We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
@Waz: Ik ben benieuwd c: Ben echt dol op je stijl uwu
Lizardpath
Member
Yanthe 2180 Actief You make me understand how wonderful it is for little lizards when they find that one special rock that's perfect for sunning themselves on
Heb mezelf getrakteerd op Rise of the Tomb Raider (die morgen komt <3) omdat ik zoveel schoolwerk heb verzet terwijl ik ontzettend veel last had van mijn longontsteking. c:
You call and I respond The sparrow and the song I miss you when you're gone
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 jan 2017 - 13:39
@Bunz; I know, maar ik wil geen losse beloftes maken ;-; Ik kan ook proberen om Honey weer op te pakken, aangezien dr kittens nu apprentice zijn en stuff, maar idk :/
"You need not follow me... but you cannot stop me."
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 jan 2017 - 13:44
@Q (haha nu heb ik door dat jij het bent xD) als je honey weer wilt oppakken wil ik altijd wel een topicje met pearly c: En ja, ik snap wel wat je bedoelt, maar daarom is het misschien goed om heel klein te beginnen? Eén a twee topicjes, niet meer, en dan gewoon eens zien. En ook aan iedereen waarmee je een topicje hebt zeggen dat je niets belooft qua activiteit :') Ik weet vrij zeker dat de meesten hier dat wel begrijpen ^^
Firedance
Warrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic za 28 jan 2017 - 15:34
Shurima schreef:
@Bunz; I know, maar ik wil geen losse beloftes maken ;-; Ik kan ook proberen om Honey weer op te pakken, aangezien dr kittens nu apprentice zijn en stuff, maar idk :/
*pokes* Hey hey, who are you? I see Azir quotes, the name of a place and an Azir mini avatar