rond kijken. WC is tenslotte al sinds mijn 13de een onderdeel van mijn leven geweest. Er is gewoon geen ruimte meer voor in mijn leven ^^ - .:
- Thanks Waz <3:
|
|
| |
❖ Loïs 426 Actief ❖ A desert flower? More like a desert cobra!
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 feb 2017 - 12:47 | |
| - Innerstar schreef:
- Heavepaw schreef:
- Innerstar schreef:
Me's still reading topics and following the storyline just because I can, hehe No one blames you, natuurlijk is 't moeilijk om te laten gaan ;-; Oh ik zal altijd zo lang Warrior Cats ademt, altijd ff rond kijken. WC is tenslotte al sinds mijn 13de een onderdeel van mijn leven geweest. Er is gewoon geen ruimte meer voor in mijn leven ^^ Had ik ook toen ik tijdelijk gestopt was ja, en jij zit hier al zoveel langer.. Ik snap je volledig c: Maar je moet idd niet dingen gaan doen die je niet aankunt! Wij vinden het juist gezellig als je af en toe is komt kijken <3 |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 feb 2017 - 12:50 | |
| - Heavepaw schreef:
- Innerstar schreef:
- Heavepaw schreef:
- Innerstar schreef:
Me's still reading topics and following the storyline just because I can, hehe No one blames you, natuurlijk is 't moeilijk om te laten gaan ;-; Oh ik zal altijd zo lang Warrior Cats ademt, altijd ff rond kijken. WC is tenslotte al sinds mijn 13de een onderdeel van mijn leven geweest. Er is gewoon geen ruimte meer voor in mijn leven ^^ Had ik ook toen ik tijdelijk gestopt was ja, en jij zit hier al zoveel langer.. Ik snap je volledig c: Maar je moet idd niet dingen gaan doen die je niet aankunt! Wij vinden het juist gezellig als je af en toe is komt kijken <3 Ik zal af en toe ook zeker komen kijken ^^ Maar nu weer verder met school en daarna krachttraining voor karate. Was gezellig even, bye bye <3 - .:
- Thanks Waz <3:
|
|
| |
Loïs 2051 Actief 'May they sing your names with love and with fury'
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 feb 2017 - 12:51 | |
| - Innerstar schreef:
- Heavepaw schreef:
- Innerstar schreef:
- Heavepaw schreef:
- Innerstar schreef:
Me's still reading topics and following the storyline just because I can, hehe No one blames you, natuurlijk is 't moeilijk om te laten gaan ;-; Oh ik zal altijd zo lang Warrior Cats ademt, altijd ff rond kijken. WC is tenslotte al sinds mijn 13de een onderdeel van mijn leven geweest. Er is gewoon geen ruimte meer voor in mijn leven ^^ Had ik ook toen ik tijdelijk gestopt was ja, en jij zit hier al zoveel langer.. Ik snap je volledig c: Maar je moet idd niet dingen gaan doen die je niet aankunt! Wij vinden het juist gezellig als je af en toe is komt kijken <3 Ik zal af en toe ook zeker komen kijken ^^ Maar nu weer verder met school en daarna krachttraining voor karate.
Was gezellig even, bye bye <3 Veel succes + plezier!! Doegg <3 |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 feb 2017 - 13:50 | |
| Zit in engels les Dx
One voice may speak you false, but in many there is always truth to be found.
|
|
| |
Kiek 121 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 feb 2017 - 14:27 | |
| - Butterstar schreef:
- Zit in engels les Dx
Zit thuis op de bank B) Legacy, what is a legacy?
It's planting seeds in a garden you never get to see |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 feb 2017 - 14:29 | |
| - Stormwind schreef:
- Butterstar schreef:
- Zit in engels les Dx
Zit thuis op de bank B) noooooh mean D=
One voice may speak you false, but in many there is always truth to be found.
|
|
| |
Wolf 409 Actief Tonight, we hunt.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 feb 2017 - 14:39 | |
| *is terug thuis van de les* Zou ik eerst boodschappen doen en dan nappen of eerst nappen? *whatsapp denk emoji* you have a warrior's heart
I think I'll take it
|
|
| |
M 1126 Actief "Chew bubble gum like a boss"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 13 feb 2017 - 14:41 | |
| - Tank schreef:
- *is terug thuis van de les*
Zou ik eerst boodschappen doen en dan nappen of eerst nappen? *whatsapp denk emoji* Always choose the powernap |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|