|
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: .:Accounts aangeboden:. vr 26 aug 2011 - 10:26 | |
| *haalt diep adem*
Ik wil graag een account weggeven en een account wil ik graag gaan delen. Het account datt ik ga weg geven is Spirit, ik heb haar al een keer overgenomen, en ik heb spijt dat ik haar niet actief kan houden. Ze is een Rogue, en ze heeft een relatie met... vergeten X/ Het account wat ik wil gaan delen is Tigerpaw uit de Shadowclan. Hij heeft een nogal moeilijk karakter, en is het neefje van Brokenstar, ook deze heb ik overgenomen. Hij is verliefd op Whitepaw en dat mag niet veranderen!
bekendste Account: Voorbeeldpost (mag ook een link zijn): Wie wil je: Waarom: Andere accounts:
-Spirit (weggeven) -Tigerpaw (delen) |
|
| |
164
| |
| Onderwerp: Re: .:Accounts aangeboden:. za 27 aug 2011 - 9:23 | |
| Hoi blacksoul ik wil graag tigerpaw met je delen maar ik kan niet erg vaak online komen. waarom: ik heb al een acc en dat deel ik ook ik wil graag meer accs maar kan daarvoor niet vaak genoeg online komen en door hem te delen met jou denk ik dat ik dat wel kan. ook wou ik graag een kat die in een clan zat en een moeilijk karakter had dus dat kwam ook goed uit.
Andere accounts: ik heb ook als acc tiger de wilde rouge ik vind dat echt een leuke kater. |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: .:Accounts aangeboden:. za 27 aug 2011 - 9:39 | |
| |
|
| |
164
| |
| Onderwerp: Re: .:Accounts aangeboden:. za 27 aug 2011 - 9:41 | |
| |
|
| |
164
| |
| Onderwerp: Re: .:Accounts aangeboden:. vr 9 sep 2011 - 20:10 | |
| hoi blacksoul (sorry voor de dubbelpost) ik wil je graag zeggen ik hoef tigerpaw niet meer nou groetjes van tiger en sorry als je het niet leuk vind |
|
| |
Jinte 74 Actief
| |
| Onderwerp: Re: .:Accounts aangeboden:. vr 9 sep 2011 - 20:27 | |
| Tigerpaw is inmiddels verliefd geworden op Deathpaw, zodra ik weer on kom geef ik je het WW, het moet nog verandert worden |
|
| |
164
| |
| Onderwerp: Re: .:Accounts aangeboden:. zo 11 sep 2011 - 16:43 | |
| nou hoeps ik heb me bedacht dat je het maar weet ik wil tigerpaw wel groetjes, tiger |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: .:Accounts aangeboden:. za 17 sep 2011 - 17:35 | |
| Rare Reactie 0.0
Iemand nog intresse in Spirit? |
|
| |
788
| |
| Onderwerp: Re: .:Accounts aangeboden:. za 17 sep 2011 - 19:33 | |
| Even tussendoor- krijgt Tiger nou Tigerpaw? c: Want ik zou eigenlijk ook wel willen mee beslissen :'D
Ik snap dat Tigerpaw van jou is Blacksoul, maar... ja hoe zeg je dat. Het zou handig zijn als ik wist wíe Deathpaw's verloofde krijgt... Savvy? |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: .:Accounts aangeboden:. za 17 sep 2011 - 19:35 | |
| Tigerpaw, wordt gedeelt, je kan er nog over beslissen, mar Tiger en ik delen het acc. |
|
| |
124
| |
| Onderwerp: Re: .:Accounts aangeboden:. vr 28 okt 2011 - 18:13 | |
| Ja ik wil spirit wel graag! Of uh moet ik die lijst die boven aan staat eerst invullen? Thunderkit En Yucka !!!Lolly's zijn gigantisch lekker! Vooral aardbei!!! |
|
| |
175
| |
| Onderwerp: Re: .:Accounts aangeboden:. vr 28 okt 2011 - 18:31 | |
| je hebt geluk want eigenlijk wilde ik Spirit dood hebben, maar dat gaat dus niet door Je krijgt haar |
|
| |
124
| |
| Onderwerp: Re: .:Accounts aangeboden:. za 29 okt 2011 - 9:12 | |
| Hoi ik wacht al een tijdje op het w8 woord. Stuur je het nog even? Thunderkit En Yucka !!!Lolly's zijn gigantisch lekker! Vooral aardbei!!! |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: .:Accounts aangeboden:. za 12 nov 2011 - 11:40 | |
| T zal nu gebeuren |
|
| |
| Onderwerp: Re: .:Accounts aangeboden:. | |
| |
|
| |