|
|
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jan 2017 - 20:18 | |
| @buns; in welke clan ga je je hottie zetten? c': |
|
| |
Tim 26 Actief "Who escapes a duty, avoids a gain"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jan 2017 - 20:19 | |
| Thunderclan <3 Hij moet snel geaccepteerd zodat ik kan posten ^^ |
|
| |
Kaiden 326 Actief I am not afraid of the storm that comes my way
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jan 2017 - 20:20 | |
| *wilt bij al demon's topics posten* what do you mean stalking Do not judge my story by the chapter you walked in on
Proud owner of [6] cookies |
|
| |
Blup 754 Afwezig “Excuse me I’m not fat I’m fluffy”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jan 2017 - 20:21 | |
| - Shadowmask schreef:
- *wilt bij al demon's topics posten* what do you mean stalking
Ik ga met Demon al inspringen kssstt |
|
| |
Wölf 260 Actief True friends stab you in the front
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jan 2017 - 20:22 | |
| - Morningcall schreef:
- Thunderclan <3
Hij moet snel geaccepteerd zodat ik kan posten ^^ ah, leuk! Dan moeten we eens een topic xD alleen ben ik daar niet goed in want ze zitten in een andere clan |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jan 2017 - 20:22 | |
| @wolf; you can do this Do not judge my story by the chapter you walked in on
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jan 2017 - 20:25 | |
| - Innerbreeze schreef:
- Morningcall schreef:
- Thunderclan <3
Hij moet snel geaccepteerd zodat ik kan posten ^^ ah, leuk! Dan moeten we eens een topic xD alleen ben ik daar niet goed in want ze zitten in een andere clan Nou ze kunnen wel meeten bij de grens :') Of op fourtrees (a) als je wil mag je al maken maar als je wil dat ik maak moet je nog even wachten c: |
|
| |
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jan 2017 - 20:27 | |
| - Morningcall schreef:
- Innerbreeze schreef:
- Morningcall schreef:
- Thunderclan <3
Hij moet snel geaccepteerd zodat ik kan posten ^^ ah, leuk! Dan moeten we eens een topic xD alleen ben ik daar niet goed in want ze zitten in een andere clan Nou ze kunnen wel meeten bij de grens :') Of op fourtrees (a) als je wil mag je al maken maar als je wil dat ik maak moet je nog even wachten c: Hmm, de grens...ik weet eigenlijk niet zo veel af van grenzen en stuff xD |
|
| |
Bo3 3455 Actief "Competing feelings so disparate and strange"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jan 2017 - 20:27 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jan 2017 - 20:31 | |
| - Innerbreeze schreef:
- Morningcall schreef:
- Innerbreeze schreef:
- Morningcall schreef:
- Thunderclan <3
Hij moet snel geaccepteerd zodat ik kan posten ^^ ah, leuk! Dan moeten we eens een topic xD alleen ben ik daar niet goed in want ze zitten in een andere clan Nou ze kunnen wel meeten bij de grens :') Of op fourtrees (a) als je wil mag je al maken maar als je wil dat ik maak moet je nog even wachten c: Hmm, de grens...ik weet eigenlijk niet zo veel af van grenzen en stuff xD nja het is thc en wc right? Dan is fourtrees beter want die delen geen grens volgens mij (a) fourtrees is sws veilig tbh xD |
|
| |
Loïs 2051 Actief 'May they sing your names with love and with fury'
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jan 2017 - 20:32 | |
| - Ironsoul schreef:
- Nog een laatste push doen om nog een powerpoint presentatie samen te vatten.. 160 slides here we go
(voor mensen die wachten op een post van me, die komt wss later vanavond -aa-) Push mij ook even om iets te doen in plaats van posten aub ;w; |
|
| |
Bo3 3455 Actief "Competing feelings so disparate and strange"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jan 2017 - 20:33 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jan 2017 - 20:33 | |
| - Panthergrowl schreef:
- Ironsoul schreef:
- Nog een laatste push doen om nog een powerpoint presentatie samen te vatten.. 160 slides here we go
(voor mensen die wachten op een post van me, die komt wss later vanavond -aa-) Push mij ook even om iets te doen in plaats van posten aub ;w; do something or wc will crash Do not judge my story by the chapter you walked in on
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jan 2017 - 20:35 | |
| Ik voel me gepusht xD Nee nee maar ik moet echt even iets doen maar het probleem is ik weet niet precies w a t maar ik weet wel dat ik het h e e l druk heb dus dat is een beetje een stressvolle combinatie |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jan 2017 - 20:37 | |
| - Morningcall schreef:
- Innerbreeze schreef:
- Morningcall schreef:
- Innerbreeze schreef:
- Morningcall schreef:
- Thunderclan <3
Hij moet snel geaccepteerd zodat ik kan posten ^^ ah, leuk! Dan moeten we eens een topic xD alleen ben ik daar niet goed in want ze zitten in een andere clan Nou ze kunnen wel meeten bij de grens :') Of op fourtrees (a) als je wil mag je al maken maar als je wil dat ik maak moet je nog even wachten c: Hmm, de grens...ik weet eigenlijk niet zo veel af van grenzen en stuff xD nja het is thc en wc right? Dan is fourtrees beter want die delen geen grens volgens mij (a)
fourtrees is sws veilig tbh xD Ahja, dat was ik juist aan het denken haha. Wil jij misschien maken? (ik heb geduld no worries haha) |
|
| |
| |
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jan 2017 - 20:38 | |
| - Innerbreeze schreef:
- Morningcall schreef:
- Innerbreeze schreef:
- Morningcall schreef:
- Innerbreeze schreef:
- Morningcall schreef:
- Thunderclan <3
Hij moet snel geaccepteerd zodat ik kan posten ^^ ah, leuk! Dan moeten we eens een topic xD alleen ben ik daar niet goed in want ze zitten in een andere clan Nou ze kunnen wel meeten bij de grens :') Of op fourtrees (a) als je wil mag je al maken maar als je wil dat ik maak moet je nog even wachten c: Hmm, de grens...ik weet eigenlijk niet zo veel af van grenzen en stuff xD nja het is thc en wc right? Dan is fourtrees beter want die delen geen grens volgens mij (a)
fourtrees is sws veilig tbh xD Ahja, dat was ik juist aan het denken haha. Wil jij misschien maken? (ik heb geduld no worries haha) sure, ik maak dan wel wanneer 'ie geaccepteerd is c: (als ik het niet vergeet hehe xD) |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jan 2017 - 20:39 | |
| - Ironsoul schreef:
- Dat probleem had ik precies een week geleden ook. Maak eens een overzicht van wat je moet doen, maak dan een to do listje! Dat hielp bij mij ghehe
*pusht Waifu om een lijstje te maken* *laat zich pushen*Tnx dat is een goeie!!! Ga ik doen omg |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|