Life // Bianca - Pagina 3

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Life // Bianca

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
Amberhunt
Member
Life // Bianca - Pagina 3 2a9d3510
Bo3
3455
Actief
"Competing feelings so disparate and strange"

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: Life // Bianca   Life // Bianca - Pagina 3 Icon_minitimezo 19 feb 2017 - 17:51

"Dat klopt. Heb je toen je binnen was je huiswerk snel gedaan of zo?" Ze zei het alsof het grappig was en ookal had David al best wel eens iemand zien sterven, dat was onvermijdelijk als je hier woonde, toch keek hij haar geschokt aan. "Nee... Ik wist dat over normale wolven. Maar.. wie is er dan gestorven?" Vroeg hij, naar binnen kijkend om te checken of zijn moeder niet stiekem mee probeerde te luisteren. Maar nee, ze lag rustig op de bank te slapen... Midden op de dag...
Terug naar boven Ga naar beneden
Ghostpaw*
Member
Life // Bianca - Pagina 3 Large
Bianca
92
Actief
Sometimes I try and keep quiet, and then I realize how fine they would be without me

CAT'S PROFILE
Rank:
Ghostpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Life // Bianca   Life // Bianca - Pagina 3 Icon_minitimewo 22 feb 2017 - 23:22

David keek haar geschokt aan toen ze zei dat zr iemand had moeten vermoorden. "Nee... Ik wist dat van normale wolven. Maar.. wie is er dan gestorven?" Vroeg hij en Lucy slikte een brok in haar keel weg terwijl ze zijn blik naar binnen volgde. Zijn moeder lag te slapen, dat kon ze vanaf hier horen. "Mijn ouders, broer, zus, noem maar op." Zei ze schouderophalend alsof het niks was. Natuurlijk deed het pijn, je dierbare verliezen, ze zelf vermoorden, maar de kracht die je er tegelijkertijd van kreeg was verslavend. Als een drug of alcohol. Hun kracht door je eigen aderen voelen vloeien maakte je sterker en een betere alpha. Mensen van buitenaf zouden bang voor je worden en je niet lastigvallen.
Amberhunt
Member
Bo3
3455
Actief

CAT'S PROFILE
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: Life // Bianca   Life // Bianca - Pagina 3 Icon_minitimedo 23 feb 2017 - 13:30

Ze zuchtte en zei schouderophalend: "Mijn ouders, broer, zus, noem maar op." Het leek alsof het haar niks deed. Hij had iemand hierheen gehaald die haar hele familie had uitgemoord! David legde langzaam zijn arm om haar schouders heen, hopelijk vond ze dat oké. "ehm... Ik weet niet wat te zeggen maar ik hoop dat het goed met je gaat" knikte hij, Jezus hij was hier echt vreselijk in. Ook was het best vreemd dat hij helemaal niet bang was voor haar, waarom zou dat zijn?
Ghostpaw*
Member
Life // Bianca - Pagina 3 Large
Bianca
92
Actief
Sometimes I try and keep quiet, and then I realize how fine they would be without me

CAT'S PROFILE
Rank:
Ghostpaw*
BerichtOnderwerp: Re: Life // Bianca   Life // Bianca - Pagina 3 Icon_minitimedo 23 feb 2017 - 22:56

Ze voelde de spanning van zijn lichaam en de geur vulde haar neus. Wat had ze dan ook verwacht? Ze was een moordenaar after all. Toch legde hij zijn arm om haar schouders en spande zij haar schouders. "Ehm... ik weet niet wat te zeggen maar ik hoop dat het goed met je gaat." Knikte David. Haar ogen schoten van hun normale kleur naar rood en weer terug. Met haar hand de deken goed vasthoudend stond ze op en liep ze langzaam weg. "Het spijt me, David." Mompelde ze en langzaam liep ze weg. Ze had het hem niet moeten vertellen, maar het hele verhaal wilde ze hem niet vertellen. Het deed haar te veel pijn, tenzij hij er zelf naar zou vragen, maar dat betwijfelde ze.
Amberhunt
Member
Bo3
3455
Actief

CAT'S PROFILE
Amberhunt
BerichtOnderwerp: Re: Life // Bianca   Life // Bianca - Pagina 3 Icon_minitimeza 25 feb 2017 - 21:23

Haar ogen veranderde weer en hij schoof weg voordat ze haar normale ogen weer liet zien. Toen greep ze de deken stevig en liep ze weg "Het spijt me, David." Mompelde ze en het werd duidelijk dat ze niks meer wilde vertellen. Maar ze kon ook niet zo naar buiten gaan... "Kom, Lucy, je kan niet met alleen een laken om over straat lopen... Vooral hier niet. Kom even naar binnen, dan kun je iets van mij lenen" Zei de zwartharige jongen serieus, het was niet bepaald veilig om zo over straat te gaan...
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Life // Bianca   Life // Bianca - Pagina 3 Icon_minitime

Life // Bianca
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: Other RPs :: Private threads-
Ga naar: