|
|
Elfje 91 Actief “We've all got both light and dark inside us. What matters is the part we choose to act on. That's who we really are.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 feb 2017 - 19:52 | |
| - Coyotepaw' schreef:
- sirius schreef:
- Coyotepaw' schreef:
- Wanneer je zo into Stydia bent en je het in je cat's profile gebruikt :') Het gaf me wat inspiratie :3
- Gaat aan verhalenlijn werken - Stydia is gwn otp en niemand kan mij wat anders vertellen Indd, ik was echt aan het gillen bij episode 10 :') Ik ga niet spoileren maar je weet wat ik bedoel xD Ik heb hem al wel gezien, let's just say I'm not amongst the living anymore - spoiler:
But Melissa and Argent tho
|
|
| |
Amy or Eem{pje} 103 Actief Sarcasm is my only defense
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 feb 2017 - 19:54 | |
| - sirius schreef:
- Coyotepaw' schreef:
- sirius schreef:
- Coyotepaw' schreef:
- Wanneer je zo into Stydia bent en je het in je cat's profile gebruikt :') Het gaf me wat inspiratie :3
- Gaat aan verhalenlijn werken - Stydia is gwn otp en niemand kan mij wat anders vertellen Indd, ik was echt aan het gillen bij episode 10 :') Ik ga niet spoileren maar je weet wat ik bedoel xD Ik heb hem al wel gezien, let's just say I'm not amongst the living anymore
- spoiler:
But Melissa and Argent tho Ik kreeg grandioos een flashback naar Scallison :') |
|
| |
Elfje 91 Actief “We've all got both light and dark inside us. What matters is the part we choose to act on. That's who we really are.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 feb 2017 - 19:55 | |
| - Coyotepaw' schreef:
- sirius schreef:
- Coyotepaw' schreef:
- sirius schreef:
- Coyotepaw' schreef:
- Gaat aan verhalenlijn werken - Stydia is gwn otp en niemand kan mij wat anders vertellen Indd, ik was echt aan het gillen bij episode 10 :') Ik ga niet spoileren maar je weet wat ik bedoel xD Ik heb hem al wel gezien, let's just say I'm not amongst the living anymore
- spoiler:
But Melissa and Argent tho Ik kreeg grandioos een flashback naar Scallison :') yep imagine if she'd been alive dat zou echt awkward zijn geweest |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 feb 2017 - 19:56 | |
| - sirius schreef:
- Coyotepaw' schreef:
- sirius schreef:
- Coyotepaw' schreef:
- sirius schreef:
- Coyotepaw' schreef:
- spoiler:
But Melissa and Argent tho Ik kreeg grandioos een flashback naar Scallison :') yep imagine if she'd been alive dat zou echt awkward zijn geweest Exactly! :3 |
|
| |
Bo3 3455 Actief "Competing feelings so disparate and strange"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 feb 2017 - 19:56 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 feb 2017 - 19:57 | |
| - Coyotepaw' schreef:
- sirius schreef:
- Coyotepaw' schreef:
- sirius schreef:
- Coyotepaw' schreef:
- sirius schreef:
- Coyotepaw' schreef:
- spoiler:
But Melissa and Argent tho Ik kreeg grandioos een flashback naar Scallison :') yep imagine if she'd been alive dat zou echt awkward zijn geweest Exactly! :3 en nu moeten we wachten op seizoen 6B *sigh* |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 feb 2017 - 19:57 | |
| - sirius schreef:
- Coyotepaw' schreef:
- sirius schreef:
- Coyotepaw' schreef:
- sirius schreef:
- Coyotepaw' schreef:
- sirius schreef:
- Coyotepaw' schreef:
- spoiler:
But Melissa and Argent tho Ik kreeg grandioos een flashback naar Scallison :') yep imagine if she'd been alive dat zou echt awkward zijn geweest Exactly! :3 en nu moeten we wachten op seizoen 6B *sigh* Jep :c |
|
| |
Bunny 2462 Actief I don't wanna be me anymore
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 feb 2017 - 19:58 | |
