|
|
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
"My silience could mean that you're not worth the argument"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 feb 2017 - 22:18 | |
| - Amberhunt schreef:
- Innerstar schreef:
- Amberhunt schreef:
- Innerstar schreef:
- Hallo lieve mensen, hoe is het hier?
*Gasp* Nath!!!!! <3 gaat goed hier :3 Mooi, mooi :3 @Demi; thankyouu, thankyouu ^^
leuke dag gehad? c: Vooral een speciale dag. Ik heb al de hele week griep en gisteren en vandaag is het eindelijk wat minder. Vandaag waren ook de karate clubkampioenschappen en ik heb met opzet mijn verjaardagen met familie buiten mijn echte verjaardag om gepland zodat ik vandaag kon vechten. Vanochtend leek het er op dat ik dus niet zou vechten, maar ben vanmiddag toch gegaan. Ik heb dus gevochten en het ging beroert, maar het boeit me niet, want ik heb er gestaan. Het was een match making, dus ik had maar één tegenstander. Ik zou enige kans hebben gehad als ik fit geweest was én nog wat meer kracht training achter de rug had gehad. Maar dat is de ervaring die ik heb opgedaan vandaan. Ondanks mijn verlies had ik geen andere 20ste bday willen hebben. Verder gisteravond met vrienden gechillt bij mij thuis met zelf gemaakte appeltaart, een thriller achtige film en hapjes + leuke cadeau's (Waaronder een harry potter onesie van mn bestie en Tallstar's revenge van Wazoula, haar cadeau had ze opgestuurd en heb ik na 00:00 opengemaakt, toen het dus 11 februari geworden was, haha). Heel verhaal xD - .:
- Thanks Waz <3:
|
|
| |
Isa 111 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 feb 2017 - 22:20 | |
| - Tank schreef:
- Solarberry schreef:
- Weet iemand zo'n site voor dat je elke keer een andere ava hebt? Dus dat je verschillende plaatjes hebt en er telkens bij het opnieuw laden van de site eentje staat.
Hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel hahaha http://www.randimg.net/
Ik gebruik deze maar ik moet toegeven dat het uploaden soms om onbekende reden niet werkt, dus dan is er ook nog
http://signavatar.com/ Tnxx! Het is gelukt c: |
|
| |
Bo3 3455 Actief "Competing feelings so disparate and strange"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 feb 2017 - 22:21 | |
| - Innerstar schreef:
- Amberhunt schreef:
- Innerstar schreef:
- Amberhunt schreef:
- Innerstar schreef:
- Hallo lieve mensen, hoe is het hier?
*Gasp* Nath!!!!! <3 gaat goed hier :3 Mooi, mooi :3 @Demi; thankyouu, thankyouu ^^
leuke dag gehad? c: Vooral een speciale dag. Ik heb al de hele week griep en gisteren en vandaag is het eindelijk wat minder. Vandaag waren ook de karate clubkampioenschappen en ik heb met opzet mijn verjaardagen met familie buiten mijn echte verjaardag om gepland zodat ik vandaag kon vechten. Vanochtend leek het er op dat ik dus niet zou vechten, maar ben vanmiddag toch gegaan. Ik heb dus gevochten en het ging beroert, maar het boeit me niet, want ik heb er gestaan. Het was een match making, dus ik had maar één tegenstander. Ik zou enige kans hebben gehad als ik fit geweest was én nog wat meer kracht training achter de rug had gehad. Maar dat is de ervaring die ik heb opgedaan vandaan. Ondanks mijn verlies had ik geen andere 20ste bday willen hebben. Verder gisteravond met vrienden gechillt bij mij thuis met zelf gemaakte appeltaart, een thriller achtige film en hapjes + leuke cadeau's (Waaronder een harry potter onesie van mn bestie en Tallstar's revenge van Wazoula, haar cadeau had ze opgestuurd en heb ik na 00:00 opengemaakt, toen het dus 11 februari geworden was, haha).
Heel verhaal xD Sounds good, gefeliciteerd nog <3 - :☩:
Bedankt Robin! Thanks Rebecca!Thanks Marlie!
|
|
| |
Kiki 120 Actief Don't turn over, turn over the page.
We should rip it straight out.
Then let's try our very best to fake it.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 feb 2017 - 22:27 | |
| |
|
| |
Nathalie 4728 Afwezig "True leader don't create followers, they create more leaders"
| CAT'S PROFILEAge: I've lived for 51 moons, and live further for eternity in StarclanGender: She-cat ♀Rank: |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 feb 2017 - 22:52 | |
| - Innerstar schreef:
- Omg, Wolfpaw isn't a baby anymore
Ik heb die kneus een groeispurt gegeven want ik wil met hem posten, maar vond zo'n baby-apprentice tijd niet zo leuk :"D |
|
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 feb 2017 - 22:59 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 feb 2017 - 23:10 | |
| - Amberhunt schreef:
- Does Wolfpaw want a topic with Amber? C:
Ja hoor!! Ik ga alleen nu even digital art-en dus idk wanneer ik weer post :"DD Maar als je een topic maakt reageer ik straks!! (of tussendoor... c: ) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 feb 2017 - 23:12 | |
| |
|
| |
Renske 650 Actief “Listen, smile, agree, and then do whatever the f*ck you were gonna do anyway.”
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 feb 2017 - 23:14 | |
| |
|
| |
Wölf 260 Actief True friends stab you in the front
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 11 feb 2017 - 23:28 | |
| |
|
| |
Elfje 1065 Actief They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 feb 2017 - 0:25 | |
| En toen was ik naar buiten gegaan om half een om met vier honden voor op straat in de sneeuw te spelen |
|
| |
Demi 1896 Afwezig "I was not born to be forced. I will breathe after my own fashion. Let us see who is the strongest."
| |
| |
| |
Renske 650 Actief “Listen, smile, agree, and then do whatever the f*ck you were gonna do anyway.”
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 feb 2017 - 0:29 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 feb 2017 - 0:34 | |
| - Amberhunt schreef:
- Aspenpaw schreef:
- Ja overal is er sneeuw, behalve in Groningen :')
Awww, poor you <3 Ja, zielig hè P: Maar zo erg vind ik het niet, geen rotzooi op de weg enzo, is ook een voordeel. ;D Maar een dikke laag plaksneeuw zou ik wel leuk vinden Those who dream by night, in the dusty recesses of their minds, wake in the day to find that it was vanity...
But the dreamers of the day are dangerous men, for they may act their dream with open eyes, to make it possible.
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 12 feb 2017 - 0:35 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|