Vosjeee (intussen al 1 jaar samen)

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Zealspark
StarClan
Vosjeee (intussen al 1 jaar samen) PCAssxW
Chi
2726
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Vosjeee (intussen al 1 jaar samen)   Vosjeee (intussen al 1 jaar samen) Icon_minitimevr 3 feb 2017 - 19:04

Zoals sommigen misschien al weten heb ik intusssen al een tijdje een een vosse merrie genaamd Krapul blabla, die ik gewoon Vosje noem.
Op de tijden na dat ik kwaad ben op d'r, dan noem ik haar krapul. XD *guilty*

Maar dus! Ik ben deze mooie merrie voor 't eerst gaan rijden vorig jaar rond deze tijd, als groene driejarige die niets kende.
Ik ben de enige die in een tijdspanne van één jaar op haar gereden heb. Van aanspringen in galop, tot aan de teugel tot binnenstelling en noem maar op... heeft ze allemaal van mij geleerd.
Waar ik stiekem wel trots op ben. Want sommigen weten ook nog hoe ik in 2015, november - februari een andere vierjarige heb gereden. Die ik nadien niet meer mocht rijden omdat hij 'stouter' werd door mij.
Lang verhaal kort: de eigenaar van die privéstal heeft een internationale ruiter gecontacteerd. Sindsdien loop ik daar 'stage'.
Niet lang daarna maakte ik kennis met deze puber. En sinds de zomer is ze 'van mij'. Vosjeee (intussen al 1 jaar samen) 3439736193
In het begin haatte ik haar, heel serieus. Stampen tegen staldeur voor aandacht, bijten, niet sturen en noem maar op. Maar intussen... tja, dat ze van mij is zegt al genoeg. XD

Vanwege grootte ^^:

Leuk feitje!
De 'nu' foto's zijn feitelijk de derde keer dat ik haar rijd sinds 3 maanden stilstaan!
Ze is namelijk heel ziek geweest (hoesten, diarree en noem maar op)
Heb vandaag eveneens gesprongen.

Maar diegene die paardenkennis hebben weten dat jonge beestjes, zeker als ze een tijdje niet gesprongen hebben, rare sprongen kunnen maken dan. XD
Een sprong van 40 cm werd plots 1m. :')
Maar ik ben trots omdat ik m'n angst overkomen ben. ^^
In de zomer was ik bijna gevallen bij een 1m sprong omdat ze bijna over de piketten sprong.
Het feit dat ze haar kont nog eens uitsmijt zorgde ervoor dat ik m'n evenwicht verloor.

Vandaag was dus een geslaagde dag. Vosjeee (intussen al 1 jaar samen) 3439736193

Oja, ter afsluiting, Vosje haar vader.
Niemand minder dan Diamant de Semilly
Vosjeee (intussen al 1 jaar samen) Diamant-de-semilly-17-54-07

x chiwi
Terug naar boven Ga naar beneden
Creamyfrost
StarClan
Vosjeee (intussen al 1 jaar samen) 10zzaxg
Julia
6308
Afwezig
The way surviving hard winters makes a tree grows stronger, the growth rings inside it tighter

CAT'S PROFILE
Rank:
Creamyfrost
BerichtOnderwerp: Re: Vosjeee (intussen al 1 jaar samen)   Vosjeee (intussen al 1 jaar samen) Icon_minitimevr 3 feb 2017 - 19:10

Wat een leuke merrie :3 !
Zealspark
StarClan
Vosjeee (intussen al 1 jaar samen) PCAssxW
Chi
2726
Actief
the soul that sees beauty may sometimes walk alone

CAT'S PROFILE
Rank:
Zealspark
BerichtOnderwerp: Re: Vosjeee (intussen al 1 jaar samen)   Vosjeee (intussen al 1 jaar samen) Icon_minitimevr 3 feb 2017 - 19:14

Haha thanks ^^
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Vosjeee (intussen al 1 jaar samen)   Vosjeee (intussen al 1 jaar samen) Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Art corner-
Ga naar: