We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jan 2017 - 18:53
omg de mensen die alles gemist hebben gaan ons aanklagen whahahaha
also ik heb eindelijk een telefoon maar het voelt niet als een telefoon idk why maar ik durf alleen messenger erop te downloaden :') wss omda ik al een maand gewend ben aan de laptop
I'm a fly that's trapped in a web
But I'm thinking that my spider's dead
Amberhunt
Member
Bo3 3455 Actief "Competing feelings so disparate and strange"
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jan 2017 - 18:54
Blurrypaw schreef:
also ik heb eindelijk een telefoon maar het voelt niet als een telefoon idk why maar ik durf alleen messenger erop te downloaden :') wss omda ik al een maand gewend ben aan de laptop
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jan 2017 - 18:56
Amberhunt schreef:
Blurrypaw schreef:
true
en ken ik XD
die tel geeft me anxiety en claustrofobie and I don't know why IT'S NOT MY CHILD GET IT AWAY FROM ME IK WIL MN IPHONE 5 TERUUUUUUG
I'm a fly that's trapped in a web
But I'm thinking that my spider's dead
Amberhunt
Member
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jan 2017 - 18:57
Blurrypaw schreef:
Amberhunt schreef:
Blurrypaw schreef:
true
en ken ik XD
die tel geeft me anxiety en calsutrofobie and I don't know why IT'S NOT MY CHILD GET IT AWAY FROM ME IK WIL MN IPHONE 5 TERUUUUUUG
Hannah heeft een kindje en ze wilt er alleen messenger op zetten uwu
:☩:
Bedankt Robin!
Thanks Rebecca!
Thanks Marlie!
Demonslayer
Member
Blup 754 Afwezig “Excuse me I’m not fat I’m fluffy”
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jan 2017 - 19:37
*komt terug en leest het thomas-gesprek*
im dying
ik ken al die memes van thomas, maar heb het vroeger nooit gekeken. maar toen gingen we het een keer kijken op school dont ask why en toen kon ik alleen maar aan alle verschrikkelijke memes denken lmao
Amberhunt
Member
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 22 jan 2017 - 19:37
Curtis. schreef:
*komt terug en leest het thomas-gesprek*
im dying
ik ken al die memes van thomas, maar heb het vroeger nooit gekeken. maar toen gingen we het een keer kijken op school dont ask why en toen kon ik alleen maar aan alle verschrikkelijke memes denken lmao
Het is prachtig XD
:☩:
Bedankt Robin!
Thanks Rebecca!
Thanks Marlie!
Demonslayer
Member
Blup 754 Afwezig “Excuse me I’m not fat I’m fluffy”