| snel, wie heeft er een fluffige poes die nog geen art heeft? :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 feb 2017 - 19:58 | |
| - Redpetal schreef:
- snel, wie heeft er een fluffige poes die nog geen art heeft? :')
Je mag altijd Lola wel tekenen, ze is alleen niet fluffy :c |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 feb 2017 - 20:00 | |
| - sirius schreef:
- Redpetal schreef:
Je mag altijd Lola wel tekenen, ze is alleen niet fluffy :c nou als het niet erg is dat ze der fluffy uitziet op de tekening is dat niet erg xD Uiterlijk? (a) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 feb 2017 - 20:01 | |
| - Redpetal schreef:
- sirius schreef:
- Redpetal schreef:
Je mag altijd Lola wel tekenen, ze is alleen niet fluffy :c nou als het niet erg is dat ze der fluffy uitziet op de tekening is dat niet erg xD Uiterlijk? (a) Is niet erg hoor, ze is een tuxedo met blauwe ogen |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 feb 2017 - 20:11 | |
| Ik ben in een creatieve bui om te tekenen, dus mijn postjes zullen even moeten wachten ^^ |
|
| |
Bo3 3455 Actief "Competing feelings so disparate and strange"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 feb 2017 - 20:12 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 feb 2017 - 20:12 | |
| - Amberhunt schreef:
- Lizardpath schreef:
- Ik ben in een creatieve bui om te tekenen, dus mijn postjes zullen even moeten wachten ^^
you want to teken karaktertjes? :3 mooi Engels XD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 feb 2017 - 20:13 | |
| En toen bestond mijn verhalenlijn search topic :') |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 feb 2017 - 20:15 | |
| - Coyotepaw' schreef:
- En toen bestond mijn verhalenlijn search topic :')
*gaat kijken* Edit: Why kill me more with that topic title, nu wil ik meedoen maar ik kan niet zo veel karaktertjes aan. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 feb 2017 - 20:17 | |
| - sirius schreef:
- Redpetal schreef:
- sirius schreef:
- Redpetal schreef:
Je mag altijd Lola wel tekenen, ze is alleen niet fluffy :c nou als het niet erg is dat ze der fluffy uitziet op de tekening is dat niet erg xD Uiterlijk? (a) Is niet erg hoor, ze is een tuxedo met blauwe ogen Een andere stijl deze keer, ik zoek wat er me ligt xD Deze is van buiten, is ook te zien :') er is iets heel awkwards met het hoofd (ik denk dat ze geen nek heeft lol) en ik vind de poten niet zo goed xD anatomie is zo vreselijk moeilijk xD @Yanthe; hee, join the club! -highfive- |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 feb 2017 - 20:18 | |
| - Redpetal schreef:
- sirius schreef:
- Redpetal schreef:
- sirius schreef:
- Redpetal schreef:
Je mag altijd Lola wel tekenen, ze is alleen niet fluffy :c nou als het niet erg is dat ze der fluffy uitziet op de tekening is dat niet erg xD Uiterlijk? (a) Is niet erg hoor, ze is een tuxedo met blauwe ogen Een andere stijl deze keer, ik zoek wat er me ligt xD Deze is van buiten, is ook te zien :') er is iets heel awkwards met het hoofd (ik denk dat ze geen nek heeft lol) en ik vind de poten niet zo goed xD anatomie is zo vreselijk moeilijk xD
@Yanthe; hee, join the club! -highfive- Hij is nog steeds leuk! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 feb 2017 - 20:19 | |
| Is er iemand die voor me een sheetje in elkaar wilt flansen? Mag gewoon lekker simpel zijn :') En moest je het weten Coy's warriorname word Coyotescream :3
Wou eerst Coyotecry maar die was dacht ik al bezet en scream klinkt ook wel nice :') |
|
| |
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 4 feb 2017 - 20:25 | |
| Ik ben ondertussen met 3dingen bezig, dus nu nog even niet ^^ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|