|
|
Kaiden 326 Actief I am not afraid of the storm that comes my way
| |
| Onderwerp: Re: Expecting ma 23 jan 2017 - 12:50 | |
| "Het is juist lief." Amber.. vond het... lief? Wel als de rode tom dat vond was het misschien nog niet zo slecht. Al ging het tegen de clanprincipes 101 in. Als het zo doorging kon hij net zo goed bij de Elite, zo slecht was het. "Het mag." Shadowmask haalde diep adem en zette een grote stap naar voren. Als hij zich uitstrekte kon hij Amberhunt nu raken met zijn neus. "Goed dan." Een glimlach verspreidde zich over zijn gelaat. "Je bent de knapste kater die ik tot nu toe heb gezien." Behalve dan Demonslayer maybe want die grote tom was gewoon indrukwekkend. Hij zwiepte nerveus met zijn staart. "Hopelijk ziet niemand ons." |
|
| |
Bo3 3455 Actief "Competing feelings so disparate and strange"
| |
| Onderwerp: Re: Expecting ma 23 jan 2017 - 13:09 | |
| Shadow zette een stap naar voren waardoor ze heel dicht bij elkaar zaten en Amber raakte een beetje in paniek. Goed dan." Miauwde Shadowface glimlachend. "Je bent de knapste kater die ik tot nu toe heb gezien." leugenaar, dacht Amber. "Hopelijk ziet niemand ons." De rode kater knikte en zat er nogal stijfjes bij terwijl Shadowmask zo dichtbij zat, waarom had hij nou weer ja gezegd? Dit was absoluut niet wat hij wilde. "Shadow... ik heb een mate, het spijt me zo dat ik zei dat je mocht blijven flirten" fluisterde hij.
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Expecting ma 23 jan 2017 - 13:23 | |
| Shadowmask had als hij eerlijk was best wel plezier met dit serieuze flirten. Meestal was zijn geflirt casual geklooi met vrienden maar dit was serious business. Flirten met een tom van een andere clan die ook in hem geïnteresseerd leek. Maar waarom zat Amber er zo stijfjes bij? Algauw werden zijn vermoedens bevestigd toen de tom weer sprak. "Shadow... ik heb een mate, het spijt me zo dat ik zei dat je mocht blijven flirten." Een... een mate? Deze kater was bezet...? "Oh." Het woord kwam er zwakjes uit. "Ja, het... het was toch stom." Shadow stapte langzaam naar achteren en was al klaar om weg te remmen van deze beschamende gebeurtenis. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Expecting ma 23 jan 2017 - 14:13 | |
| Oh nee, nu had hij die arme Shadowmask natuurlijk vreselijk gekwetst. Hij had hem het idee gegeven dat hij hem leuk vond... wat had hij gedaan? "Oh" fluisterde de ander zwakjes "Ja, het... het was toch stom." Toen stapte hij naar achteren en wilde weg gaan rennen. Amber sprong echter snel op en in een halve seconde had hij Shadow's 'vluchtroute' afgesneden. Hij zuchtte en ging weer zitten "Shadow, het spijt me dat ik je bedrogen heb. Wees alsjeblieft niet te kwaad. Het is alleen dat... niemand heeft ooit zomaar met me geflirt en het voelde goed, die complimentjes..." Hij keek verslagen naar beneden "Nu wil je waarschijnlijk niet meer blijven, he? ga maar"
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Expecting ma 23 jan 2017 - 14:18 | |
| Shadow keek beschaamd naar de grond. Bij Starclan, hij had hier nooit heen moeten gaan. Het was een grootte ramp met clanverraad ertussendoor. Hij wou weg maar zijn route werd afgesneden door Amberhunt. "Shadow, het spijt me dat ik je bedrogen heb. Wees alsjeblieft niet te kwaad. Het is alleen dat... niemand heeft ooit zomaar met me geflirt en het voelde goed, die complimentjes..." Ja, dus basically waren zijn 'beledigende' gemene complimenten gebruikt om de tom beter over zichzelf te laten voelen. Shadow wou gaan, hij wou echt gaan, maar kon het niet. "Je bent toch Shadowclan, het zou nooit werken," zuchtte hij. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Expecting ma 23 jan 2017 - 16:05 | |
| Het was duidelijk dat Shadow weg wilde en Amber naar achteren, hij zou hem niet tegenhouden. "Je bent toch Shadowclan, het zou nooit werken," Zuchtte hij en Amberhunt knikte "Nee... I guess not" Mompelde hij vol schaamte. Het was zo erg dat hij de Windclankat had verleid. Amber had zichzelf altijd als kalm en eerlijk gezien en vandaag had hij beide punten helemaal kapot gemaakt... Hij was niet kalm en al helemaal niet eerlijk.
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Expecting ma 23 jan 2017 - 17:39 | |
| Waarom had hij hier moeite ingestoken? Het had leuk geleken om van zijn rare geflirt wat meer te maken maar het was een disaster. "Nee... I guess not." Hij kon zich prima voorstellen hoe ze boven in de Starclan naar hem aan het schreeuwen waren om iets te zeggen dat dit kon fixen. Maar Shadow was nooit de beste geweest in zijn angst wegzetten en op dit moment was hij bang om het verder te verpesten. "Het was leuk om je te ontmoeten ondanks what happened." Shadow keek hem nerveus aan. "Misschien zie ik je nog wel een keer." |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Expecting di 24 jan 2017 - 20:45 | |
| "Het was leuk om je te ontmoeten ondanks what happened." Amber knikte en keek Shadow ook aan "Misschien zie ik je nog wel een keer." Ja misschien... ALs ze ooit in een gevecht tegenover elkaar stonden wist hij niet of het moeilijk werd maar het werd sowieso ongemakkelijk. "Ja.... Tot later misschien" Mompelde hij voordat hij zijn kop afwendde en terug naar het Shadowclanterritory keek "Goodbye" Knikte de warrior. Toen sprong hij richting de grens en verdween de bosjes in, hij kon Shadow echt niet meer aankijken.
Amber topic uit
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Expecting di 24 jan 2017 - 20:53 | |
| Right, dat was dan het einde van de meest awkward ontmoeting van zijn hele leven. "Ja.... Tot later misschien." Shadowmask knikte langzaam. Waarschijnlijk zouden ze elkaar nooit meer terug zien maar het klonk beter om te zeggen. "Goodbye." Shadow zuchtte en draaide zich ook om. "Bye Amberhunt." Met trage passen liep hij weer weg van de fourtrees om terug te keren naar zijn kamp met een nieuwe les. Flirt nooit met random Shadowclanners. -Topic over- |
|
| |
| Onderwerp: Re: Expecting | |
| |
|
| |
|