We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 feb 2017 - 17:54
Redpetal schreef:
Butterstar schreef:
Redpetal schreef:
Butterstar schreef:
Shadowpaw* schreef:
Zephyrkit schreef:
Iemand topicjes met Zephyr? (ik weet nog steeds niet of het een man word of een vrouw hmmmm)
Le moi xd OMG MAAK hem/haar trans of non-binary ofzoo yaaas
Het is niet echt de bedoeling dat katten op WC non-binary of trans-sexueel worden ^^ Het gaat hier nog altijd om wilde katten. Homosexualiteit komt in het dierenrijk wel voor maar dingen zoals gender-switchen niet echt
maar je hebt wel bv katten die eerder mannelijk doen maar eigenlijk een poes zijn of omgekeerd, right?
Ja natuurlijk, Butter is ook veel meer tomboy'ish dan misschien de gemiddelde poes. Maar dat betekend nog niet direct dat ze zich identificeert als kater. Natuurlijk mag een kat meer mannelijke of vrouwelijke gedragstrekken hebben. Ik ben ook een vel voorstander dat er geen gender op gedrag kan liggen. Maar er moet wel een beetje een lijn getrokken worden dat een kater zich niet als poes kan identificeren.
ja, dat snap ik wel ^^
We gaan het hier niet te moeilijk maken. Gewoon neerzetten wat voor geslacht en dan kan je de persoonlijkheid zelf invullen. Of t nu een meisje meisje is of n tomboy, ze hebben beide een baarmoeder etc. x'D
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 feb 2017 - 17:54
Also als transgender ben ik denk ik wel op mijn plek om te zeggen dat ik het niet bepaald fijn zou vinden als iemand mijn 'label' of 'stoornis' gebruikt om een rpg karakter iets extra en interessant te geven.. Want het is wel iets waar ik en nog veel andere mensen dagelijks mee worstelen en dan is het niet echt aangenaam om te zien hoe mensen daar op een 'voor de lol' manier mee om gaan c: gewoon mijn feelings tho dus vat het niet te persoonlijk op n.n
Anyways ik ga Vikings kijken ghehe
A silver line, a disease on the horizon. A whistling in the trees - it marches on. It's like a tide - impatient and insincere. A threat born on the wind - it marches on. A weight on the air I feel it in the silence. Take a second to listen, the earth starts to shake, the sky begins to fall. Can you hear it coming down?
Firedance
Warrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 feb 2017 - 17:56
K vind t ook gwn fijner als mensen er niet zo'n groot ding van maken met al die labels. Iedereen is wie ie is. Je kat is een interessant personage of het is t niet. Zoiets als dat gaat dat niet veranderen.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 6 feb 2017 - 18:07
Stonepaw schreef:
Also als transgender ben ik denk ik wel op mijn plek om te zeggen dat ik het niet bepaald fijn zou vinden als iemand mijn 'label' of 'stoornis' gebruikt om een rpg karakter iets extra en interessant te geven.. Want het is wel iets waar ik en nog veel andere mensen dagelijks mee worstelen en dan is het niet echt aangenaam om te zien hoe mensen daar op een 'voor de lol' manier mee om gaan c: gewoon mijn feelings tho dus vat het niet te persoonlijk op n.n
Anyways ik ga Vikings kijken ghehe
Amen <3 tho ik ben niet trans maar snap dat t beetje weird zou voelen
One voice may speak you false, but in many there is always truth to be found.
Lola
Member
Elfje 1065 Actief They started thinking Love is a loaded gun, nobody wants to fight